Joko on ruodittu olympialaisten avajaisten selostus? Haapasalo oli
tosi huono. En halua enää sitä kommentoimaan mitään eli Ville Haapasalo pois sieltä studiosta!
Kommentit (31)
Mun mielestä Haapasalo oli ihan kelvollinen valinta tehtävään. Avajaiset eroavat melkoisesti tavallisesta ampumahiihdosta, joten niiden selostajalta en odotakaan tietoa loukkaantumisista ja harjoittelutekniikoista. Itseäni eivät myöskään hiljaiset hetket haitanneet, sillä show oli tehty ymmärrettäväksi myös ilman jatkuvaa "tulkkaamista", hieman kuin teatteriesitys. Hieman outo hetki kuitenkin koettiin, kun selostajat alkoivat kuorossa kehua sitä, kuinka onnistuneet järjestelyt ovat olleet, vaikka tuskin kukaan on voinut välttyä lukemasta keskeneräisistä hotelleista ja kulissikaupungista.
Haapasaloko se mongertaja oli, joka hörötteli ihan sopimattomissa paikoissa ja keksi typeriä nimiä maskoteille? Pilasi lähetystä niin, etttä olin ihan vähällä vaihtaa Ruotsin selostukseen. Loput meni tallennukselle, katsoin osan.
Erittäin surkea valinta, kunnon juntit taiteen äärellä.
Juontajen hyvä keskeinen kemia välittyi hyvin. Rentoa ja tätä päivää.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:44"]
Juontajen hyvä keskeinen kemia välittyi hyvin. Rentoa ja tätä päivää.
[/quote]
Totta. Mutta minä olisin halunnut tietää mitä luki heidän infopaketissaan. Nyt ilmeisesti unohtivat koko etukäteisinfon olemassaolon.
Haapasalo ei täyttänyt ennakko-odotuksia se on myönnettävä. En pidä edes hänen äänestään se on jotenkin outo. Odotin kyllä jotain sisältöä ja Venäjä tietämystä häneltä. Sopii hyvin Venäjälle ruokkoamattoman ulkonäkönsä vuoksi.
En ymmärrä Haapasalon suosiota.
Arvostan Haapasaloa näyttelijänä, mutta tuossa hommassa oli ihan umpisurkea.
Rapula Villehän se siellä telkkarissa oli just äsken..oloo oli, kyllä näkyi.
Minä luulin, että kommentaattori oli joku melkein puliukko. Se olikin joku kuuluisuus. Niin tai näin, ulosanti oli sellaista, ettei sitä soisi kuulevansa tämänkaltaisissa tapahtumissa.
Ville ainakin viihtyi. Se lienee tärkeintä... Kommentoi niin kuin olisi vain kaverinsa kanssa ollut avajaisia katsomassa.
No nyt olisi ville telkassa...arvio onko kännissä/krapula
Surkea selostus. Olisi pitänyt paremmin selostaa tapahtumat, kuten Pietarin kaupungin esittely, nyt vaan jälkikäteen tokaisivat, että siinä oli Pietari. Samoin olisi ollut todella asiallista Neuvostoliittoa käsittelevässä osiossa esitellä kuvassa näkyvät tapahtumat. Esim. Ateenan olympialaisissa oli mahtava historia-osio, jonka juontaja selosti tarkasti. Sitä varten heille on jaettu infoaineisto.
Valtionjohtajia ei esitelty juuri lainkaan, esim. Monacon ruhtinaspari ja lukuisat muut jäivät täysin mainitsematta. Haapasalo puhui epäselvästi.