Ex-miesmalli seuranhaussa
Ulkomailla aikaa viettäneenä ja Helsinkiin takaisin muuttaneena olen miettinyt mielessäni miten Lontoossa tai Barcelonassa ihmisiltä sai pitkiä katseita kaduillakin mutta ei täällä. Yökerhoissa (ainakaan niissä, missä olen ehtinyt käydä) harva tyttö on luonut katsekontaktia saati sitten tullut puhumaan. Aivan toista oli maailmalla. Tytöt, mistä on kyse? Miksi ette näytä kiinnostustanne komeita nuoria miehiä kohtaan?
Kommentit (28)
nro.18 tässä taas: Kiitos ap.!
Mulle tuli tuo huomautus pukeutumisesta tutulta, joka kertoi, että Suomessa ei "noin" pukeuduta. Olin ulkomailta oppinut, että kun lähdetään ulos juhlimaan laitetaan aina stilettot jalkaan, napataan iltalaukku käteen ja pukeudutaan juhlavaan mekkoon tai vastaavaan. Tämän tutun mukaan sopiva bile-asu naiselle oli farkut ja joku toppi joka ei ole liian paljastava. Viime aikoina olen kyllä alkanut näkemään nuoremmilla naisilla kunnon juhla-asuja ulkona.. ehkä se pikkuhiljaa ulkomailta tännekin rantautuu. ... Suomi on tunnetusti aina vähän jäljessä.
Miehissä komeus ja älykkyys ovat todella harvoin samassa paketissa. Jommasta kummasta täytyy joustaa. Akateeminen koulutus ja hyvä työpaikka ovat menestys onneen, taloudelliseen vakauteen, nykynormien mukaiseen elämään. Jos nainen on yhtään fiksu se valitsee mielummin rikkaan ja ruman kuin komean, köyhän ja tyhmän.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:34"]
Eli jos hän http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Garrett+Neff+Mik+Cire+Eric+Kim+Backstage+Spring+WeZ4rz5LOssl.jpg kävelisi teitä vastaan niin ei herättäisi minkäänlaisia tuntemuksia, koska komeus ei kiinnosta ja olisi todennäköisesti itserakas ja tyhmä?
[/quote]
Onpas pojalla föönattu tukka. Siinä sulle tuntemus vanhalta roikkutissiltä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:16"]
Miehissä komeus ja älykkyys ovat todella harvoin samassa paketissa. Jommasta kummasta täytyy joustaa.[/quote]Tutkimuksien mukaan keskimääräistä paremman näköiset ovat myös keskimäärin keskimääräistä älykkäämpiä.
Mieluummin juttelen tavallisen kundin kanssa, kuin linkin takaa löytyvän jannun. En ole mikään mallimittainen tai -näköinen nainene, vaan ihan perusmimmi, jolla on jossain liikaa ja jossain liian vähän. Tukkakin yleensä vähän hapsottaa, eikä meikkikään ole ehkä viimeisen muodin mukainen. Linkin jannu on liian nätti, liian kiiltokuvapoika jne, tiedän olevani ulkonäöllisesti alapuolella, mutta todennäköisesti yleissivistyksellisesti/älullisesti yläpuolella. En jaksa miesten seurassa stressata sitä, että kikatan oikein ja viskon tukkaani oikein. Sitä joutuisin tekemään tuon jannun kanssa, ja todennäköisesti hermostuksissani kaataisin drinkit rinnuksille, omille tai kundin. Kokemuksesta myös tiedän, että jos kundi näyttää laittautuneemmalle, kuin tavallinen suomalainen nainen, ei sen kanssa oikein voi keskustella mistään muusta kuin pinnallisista asioista, ja että kundi on todennäköisesti myös kusipää, joka tietäää "hyvännäköisyytensä". Mieluummin keskityn kundeihin, jotka ovat kehittäneet myös persoonaansa, koska ulkonäöltään eivät yllä mallien tasolle. Näiden miesten kanssa voi pitää rennosti hauskaa, flirttailla pelkäämättä ja olla oma nörtti/fiksu itsensä, kenties perustaa perheenkin joskus. En kestä miehiä, joiden egolle käy, jos nainen osaa/tietää jostain asiasta enemmän ja myös näyttää sen. Ehkä minäkin olen ajatusmaailmaltani pinnallinen, mutta minkäs teet.
Miksi olisin kiinnostunut miesmallin näköisestä miehestä, noin niin kuin lähtökohtaisesti? Ensinnäkin, ne piirteet jotka minua kiinnostavat, ovat yksilöllisiä. Ei kaikki miesmallit miellytä silmääni kun taas joku tavis jolla on juuri ihanat kasvonpiirteet miellyttää.Toisekseen, en minä siitä miehen ulkonäöstä mitään hyödy. Saan katsella sitä. Mitä sitten? Aika mitätön lähtökohta suhteelle.
En välitä mallipojista. Miehen pitää olla mies, ei mikään itseään esittelevä trendihuivihyppelijä.
Aika rehellistä porukkaa jälleen kerran. Raha ei merkkaa mitään ja sisäinen kauneus on ainoa mikä merkitsee ja sitä rataa...