Prisman huono korona suojaus.
Olen nyt huomannut miten huonosti Prismassa torjutaan koronaa. Käsidesi on loppu sisääntulossa ja kassoilla ei ole maskeja. Yksi myyjä laittoi esille hedelmiä ilman maskeja. Miten näin huonosti voi asiat olla?
Kommentit (17)
Prismalla on kotiinkuljetus. Itse vaarannat muut kaupassa.
Nuo käsidesit ovat todella usein loppu.
Jännä että asiakkaiden toivotaan vahvasti pidettävän maskeja kaupassa käynnin aikana mutta kassahenkilöillä niitä ei näe....eikä visiiriäkään.
Onko esittää tilastoja moniko on saanut prismassa tartunnan?
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, että käsidesi olisi usein loppu, mutta sen olen huomannut, että moni vain "näyttää käsiään" käsidesille, eikä hiero sitä kunnolla käsiin vähintään 20 sekuntia.
Kassoilla en ole maskeja nähnyt. Miksi kassat eivät käytä niitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko esittää tilastoja moniko on saanut prismassa tartunnan?
https://yle.fi/uutiset/3-11598257
Varmasti hyvin moni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, että käsidesi olisi usein loppu, mutta sen olen huomannut, että moni vain "näyttää käsiään" käsidesille, eikä hiero sitä kunnolla käsiin vähintään 20 sekuntia.
Voin tunnustaa että en ole koskaan hieronut jotain fakin desiä 20 sekuntia. Max 3 sekuntia ja se on hyvä.
Ihmettelin itse miksi Prisman kassat ei käytä maskeja, k-supermarketissa koko henkilökunnalla oli maskit.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin itse miksi Prisman kassat ei käytä maskeja, k-supermarketissa koko henkilökunnalla oli maskit.
Tajuutko mitä maskit maksaisi kaikille Prisman työntekijöille?
käsidesi auttaa ihan vidusti kun joku aivastaa xD älkää olko noin tyhmiä ihmiset ihan oikeesti jooko pyydän... korona oli jo melkein poissa kunnes avattiin rajat ulkomaille sisään ja ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luulisi Prisman kokoisella firmalla olevan varaa suojata asiakkaansa koronalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luulisi Prisman kokoisella firmalla olevan varaa suojata asiakkaansa koronalta.
No miksiköhän se ei sitten suojaa?
Luuletteko, että noilla kaupan maskeilla ja käsideseillä on isokin vaikutus taudin leviämiseen :D
Kyllä ne on ihan vaan imagosyistä kaupan työntekijöille määrätty.
Kyllä meidän kanta-Prismassa myyjillä on maskit, ja aina on käsidesiä ollut tarjolla monessakin paikassa. Lisäksi kassoille on nyt tullut pleksit pakkaustasolle myös asiakkaiden väliin. Erinomaisesti hoidettu, siis. Ja kyseessä ihan suuren kaupungin iso Prisma.
No voi kauheaa. Mene vaikka toiseen kauppaan, jos niin ahdistaa. Itsestä on ihanaa, jos ei kassoilla ole maskeja. Sellaiseen kauppaan menen mielelläni.