Mies kertoi seksiunesta, en pääse yli!!
Mieheni kertoi nähneensä unessa harrastaneensa seksiä äitinsä kanssa, tämä tapahtunut muutaman kerran viime aikoina. Kertoo ettei tiedä mistä tämä johtuu että ei todellakaan tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa äitiään kohtaan.
Itse olen pois tolaltani enkä pysty unohtamaan. En halua että mieheni koskee enää minuun, minua oksettaa ajatus. Ajattelen että onko miehelläni salainen fetissi äitiään kohtaan ja ajattelee häntä meidän harrastaessa seksiä. Minusta tuntuu etten voi jatkaa suhdetta enkä pääse tästä yli. Apua!!!
Kommentit (37)
Älä huoli. Unissa tapahtuu ihan mitä tahansa ja ihan normaaleille ihmisille. Ja tuo ei ole edes sairaimmasta päästä, itse asiassa aika kesy uni siihen verrattuna, mitä kaikkea ihmiset (normaaliksi mielletyt) näkevät. T. Psykologi
*hmmh* eivätkö kaikki miehet valitse itselleen naisen joka muistuttaa mahdollisimman paljon miehen äitiä...
Kuka edes kehtaa kertoa moisesta seksiunesta, YÄK!
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes kehtaa kertoa moisesta seksiunesta, YÄK!
Kukaan mies ei kerro naiselleen tuollaisesta seksiunesta.
Harva mies kertoo yhtään minkäänlaisista unista.
0/5
Onhan se melko loogillista naisetkinkin etsivät isänsä kaltaista miestä, jos isä on ollut alkkis mieskin yleensä on ja jos isällä on ollut suuri nenä niin nainenkin himoitsee isonenäisiä miehiä jne
No älä, miksi helvetissä kertoi koska nyt en saa sitä mielikuvaa pois silmistäni! En ymmärrä miten tästä pääsee yli, en kertakaikkiaan.
Ap
Ymmärrän. Näin kerran unta, että mieheni, lasteni isä, yhtyi juuri syntyneeseen vauvaamme.
Meni monta päivää asiaa sulatellessa, vaikka ymmärsin, että kyseessä oli vain uni.
Lisäksi saattaa olla että mies huomaa ettei nainen olekaan vielä aivan äitinsä näköinen, mutta sen sijaan naisen äiti saattaa jo olla jolloin mies voi sekä katsoa tulevaisuuteen että parhaassa tapauksessa saa anopilta äidinkorviketta kun tytär on vaikkapa synnytyslaitoksella tai ulkomaanreissulla
Lohduttaako sua ap, että naisena oon nähnyt unta että harrastin seksiä äitini kanssa. Oli kyllä ällöttävät fiilikset herätessä, enkä koskaan ole sellaisesta todellakaan haaveillut. Tuskin miehesikään. Ehkä oli niin utopinen uni että siksi kertoi.
Minä miehenä näin joskus teininä unta, että runkkasin veljeäni. Oli aika WTF-fiilis pari päivää, mutta se meni ohi. Ihme kyllä edelleen muistan tilanteen.
Joskus olen lukenut jostain, että seksi unessa kertoo rakkaudesta. Eli ota iisisti nyt. Jos mun mies olisi kertonut tuollaista mulle, olisin vain nauranut. Säkin voit. :) Mielikuvasta pääset niin, että et yritä olla ajattelematta sitä. Jos mielikuva tulee, annat tulla vain. Se on vain mielikuva ja ajatus.
Mies luottaa sinuun niin paljon että kertoi tuollaisen vähemmän ylevän unen sinulle. Miten sinä reagoit, ällöät miestä ja et halua että koskee enää sinuun?
Huomaatko kumpi on se tämän tarinan sika?
Niin, minäkin mietin miksi piti kertoa, en olisi halunnut tietää. Että kahvipöytään sitten vaan istuskelemaan tämä image silmissä....
Ap
Veljeni on käyttänyt minua lapsena seksuaalisesti hyväksi. Mieheni tietää tästä. Ja harrastamme siitä huolimatta seksiä. Miehelläsi se on vain uni.
Mä olen kans lukenut, että s eksi unessa kertoo rakkauden toiveesta. Ei siis tarvi olla mitään s eksualista.
Provon varmin tunnusmerkki: viestissä on fraasi ”olen pois tolaltani”.
Vierailija kirjoitti:
Pääset yli kun hyppäät. Kosta näkemällä unta että panet isääsi. Sitten voittekin pitää neljän kimppasekstailut.
Samaa mieltä. Tässä vähän ohjeita aplle ohjeita kuinka nähdä selkouni että pääsee harrastamaan seksiä isänsä kanssa unessa.
Joka uniinsa uskoo, se varjoaan pelkää.
Vielä pahempi jos uskoo toisen uniin.
Pääset yli kun hyppäät. Kosta näkemällä unta että panet isääsi. Sitten voittekin pitää neljän kimppasekstailut.