Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas sorruin soittamaan "meediopuhelimeen"

Vierailija
28.10.2020 |

3. kerta.. kun on ihan epätoivoinen olo surusta, moni tunnistanee tunteen :(
1. ja 2. kerta meni vielä minussa läpi, kunnes puhelinlasku tuli. Ja silti, jos saisi järkeenkäyvän viestin häneltä.. keskustelut jäi kipujensa ym vuoksi, ja joutui kuolemaan yksin kun koronatilanne ei sallinut vierailuja.. Tai sallihan se lopussa, myöhästyin minuutteja:(

Ei tällä aloituksella ole päätä eikä häntää, ikävä vaan ei helpota. Kuolemastaan siis jo kohta 5 kk, eli en jatkuvasti noihin ole soittanut.
Ja tukea kyllä on muualtakin, ystävät ja muu lähipiiri. Haluaisi vaan jonkun varmistuksen, että kaikki on hyvin, ja olen toiminut oikein asioissa.
Rakkaus ❤

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue täältä pari tarinaa. Olo helpottaa. https://www.nderf.org/Archives/NDERF_NDEs.html

Vierailija
2/14 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisesi voi hyvin. Hän palasi takaisin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Tiedän tunteen. Se on kamalaa. Käynyt sama itselle, ei kyllä koronasta johtuen.

Mene oikeasti meedio luo, saat heti yhteyden. Ei tarvi soitella puhelimeen. Niin oon tehnyt ja olo helpotti kovasti. <3

Rakkaasi ymmärtää kyllä miksi kävi niinkuin kävi. Voimia sulle. <3

Vierailija
4/14 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo puhelimet ovat huijausta, suureksi osaksi ja kuuluvat viihdelinjoihin. En voi mitään jos et usko. Jos haluat kunnon meedion, etsi sellainen josta on suosituksia henkisissä piireissä ja tapaa kasvokkain, ei puhelimitse. Älä maksa liikaa. Jos et saa todisteita sillä käynnillä mistään, vaihda tai lopeta se. Keskustele nimettömänä vaikka kriisikeskuksessa, kriisipuhelimessa, äidin /muun kanssa joka varmistelee (saat haluamasi varmuuden) tai joku yksityinen terapeutti 5 kertaa vaikka joka menee sinun ehdoillasi, ei niin että olet vietävänä. Meediot saattavat olla myös huono ratkaisu asiaan (suomessa), ellei ole joku todella psykologisesti pätevä, joka ymmärtää miten voi auttaa sinua. Osa vastaa myös sähköpostilla mutta ensin sinun pitäisi tuntea henkilö jotenkin. Ulkomailla sama juttu.

Vierailija
5/14 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa kielletään meediot ja noituudet. Kuoleman jälkeen ei ole oikeaa yhteyttä vainajaan. Hänet tapaa sitten taivaassa.

Vierailija
6/14 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentoijille. Mistä ihmeestä tunnistaa oikean meedion?

Ennen uskoin Raamattuun kirjaimellisesti minäkin, lapseni konfirmaatioon liittyvät asiat sen muuttivat, sori vain seurakunta.. leirillä oli ihme simputusta (koronasta huolimatta esim simputus"leikit", jos joku ei laulanut tarpeeksi kuuluvasti?!). Omasta riparista jäi ihan eri opit aikanaan mieleen.

Vierailija
7/14 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentoijille. Mistä ihmeestä tunnistaa oikean meedion?

Ennen uskoin Raamattuun kirjaimellisesti minäkin, lapseni konfirmaatioon liittyvät asiat sen muuttivat, sori vain seurakunta.. leirillä oli ihme simputusta (koronasta huolimatta esim simputus"leikit", jos joku ei laulanut tarpeeksi kuuluvasti?!). Omasta riparista jäi ihan eri opit aikanaan mieleen.

Katso suosituksia meedioista keskustelupalstoilta, vakionimet. Messut, nettisivut, luennot esim. Suomen Spiritualistinen Seura, Minä Olen messut, Valonsilta, kysele. Älä usko suorilta kaikkea. Kun kohtaat oikean meedion, sieltä tulee jotain pätevää tekstiä ja todistetta.

Vierailija
8/14 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani. Voimia!

Vierailija
9/14 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minäkin olen saanut yhteyksiä henkiin todistettavasti.

Vierailija
10/14 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lornan kaikki kirjat ovat ihania! Suuri suositus <3

Vierailija
11/14 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei, nuo kaikki ovat vain huijareita. Vain minä olen oikea meedio, sinun pitää vain lähettää minulle kysymyksesi ja millaisia vastauksia toivot, liität myös kirjeeseen muodollisen palkkion 499 ( erikoistarjous nyt vain sinulle). Vastauksen saat huomaamattomasti kirjeitse.

Varo halpoja kopioita.

Vierailija
12/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin jätän rakkaani rauhaan, varmin rakkaus ja mitä välillämme oli ja on, löytyy sydämestäni ♡ kiitos vielä kaikille, jotka viitsitte kommentoida ♡

Ja kyllä tajusin, meedio-linjat ovat vain rahastusta, samoin varmasti muutkin maksulliset.. toki en olisi uskonut itse epätoivoisesti sellaisista hakevani vastauksia.

Elämä on ihan muualla, älkää noihin soittako.

Pidetään tässä elämässä huolta meistä, jotka täällä vielä olemme. Menneillä on asiat hyvin ja he meitä ottavat vastaan kun aika on. Näin uskon.

Vierailija
13/14 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisesi voi hyvin. Hän palasi takaisin kotiin.

Henkimaailma on turvallinen paikka koska se on kotimme.

Vierailija
14/14 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasiko Kale? Kale on kingi.