Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ HITTOA? -matkapuhelimesi on jäljitetty

Vierailija
08.02.2014 |

mun samsungiin ilmesty viesti, että samsung laitteesi on jäljitetty etsi matkapuhelimeni sivustolla??? mitä hemmettiä tää tarkottaa? en oo kyllä itse omassa taskussa olevaa omaa puhelintani ite jäljittänyt mistään???

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yhtään mitään, mutta onpa selvää etten ikinä osta älypuhelinta. Onko elämä tosiaan näin vaikeaa nykyisin?

Vierailija
22/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä, siis sun mies oikeesti jäljittää sua, ja suhtaudut siihen noin rauhallisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkö vaan tyydyt vaihtamaan salasat, jotta miehesi ei enää teknisesti pysty sinua seuraamaan? Sinuako ei haittaa yhtään, että MIKSI miehesi stalkkaa ja mitä sille vois tehdä?

Vierailija
24/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uus puhelin ja lähetä vanha jollain tapaa johonkin muualle kauas pois seikkailemaan... Siinä mies sitten ihmettelee että mitäs se vaimo tekee jossain pershikiällä :D siis ihan oikeasti sairasta touhua!! Kuka hullu ihan oikeasti _jäljittää_ seurustelukumppaniaan? Ja ei siis pelkästään tämä vaan toi kännykän laittaminen autoon! Onneksi ei tarvi itse kestää samanlaista sekoilua.

Vierailija
25/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllähän toi seuraaminen ja kyttäily vituttaa, mut minkäs teet ku en pysty tästä kämpästä lähtee ku en voi saada mistään vuokrakämppää.. pitkä stoori joka seki liittyy mieheeni...en jaksa siitä nyt alkaa täs jauhaa.. :(  sain nyt sentään puhelimesta laitettuu asetuksista tuon etähallinnan kiinni.. mut en mä tiiä onko se jäljityspalvelu nyt sit oikeesti pois käytöstä :( hiton älypuhelimet... perkele!

Vierailija
26/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 15:26"]

no kyllähän toi seuraaminen ja kyttäily vituttaa, mut minkäs teet ku en pysty tästä kämpästä lähtee ku en voi saada mistään vuokrakämppää.. pitkä stoori joka seki liittyy mieheeni...en jaksa siitä nyt alkaa täs jauhaa.. :(  sain nyt sentään puhelimesta laitettuu asetuksista tuon etähallinnan kiinni.. mut en mä tiiä onko se jäljityspalvelu nyt sit oikeesti pois käytöstä :( hiton älypuhelimet... perkele!

[/quote]

Osta ihan vanhanaikainen näppäinpuhelin. Pitäisi helpottaa.

Vierailija
27/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää yrittää saada nyt se vastaus samsung tuesta...voisin myös poistaa tuon samsung tilin sovelluksen tosta luurista... ja ladata uudestaan ihan itse. Nyt se etähallinta ei onneks ole enää päällä.. argh... kiva ku ei tiedä et seuraako se mua vai ei... :( sen läppäriin en pääse ikinä käsiksi... onneks se idari ei vissiin tosiaan tajunnut et luuriin tulee ilmoitus tosta et puhelin on jäljitetty. :D

Vierailija
28/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, lähtisin pois miehen luota ja vähän äkkiä. Järkyttävää. Ei vaikuta todellakaan kovin tasapainoiselta mieheltä, tai suhteelta.

Vierailija
29/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mun kaveritkin on sanonu.. pitäis joku ratkaisu tässä keksii.. ei tällästä kestä... mies on siis alkoholisti mut hoitaa sentään duunit. Taitaa olla sairaanloisen mustasukkainen kun pitää seurata et missä mä kuljen tai ajan. :(

Vierailija
30/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:00"]

Niin mun kaveritkin on sanonu.. pitäis joku ratkaisu tässä keksii.. ei tällästä kestä... mies on siis alkoholisti mut hoitaa sentään duunit. Taitaa olla sairaanloisen mustasukkainen kun pitää seurata et missä mä kuljen tai ajan. :(

[/quote]

Ratkaisu on se, että nostat kytkintä. Mitä nopeammin, sen parempi.

Vierailija
31/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työtön/luottotiedoton, jos et voi saada kämppää vuokrattua?

Vierailija
32/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin kovin viisaasti toteutettu myöskään alkuperäiseen tarkoitukseensa tuo ominaisuus? Jos varas saa tietää että nyt omistaja tietää missä puhelin menee niin sehän heittää sen lähimpään vesistöön ja katoaa paikalta.

Vierailija
33/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla vakkariduuni josta ulosottoo makselen joka kuukausi... mut vanhat vuokraräsit estää saamasta kämppää.. ainaki ny siihen asti et ne on maksettu kokonaan... :( ap

Vierailija
34/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko mennä jonkun kaverin tai sukulaisen luokse väliaikaisesti asumaan? Vai haluatko edes lähteä pois kotoa?

Vierailija
35/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:19"]Voitko mennä jonkun kaverin tai sukulaisen luokse väliaikaisesti asumaan? Vai haluatko edes lähteä pois kotoa?

[/quote]

Musta tuntuu, että ap on enemmän ylpeä miehensä vakoilusta. Ap tuntee itsensä täten "rakastetuksi ja tärkeäksi", eikä koe miehensä toimintaa sairaaksi.

Jos ap ei olisi ylpeä, hän pelkäisi/pakenisi/suuttuisi.

Vierailija
36/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenkin takia toi lähteminen ei oo kovin helppoo :( t ap

Vierailija
37/39 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa samanlainen puhelin, laita vanhasta soitonsiirto siihen uuteen ja sitten annat sen vanhan kaverille säilytettäväksi. Kotona sitten seuraat kun mies sekoilee kun jäljittää sua jonnekin muualle vaikka näkee että olet kotona ja vastaat vielä koesoittoihin.

Vierailija
38/39 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos haluat päästä käymään jossain miehesi tietämättä niin jätät sen jäljitetyn puhelimen kotiin ja otat uuden mukaan. Miehesi luulee että olet kotona ja voit vielä vastata tarkistussoittoihin.

Tai sitten vain JSS...

Vierailija
39/39 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän AP:n tapaus ole ratkennut kerta aloitus on vuodelta 2014!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä