Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olen 30 - vuotias mies ja olen naimisissa 26 vanhemman naisen kanssa, mitä sanotte siitä
29.10.2020 |
Rakkaus ei katso ikää.
Kommentit (14)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä pistän vielä paremmaksi, olen suhteessa 30v vanhemman naisen kanssa ja hyvin menee..
Voi kun mäkin saisin sen 20v. nuoremman miehen, johon olen ollut ihastunut jo pitkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Iso haaremi.
Entäs kun ne kaikki alkavat yhtä aikaa nalkuttaa, miten sitä voi kestää?
Suosittelen terapiaa. Olen itsekin tapaillut 26 vuotta vanhempaa miestä, mutta suhde ei ollut millään tavalla normaali.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sehän on hienoa Ap että olet löytänyt mielitietyn ilmeisen tyytyväinen tilanteeseen👍
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oho, jotkut ovat olleet kahden kanssa naimisissa, mutta 26 on jo tosi paljon.
Ei pitäisi Suomessa onnistua, kun täällä tehdään esteellisyystarkastus.