170cm naiset paljonko painatte?
Paljonko sinä, 170cm ja yli, painat? Mainitse tarkka pituus ja paino.
Kommentit (167)
170 ja 64. Vaatekoko 38-40. Olen ihan tyytyväinen :)
Onpas täällä hoikkaa porukkaa. 170 ja 81 ja tavoitteena päästä alle 70 kg:n. 65 kiloisena olin jo tosi hoikka.
171 ja 69. Haluaisin pudottaa 4-5 kiloa, mutta olen laiska liikkumaan ja kova syömään :-p
171 ja 69. Haluaisin pudottaa 4-5 kiloa, mutta olen laiska liikkumaan ja kova syömään :-p
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:11"]
Hah, täällä painavin. 172 cm ja 115 kg. Harrastan voimanostoa joten paino ei pelkkää läskiä.
[/quote]
Vau, voimanosto on tosi jees!
Miksi kaikki haluaa olla laihoja? :D Tai normaalipainoisenakin vielä laihduttaa "pari kiloa pois"? :)
Tosi keveitä tyyppejä täällä.. Joskus vähän epäilyttää :-D
Itse olen 170/60 ja saan kuulla hoikkuudestani usein ja käytän yleensä 34-36 koon vaatteita. Enkä edes ole lihaksikas (lihaksikkaammat painaa enemmän)..
Olen noin 171cm ja 64kg.
Laihdutin muutama vuosi sitten 85kg:sta tähän painoon ja en voisi olla tyytyväisempi:)!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:39"]Tosi keveitä tyyppejä täällä.. Joskus vähän epäilyttää :-D
Itse olen 170/60 ja saan kuulla hoikkuudestani usein ja käytän yleensä 34-36 koon vaatteita. Enkä edes ole lihaksikas (lihaksikkaammat painaa enemmän)..
[/quote]
Mäkin painoin ennen ton verran, ensimmäisen lapsen jälkeen paino "vakiintui" sitten 65kg, ja nt mulla on tissit :D hassua kun mulla vaikutti viisi kiloa jo niin paljon.. 60-kiloisena -->ei tissejä tai persettä 65kg-->molemmat! 34-koon vaatteet ei kyllä mene enää päälle, mutta 36 menee :)
170cm ja 65kg, tavote tiputtaa n. 10 kg niin olisin samoissa mitoissa kun ennen raskautta eli 55kg :) sillon tunsin itseni kauniiksi ja olen ylpeä kehostani! Tänään lähtee laihdutus..
Olen laihimmillani ollut 59kg, ja silloin olin huomiotaherättävän laiha ja sain kuulla hoikkuudestani jatkuvasti. Lihaksia minulla ei ollut nimeksikään. Nyt olen treenannut pari vuotta aktiivisesti ja paino on 66-67kg, olen tähän olomuotoon paljon tyytyväisempi mutta kaikki tyylillään :)
170 cm ja tämän aamun paino 66,7 kg. Dieetti menossa. Tavoite semmoinen 58-60 kg. Normaalipainohan tämä on, mutta ulkonäkö ei itseä miellytä. Pitäisi saada vatsalihakset näkyviin ja peppu piukaksi :)
174,5cm ja 63-65kg vaihtelevasti, harrastan kuntosalia ja liikun muutenkin paljon :) Ikää nyt 22v ja teini-iän jälkeen paino ei ole tainnut kertaakaan käydä alle kuudenkympin, vaikka kokeiltu on :D
171 cm ja 70 kg. Olen tyytyväinen :)
174cm ja 62kg. Pari kiloa voisi nappaista. :)