Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ HITTOA? -matkapuhelimesi on jäljitetty

Vierailija
08.02.2014 |

mun samsungiin ilmesty viesti, että samsung laitteesi on jäljitetty etsi matkapuhelimeni sivustolla??? mitä hemmettiä tää tarkottaa? en oo kyllä itse omassa taskussa olevaa omaa puhelintani ite jäljittänyt mistään???

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:51"]

Lastenkin takia toi lähteminen ei oo kovin helppoo :( t ap

[/quote]

Höpöhöpö, lasten takia lähtemisessä ei pitäisi olla mitään vaikeaa? Miksi haluat kiduttaa lapsiasi??

[/quote] Sittenhän ne lapset vasta kituukin, kun joutuvat viikonlopputapaamisille tuollaisen mielipuolimiehen luokse. En minäkään ap:na lähtisi, nyt sentään yksi järkevä aikuinen katsomassa lasten perään.

Vierailija
2/39 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:14"]

[/quote]

Höpöhöpö, lasten takia lähtemisessä ei pitäisi olla mitään vaikeaa? Miksi haluat kiduttaa lapsiasi??

[/quote] Sittenhän ne lapset vasta kituukin, kun joutuvat viikonlopputapaamisille tuollaisen mielipuolimiehen luokse. En minäkään ap:na lähtisi, nyt sentään yksi järkevä aikuinen katsomassa lasten perään.

[/quote] Tämä on aivan totta. Aika moni nainen luulee, että lasten helvetti loppuu kun erotaan, ei, usein se silloin vasta alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
4/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tilanne ei varmaan tule tuosta ainakaan paranemaan ilman, että teet mitään. Kannattaa miettiä, mitä tilanteen jatkuminen ja pahentuminen tuo tullessaan.

Vierailija
5/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 14:46"]

Ihan täysin uutena sonera-kaupasta ostettu ja ei takuulla voi olla varastettu :D Epäilen et mun mies jäljittää mua ton puhelin etsi puhelin palvelun avulla. (aiemmin on jälittänyt mua silleen et laitto vanhan puhelimensa autoon ja sport trackerin siihen päälle. Mut nyt tosiaan tuli viesti luuriin et puhelimesi on  jäljitetty etsi puhelin sivustojen kautta. Sieltä ei löytynyt tiliä mun s-postiosotteella... mut mun miehen hotmail löyty??? sillä ei oo samsung laitteita... :( 

[/quote]

Mun mies on jäljittänyt mun puhelinta ja siihen pulpahteli silloin viestejä. Onnittelut ap!

Vierailija
6/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö muille samsung käyttäjille oo tullu tollasii? sekoileeks mun luuri vai kyttääks toi mun mies mun liikkeitä???

Vierailija
7/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ostanu varastetun puhelimen :D

Vierailija
8/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma puhelin ( = varastettu)!!!!

Vierailija
9/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varo resetoi sun kännykkä tai kaikki sun kuvat/videot tulee sen tyypin tiedostoihi joka sen on jäljittäny se on virus resetoi

Vierailija
10/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi puhelin?

Vierailija
11/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä oot puhelimes ostanut?

tuo on muuten näppärä palvelu, itse käytin sitä kun jätin puhelimen bussiin.. ja sain sen muuten takaisinkin.

Vierailija
12/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungissa on asetuksissa se ominaisuus, että voit todellakin säätää puhelimesi jäljityksen päälle, varkauden varalta. Ostin joku vuosi sitten Sampan uutena ja huomasin, että asetuksissa oli jäljittäminen päällä ja jostain syystä sellaisen hallinnoijan ja salasanan takana, etten pystynyt sulkemaan sitä. Niinpä palautin tehdasasetuksiin, löin jäljitykseen oman hallinnointini ja oman salasanani ja suljin jäljityksen. Ei ollut KRP kyllin ovela.

Vierailija
13/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin uutena sonera-kaupasta ostettu ja ei takuulla voi olla varastettu :D Epäilen et mun mies jäljittää mua ton puhelin etsi puhelin palvelun avulla. (aiemmin on jälittänyt mua silleen et laitto vanhan puhelimensa autoon ja sport trackerin siihen päälle. Mut nyt tosiaan tuli viesti luuriin et puhelimesi on  jäljitetty etsi puhelin sivustojen kautta. Sieltä ei löytynyt tiliä mun s-postiosotteella... mut mun miehen hotmail löyty??? sillä ei oo samsung laitteita... :( 

Vierailija
14/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi?

Vierailija
15/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 14:46"]Ihan täysin uutena sonera-kaupasta ostettu ja ei takuulla voi olla varastettu :D Epäilen et mun mies jäljittää mua ton puhelin etsi puhelin palvelun avulla. (aiemmin on jälittänyt mua silleen et laitto vanhan puhelimensa autoon ja sport trackerin siihen päälle. Mut nyt tosiaan tuli viesti luuriin et puhelimesi on  jäljitetty etsi puhelin sivustojen kautta. Sieltä ei löytynyt tiliä mun s-postiosotteella... mut mun miehen hotmail löyty??? sillä ei oo samsung laitteita... :( 

[/quote]

Hieno mies sulla.

Vierailija
16/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tosi helmeltä vaikuttaa.

Vierailija
17/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun mies on tehnyt sulle samsung-tilin ja nyt sitten jäljittää sua sen kautta.

Vierailija
18/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha miehelläs ei sit käynyt mielessä että siitä tulee ilmoitus :D melkoselta valopäältä vaikuttaa. Sano sille että nyt loppu toi järjetön stalkkaaminen!

Vierailija
19/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
20/39 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein nyt sinne itekkin tilin ja vaihdoin kaikkeen maholliseen salasanat, g-mailiin yms. En tosin ite osaa lisätä tätä puhelintani sinne. Mun luurissa on samsung tili mut en löydä asetuksista mitään että saisin tuon puhelimen synkronoitua tuohon koneella tekemään tiliini. Johtuisko siitä et se on jo kertaalleen lisätty esim. miehen luomaan samsung tiliin. ??? otin jo yheyttä samsung tukee mut saas nähä vastaako ne ikinä. miten joku muu voi lisätä mun luurin omaan tiliinsä?? ellei tuo paska nyt jotenki ole päässy käsiksi mun puhelimeen (joka seki suojattu salasanalla) tai mun salasanoihin. :( pläääääh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan