Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin elämäni ensimmäisen poskipunan

Vierailija
08.02.2014 |

Ja olen aivan rakastunut siihen. Nyt se on yksi tärkeimmistä meikkituotteistani!

Ennen ajattelin että puna on aivan turhake tai joku mummojen juttu. Sitten aloin ihmettelemään miten jotkut saavat naamastaan niin kuulaan ja kauniin värisen. Kosmetiikkablogit sitten käännyttivät minut uskomaan poskipunan voimaan, ja nyt bongailen kuvista kivoja sävyjä.

Seuraava askel: varjostus/contouring-väri?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskipuna on kyllä aliarvostettu! Suomessa näkyy nuoria joilla on vaan tosi paksu meikkivoide iholla, mutta ei yhtään poskipunaa raikastamassa ilmettä - näyttää tosi tunkkaiselta varsinkin jos meikkivoiteen sävy on väärä...

Vierailija
2/11 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkki? Minulla Clinique. Tärkein meikeistäni on poskipuna, koska se pysyy vaikka huulipuna olisi lähtemässä. Ripsiäkään en aina värjää kun on ärtyneet silmät enkä saa sitä enää näin vanhetessa laitettua hyvin. Suosittelen kaikille vanheneville - ihan vanhuksillekin - poskipunaa. Ostakaa mummoillennekin tuliaisiksi vaikka olisivat minkä ikäisiä. Piristää kummasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:37"]Mikä merkki? Minulla Clinique. Tärkein meikeistäni on poskipuna, koska se pysyy vaikka huulipuna olisi lähtemässä. Ripsiäkään en aina värjää kun on ärtyneet silmät enkä saa sitä enää näin vanhetessa laitettua hyvin. Suosittelen kaikille vanheneville - ihan vanhuksillekin - poskipunaa. Ostakaa mummoillennekin tuliaisiksi vaikka olisivat minkä ikäisiä. Piristää kummasti.

[/quote]

Mac. Oli mielestäni kallis, mutta olen ollut tosi tyytyväinen! Seuraavaksi ajattelin kokeilla make up foreveria

Vierailija
4/11 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make Up Foreverilla on tosi hyvä nestemäinen poskipuna!

Vierailija
5/11 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:36"]Poskipuna on kyllä aliarvostettu! Suomessa näkyy nuoria joilla on vaan tosi paksu meikkivoide iholla, mutta ei yhtään poskipunaa raikastamassa ilmettä - näyttää tosi tunkkaiselta varsinkin jos meikkivoiteen sävy on väärä...

[/quote]

Totta, itsellänikin oli teininä tuollainen, kun luulin että pääasia on paklata iho mahdollisimman tasalaatuiseksi. Vaikka semmoisen airbrushatun oloisen lopputuloksen saa nimenomaan eri sävyjä käyttämällä

Vierailija
6/11 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskipuna on tärkeä. Itse en suuremminmeikkaa mutta meikkivoide ja poskipunakin auttavat jo pitkälle. Kunhan sävy on ihollesi oikea.

Vierailija
7/11 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskipuna on "välttämätön" kaikille yli 20-vuotiaille. Lempihuulipuna toimii yleensä myös poskilla, kun vähän sitä taputtelee.

Vierailija
8/11 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävyjen pohtiminen oli kyllä vaikeaa. Olen lämminsävyinen ja tietyssä valossa iho näyttää tosi keltaiselta, mutta persikkaiset punat tuntuvat jotenkin vain korostavan tätä. Päädyin pinkkiin sävyyn, koska se näytti luonnolliselta ja raikkaalta.

Naurattaa, koska ennen en todellakaan ymmärtänyt miksi ihminen tarvitsisi useamman kuin yhden poskipunan//huulikiillon!

Ap

Vierailija
9/11 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 12:21"]Poskipuna on "välttämätön" kaikille yli 20-vuotiaille. Lempihuulipuna toimii yleensä myös poskilla, kun vähän sitä taputtelee.

[/quote]

Heh, huulipuna on mielestäni ehkä vaikein sävyvalinta mitä meikkeihin tulee! Aina näyttää jotenkin oudolta

Vierailija
10/11 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvin kalpea/vaaleanpunaiseen taittava iho ja arkena käytän poskipunaa joka on kylmän sävyinen vaaleanpunainen.

Joskus jos on vähän rusketusta niin käytän lämpimämpää persikkaista (:D) peachy pink sävyä.

Vierailija
11/11 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kivoja vinkkejä tuli ohiksellekin. Mun täytyy ostaa poskipuna, joskus oli, mut se tippui lavuaariin ja hajos ja sitten jäi. Katselin kyllä peilistä, miten näytin paljon paremmalta, kun oikeat piirteet korostuivat ja huonompia sai hävitettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän