Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisikö sinulla tällaisesta hermot

Vierailija
08.02.2014 |

Olisit sopinut puolisosi kanssa että illalla katsotaan yhdessä tv-sarjaa, josta molemmat pitävät. Puoliso lähtee illalla käymään harrastuksessa. Sovitte että aloitetaan sarja "kymmenen jälkeen". Soitat 22.30 ja pyydät toista tulemaan pian. Sanoo "tulen ihan just". Kuluu kuitenkin 50 min ennen kuin tulee.

Olenko nipo kun ärsyynnyn tällaisesta?

Tämänkaltaisia tilanteita on ollut paljon yhteiselomme aikana. Nyt tuntuu etten jaksa enää. Yritti lisäksi kääntää kaiken minun viaksi kuten yleensä.

Kuulostaa varmaan pikkujutulta? On toistunut jo liian monesti. En tiiä oonko sekoamassa mutta tää alkaa tuntua riittävältä syystä eroon. Siis jos jotain sovitaan eikä toinen pysty tulemaan ajoissa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa katsoisin sarjan itse sovittuna aikana, enkä jäisi odottamaan miestä. Jos hänellä on tuollainen tapa, sinun on vain opeteltava olemaan odottamatta ja tehtävä itse haluamiasi asioita. Tai mieluummin niin kuin ero?

Voi olla, että mieskin parantaa tapojaan jos muutaman kerran vain toimit suunnitelman mukaan ilman häntä, ehkä vielä paljastelet juonikuvioita kun hän itse katsoo ohjelmaa myöhemmin..?

Vierailija
2/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa katsoisin sarjan itse sovittuna aikana, enkä jäisi odottamaan miestä. Jos hänellä on tuollainen tapa, sinun on vain opeteltava olemaan odottamatta ja tehtävä itse haluamiasi asioita. Tai mieluummin niin kuin ero?

Voi olla, että mieskin parantaa tapojaan jos muutaman kerran vain toimit suunnitelman mukaan ilman häntä, ehkä vielä paljastelet juonikuvioita kun hän itse katsoo ohjelmaa myöhemmin..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa teinkin noin. Katsoin sarjaa yksin. Alkoi tietysti huutaa ja syytellä mua kun tuli kotiin.

Kiitos vastauksesta. Varmaan nyt on tosiaan mietinnän paikka.

Ap

Vierailija
4/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mies pidä koskaan lupauksiaan aikataulujen suhteen. Olen jo tottunut siihen ja osaan varautua, ettei hän tule silloin kun lupaa. En rakenna mitään hänen varaansa, vaan sitten tehdään jotain kun hän on kotona. Ei siis mene hermot tuollaisesta.

Vierailija
5/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:50"]

Olisit sopinut puolisosi kanssa että illalla katsotaan yhdessä tv-sarjaa, josta molemmat pitävät. Puoliso lähtee illalla käymään harrastuksessa. Sovitte että aloitetaan sarja "kymmenen jälkeen". Soitat 22.30 ja pyydät toista tulemaan pian. Sanoo "tulen ihan just". Kuluu kuitenkin 50 min ennen kuin tulee.

Tämänkaltaisia tilanteita on ollut paljon yhteiselomme aikana. Nyt tuntuu etten jaksa enää. Yritti lisäksi kääntää kaiken minun viaksi kuten yleensä.

Kuulostaa varmaan pikkujutulta? On toistunut jo liian monesti. En tiiä oonko sekoamassa mutta tää alkaa tuntua riittävältä syystä eroon. Siis jos jotain sovitaan eikä toinen pysty tulemaan ajoissa.

[/quote]

aika lapsellista olisi erota tuollaisen asian takia

Vierailija
6/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 01:05"]

Tällä kertaa teinkin noin. Katsoin sarjaa yksin. Alkoi tietysti huutaa ja syytellä mua kun tuli kotiin.

Kiitos vastauksesta. Varmaan nyt on tosiaan mietinnän paikka.

Ap

[/quote]

huutaa minkä takia?

Vierailija
7/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette? Tuskin yli 30.

Vierailija
8/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin kuulostais varmaan lapselliselta jos en itse olisi tällaisessa suhteessa. Nyt 10v takana tätä. Olisin ihan todella halunnut katsoa tätä sarjaa. Jäin vähän koukkuun ekan jakson jälkeen. Mies meni nyt muualle yöksi ja otti sarjan mukaansa. Menkööt sitten. Hohhoijaa, ei jaksais enää tällaista pelleilyä,

Ap

Vierailija
9/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:50"]

[/quote]

Hermostuisin,ja olen monesti hermostunutkin,kun toinen ei vain tunnu osaavan kellonaikoja,tai sitten "tulen ihan kohta" voi tarkoittaa melkein mitä tahansa.

Ei ehkä eron peruste,mutta helvetin ärsyttävää,kun itse kuitenkin pidän yleensä kiinni sovituista jutuista/ilmoitan jos ei onnistu.

