Häiritseekö sinua yhtään sähkö- tai hybridiauton omistajana että akkujen alkuaineita louhii pikkulapset nälkäpalkalla?
Vai oletko niin tyytyväinen kun pelastat maailman
Kommentit (32)
Häiritseekö sinua se, että kännykkäsi ja tietokoneesi osien alkuaineita ovat lapset louhineet nälkäpalkalla? Tai se, että vaatteesi on ommellut joku teini nälkäpalkalla?
Ps. Mulla ei ole autoa
No entäs vaikka basmatiriisin eettisyys? Entä ne jotkut pähkinät, mitä ne nyt oli. Espanjan hökkeliorjat siellä vihannesviljelmillä?
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö sinua se, että kännykkäsi ja tietokoneesi osien alkuaineita ovat lapset louhineet nälkäpalkalla? Tai se, että vaatteesi on ommellut joku teini nälkäpalkalla?
Ps. Mulla ei ole autoa
Autossa akkua 1000x kännykän akku. Av mamma ei taaskaan ymmärrä isoja numeroita.
Ulkomaiden työvoimapolitiikka ei ole minun ongelmani. Kiinnostaa ihan yhtä paljon kuin planeetta XYZ:n rasistiset sisällissodat, joissa violetit alienit sortavat vihreitä alienraukkoja.
Jos ei olisi mineraalikaivoksia, ei olisi niilläkään lapsilla töitä.
Niin se on ollut maailman sivu, mikään ei tule muuttumaan vaikka jättäisin kaiken tavaran ostamatta.
Naurin siitä kun ihmiset putävät minua parempana ihmisenä kun ajan täyssähkö Teslalla maski päässä ja vaadin lisää pagolaisia Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Niin se on ollut maailman sivu, mikään ei tule muuttumaan vaikka jättäisin kaiken tavaran ostamatta.
No asiat voivat muuttua. Suomessakin oli huutolaisia vielä sata vuotta sitten, mutta eipä ole enää. Lapsien kuuluisi olla koulussa eikä kaivoksessa.
Häiritseekö sinua AP oman autosi ja laitteidesi akkujen ja muiden osien epäeettisyys? Tankkaamasi polttoaineen? Vaatteidesi, tavaroiden ja syömäsi ruoan? Katselemasi por. non? Käyttämäsi vessapaperin?
Vierailija kirjoitti:
Naurin siitä kun ihmiset putävät minua parempana ihmisenä kun ajan täyssähkö Teslalla maski päässä ja vaadin lisää pagolaisia Suomeen
Ohisalo, oletan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No asiat voivat muuttua. Suomessakin oli huutolaisia vielä sata vuotta sitten, mutta eipä ole enää. Lapsien kuuluisi olla koulussa eikä kaivoksessa.
Suomi on noussut köyhyydestä, nuo maat eivät tule sitä ikinä tekemään, johan se on nähty.
Tämä asia on kyllä otettu esimerkiksi Teslan puolesta huomioon. He ovat saaneet myös tuoimioita tästä aiheesta. Esimerkiksi gobolttia jota akkujen valmistukseen tarvitaan saa käytännössä vain Gongon demokraattisesta tasavallasta, joka vastaa yli 90%:tista maailman goboltti tuotannosta. Siellä olot ovat mitä sattuu ja siksi yritykst kuten Tesla tutkivat aktiivisesti muita vaihtoehtoja.
kaikkitietaa kirjoitti:
Tämä asia on kyllä otettu esimerkiksi Teslan puolesta huomioon. He ovat saaneet myös tuoimioita tästä aiheesta. Esimerkiksi gobolttia jota akkujen valmistukseen tarvitaan saa käytännössä vain Gongon demokraattisesta tasavallasta, joka vastaa yli 90%:tista maailman goboltti tuotannosta. Siellä olot ovat mitä sattuu ja siksi yritykst kuten Tesla tutkivat aktiivisesti muita vaihtoehtoja.
Tesla ETSII parempaa vaihtoehtoa, nyt pikkulapset on orjina että rikas ihminen saa leikkiä parempaa ihmistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Mulla ei ole autoa
Autossa akkua 1000x kännykän akku. Av mamma ei taaskaan ymmärrä isoja numeroita.
Liian isoja numeroita!
Eihän kukaan voi tienata alle 3 600 euroa kuukaudessa!?!
T: L. Räty
Ei. Hyvä että niiden lasten ei tarvitse myydä itseään, vaan heillä on töitä.
Sähköautojen takia maapallo räävitään pilalle.
Typerin siirtymä mitä ihmiskunta on hetkeen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Mulla ei ole autoa
Taitaa olla kyllä 10000x lähempänä.
Tarkoitus pyhittää keinot, pääasia että Suomen hätätila on hoidettu muusta maailmasta viis.
Ei häiritse, se on pieni hinta maailman pelastumisesta.