170cm naiset paljonko painatte?
Paljonko sinä, 170cm ja yli, painat? Mainitse tarkka pituus ja paino.
Kommentit (167)
170cm ja 53,5kg, näin on hyvä minulle.
175, 64 kg. Nyt kylläkin 18rv raskautta. Olen hoikka, mutta kiloja voisi ilman raskautta tippua 3kg. Vähän löysää löytyy.
176 cm ja 62 kg. Vaatekoko s-m, 36-38.
170 ja 56kg. Pudottaisin mielelläni muutaman kilon :-)
Joskus musta tuntuu että ihmiset valehtelee painonsa jonkun mallin/julkkiksen mukaan. Lehdet yms blogit joissa näkyy esim mallin paino on yleensä TODELLA liioiteltuja. Esim 175 senttisen mallin odotetaan painavan joku 48kg!! Varmasti anorektisimmat saattavat painaa tuon verran mutta esim 175cm pitkä mallinlaiha ystäväni painaa 58kg, joka on mielestäni enemmän lähempänä noiden julkkismallien painoa, mutta kenenkään tarkkaa painoa ei tietenkään voi pelkästään ulkonäön perusteella.
Ihan kuin naisten itsetunto haluttaisiin alas toteamalla rivien välistä että et ole hyvä jos et ole alipainoinen. Huono itsetunto -> dieettituotteet ja merkkivaatteet myy kuin häkä.
171 cm ja 61 kg ja ikää 60 vuotta
171cm ja 70 kg. Tosi tyytyväinen olen.
170cm ja normaalisti pidän painon 70 kilossa, harrastan kuntosalia yms. joten lihasta löytyy.
Nyt minulla on valtava masu ja kevätvauva saadaan, paino on tainnut karata jo 80kiloon mutta nou hätä, 10kg jää aina laitokselle!
Kauheita kuikeroita täällä. Ihan kuivia luukasoja täytyy olla.
170cm ja 65-67kg. En ole langanlaiha. Langanlaiha olin muutama vuosi sitten 57kg:n painoisena.
171 ja 55kg. Aina olen vinkuheinä ollut.
171 cm ja 57-58 kg. Ihan kuiva luukasa ja kauhee kuikero :)
168 cm ja 64 kg. Vaatekoko S, M, 38. Ikää 45+
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 12:52"]Kauheita kuikeroita täällä. Ihan kuivia luukasoja täytyy olla.
[/quote]
Todella loukkaavaa tekstiä! Olet taas yksi näistä, jotka kuvittelevat, että laihoista saa sanoa mitä vaan, mutta lihavat ovat "isoluisia" tai "muodokkaita." Olet varmasti juuri se pyylevä täti työpaikan kahvihuoneessa, joka kokee oikeudekseen napata laihaa naista käsivarresta kiinni ja kommentoida "ihan luuta ja nahkaa olet! Syötkö sinä edes mitään! "
170cm ja 64kg. Vaatekoko 38. Oon mielestäni ihan lihaksikas ja urheilullisen näköinen. Ainahan sitä pari kiloa vois laihduttaa mutta tykkään syödä ja en ikinä ole ollut millään dieetillä. Ei elämä saa olla jotain raejuustolla ja marjoilla elämistä. Jos ei nyt niistä ihsn helvatun paljon satu joku tykkäämään..