Vierailija
10/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi huutaa koska olin aloittanut katsomaan ilman häntä. 

ap

Vierailija
11/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä ei ole oleellista se, että mies lipsuu aikatauluista (harva meistä on täydellinen) mutta se,  ettei hän myönnä omaa virhettään ja pyydä anteeksi, on paljon pahempi juttu. Hän siis katsoo, että hänellä on oikeus tulla ja mennä miten huvittaa huolimatta siitä mitä olette sopineet. Häneen ei voi luottaa.

Vierailija
12/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä taloudessa harrastetaan seksiä joka ilta klo 10, olit kotona tai et." ;)

Minulla on ollut osittain sama ongelma, yritän tehdä tiettyjä asioita miehen kanssa ja sitten huomaan istuneeni sohvalla pari tuntia odottamassa, milloin mies ehtii mukaan. Tämä koskee siis arkisia juttuja, viikonloppuna ruokakaupassa käyntiä tai kävelylenkkiä. Sitten ärsyttää, että koko päivä on mennyt odottamiseen. Vastaus on se, että puuhaan omiani ilman että yritän saada miestä mukaan, katkeruus ei tee ihmiselle hyvää. Kyllä me sitten myös asioita yhdessä teemme ja arki rullaa.

Vierailija
13/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 01:10"]

Niin minustakin kuulostais varmaan lapselliselta jos en itse olisi tällaisessa suhteessa. Nyt 10v takana tätä. Olisin ihan todella halunnut katsoa tätä sarjaa. Jäin vähän koukkuun ekan jakson jälkeen. Mies meni nyt muualle yöksi ja otti sarjan mukaansa. Menkööt sitten. Hohhoijaa, ei jaksais enää tällaista pelleilyä,

Ap

[/quote]

Ihmeellistä pelleilyä aikuisilta ihmisiltä... Toinen ei ymmärrä pitää sovituista aikatauluista kiinni ja toinen saa sellasen kilarin tuommosen syyn takia, että miettii eroa, kun taas toinen samaan aikaan pakkaa kamppeensa ja lähtee muualle yöksi. Onneks en oo tossa suhteessa kumpikaan osapuoli.

Vierailija
14/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös mies, joka yleensä oli noin tunnin myöhässä. Siihen piti vaan sopeutua. Kuullostaa pahalta, jos olette tosiaan olleet jo 10 vuotta yhdessä ja tuollaisesta pitää vääntää... Olisko joku parisuhdeterapia hyvä?

Vierailija
15/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 01:10"]Niin minustakin kuulostais varmaan lapselliselta jos en itse olisi tällaisessa suhteessa. Nyt 10v takana tätä. Olisin ihan todella halunnut katsoa tätä sarjaa. Jäin vähän koukkuun ekan jakson jälkeen. Mies meni nyt muualle yöksi ja otti sarjan mukaansa. Menkööt sitten. Hohhoijaa, ei jaksais enää tällaista pelleilyä,

Ap

[/quote]

Mies lähti pois kotoa yöksi sen vuoksi, että olit katsonut sarjaa ilman häntä? Kuulostaa hieman yhtä sarjaa suuremmalta ongelmalta... Onko hän tottunut pitämään sinua itsestäänselvyytenä, joka aina odottaa kotona valmiina? Mies ei ainakaan 10 vuoden jälkeen enää muutu, joten joko siedät tai muutut itse.

Vierailija
16/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilari ei tullut tästä myöhästymisestä vaan 10v myöhästelyistä.  Kuppi täynnä, tiiätkö? Lähti muualle yöksi koska käskin lähteä. 

ap

Vierailija
17/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai tottunut siihen että joustan ja joustan. Oon jotenkin uupunut siihen. 

Kiitos ymmärtäväisestä vastauksesta!

ap

Vierailija
18/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 01:17"]

Minusta tässä ei ole oleellista se, että mies lipsuu aikatauluista (harva meistä on täydellinen) mutta se,  ettei hän myönnä omaa virhettään ja pyydä anteeksi, on paljon pahempi juttu. Hän siis katsoo, että hänellä on oikeus tulla ja mennä miten huvittaa huolimatta siitä mitä olette sopineet. Häneen ei voi luottaa.

[/quote]

No näinpä!

ap

Vierailija
19/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:50"]

[/quote]

Hermostuisin,ja olen monesti hermostunutkin,kun toinen ei vain tunnu osaavan kellonaikoja,tai sitten "tulen ihan kohta" voi tarkoittaa melkein mitä tahansa.

Ei ehkä eron peruste,mutta helvetin ärsyttävää,kun itse kuitenkin pidän yleensä kiinni sovituista jutuista/ilmoitan jos ei onnistu.

[/quote]

Ymmärrän...

En tiedä onko miehillä yleensäkin ajan käsite hieman pöyreän epämääräinen.

Monesti huomannut

- virkaansa hoitava mies lupasi vaikka soittaa kohta niin dasttas mennä tunteja

- isäni sanoo, että tulee vajaan tunnin päästä käymään niin menee 3h!! Sen ajat eivät kyllä koskaan pidä paikkansa.

Vierailija
20/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu heittäkää tollaiset ukot vittuun.

Saatana jos ukko ei ole passissa sovittuna aikana käsi lipassa niin....

::DD