AV:n innoittamana katselin ihmisten ostoksia tänään ruokakaupassa
Ja kyllä, se on todettava että järjestäen ylipainoisten ihmisten ostoskärryt pursusivat eineksiä ja kaikkea muutakin epäterveellistä moskaa ja sitten ihmetellään kun kiloja kertyy ja energiaa ei ole mihinkään.
Mikä siinä on niin vaikeaa tehdä perusterveellistä ruokaa? Ei tarvitse olla mikään gourmetkokki osatakseen tehdä maittavia ja terveellisä ruoka-annoksia. Netti on loistavia reseptejä pullollaan.
Ei mulla muuta, tulipa vaan tänään tarkkailtua muiden ostoksia kun oli pitkät kassajonot ruokakaupassa.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:30"]
TARKKAILITKO MONIKO SULKEE PUSSIN VASTA PUNNITUKSEN JÄLKEEN
[/quote]
Minä yleensä käytännön syistä. Jos vaaka on ostamani tuotteen vieressä, heitän pussin siihen heti ja suljen sen sitten matkalla korille. Jos vaaka on kauempana, suljen pussin jo matkalla sinne.
Jahas, minä ylipainoinen ostin tänään kaksi purkkia smoothieta, kaksi litran purkkia valmista kiisseliä, kaksi vehnäpaahtoleipää, piimää, erilaisia jukurtteja ja viilejä, erilaisia valmiskeittoja, maksalaatikkoa, jauhelihaperunasoselaatikoita, peruna- ja punajuurisalaattia, mikropitsoja, jäätelöitä, mehujäitä ja pari pussia pakastettuja keittojuureksia. Oli siinä vielä maitoa ja ruisleipääkin.
Menen maanantaiaamuna poistattamaan hankalan alaviisaudenhampaan. Pakastejuureksilla jäähdytän poskeani, ensimmäiset päivät juon ja syön kaikkea kylmää nestemäistä ravintoa. Einekset on teinille. En takuulla kokkaile, jos olen kipeä. Ap taisi olla samassa kaupassa kuin minä, ainakin siellä yksi eukko tuijotti nyrpeänä ja näytti siltä, että kohta se tulee sanomaan minulle jotain.
Me ei sitten käyty samassa kaupassa. t. hoikka, joka osti olutta, sipsejä ja karkkia.
Tarkkailaan sitten toisiamme. Ap:n kirjoitustyylistä ja tavata ilmaista itseään voi päätellä, että hänen sisällään asuu pieni kukkahattutäti. Hän on omahyväinen ja uskoo tietävänsä, miten ihmisten tulee elää, jotta he elävät oikein. Ja omasta mielestään hän elää, kuten kuuluu. *taputtaa*
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:53"]
Varmaan aika huvittava näky teidän toisten ostoksia katsojien silmään aina kuukauden alusta, kun minä pienenä nuorena naisena ostan itselleni ostoskärryllisen ruokaa koko kuukaudeksi :D Ensimmäisenä, kun ei tule aina mieleen että kenelle ostokset ovat ja mille aikavälille.
[/quote]
No höpsistä. Itsekin olen pienikokoinen nuori nainen, joka ostaa usein kerralla yli viikon ruuat kahdelle. Samoin saattaa olla joku mättövkl miehen kanssa meneillään, jolloin sieltä ostoskorista ei löydy yhtikäs mitään terveellistä. Usein kuitenkin ostoksilla ja niiden omistajan ulkoisella olemuksella on jotain yhteistä, enkä nyt tarkoita lihavuutta pelkästään.