Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-miesmalli seuranhaussa

Vierailija
07.02.2014 |

Ulkomailla aikaa viettäneenä ja Helsinkiin takaisin muuttaneena olen miettinyt mielessäni miten Lontoossa tai Barcelonassa ihmisiltä sai pitkiä katseita kaduillakin mutta ei täällä. Yökerhoissa (ainakaan niissä, missä olen ehtinyt käydä) harva tyttö on luonut katsekontaktia saati sitten tullut puhumaan. Aivan toista oli maailmalla. Tytöt, mistä on kyse? Miksi ette näytä kiinnostustanne komeita nuoria miehiä kohtaan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta komeus, vaan se mitä sieltä pään sisäpuolelta löytyy. Tuollaiset itserakkaat komistukset eivät houkuttele. Miksi tyttöjen pitäisi tulla sulle puhumaan, mikset itse puhu niille?

Vierailija
2/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:23"]

Ulkomailla aikaa viettäneenä ja Helsinkiin takaisin muuttaneena olen miettinyt mielessäni miten Lontoossa tai Barcelonassa ihmisiltä sai pitkiä katseita kaduillakin mutta ei täällä. Yökerhoissa (ainakaan niissä, missä olen ehtinyt käydä) harva tyttö on luonut katsekontaktia saati sitten tullut puhumaan. Aivan toista oli maailmalla. Tytöt, mistä on kyse? Miksi ette näytä kiinnostustanne komeita nuoria miehiä kohtaan?

[/quote]Tämä tyttö vastaa: en ole kiinnostunut komeista nuorista miehistä. Olen kiinnostunut älykkäistä, lämpimistä, hauskoista vähän vanhemmista (kuin minä) miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian sliipattu tai metroseksuaali, niin ei sytytä!

Vierailija
4/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me läskit av-mammat emme taida olla oikeita vastaamaan sinulle. Me kuljemme täällä kotona pieruverkkareissa tukka rasvaisena jenkkakahvat hytkyen. Me emme ole tyttöjä, emmekä katsele mallimiehiä.

Vierailija
5/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olet se kuuluisa vuosisadan pano? Jokatapauksessa olet ilmeisesti liian homon näköinen normaalin suomalaisnaisen mielestä,

Vierailija
6/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:28"]

Me läskit av-mammat emme taida olla oikeita vastaamaan sinulle. Me kuljemme täällä kotona pieruverkkareissa tukka rasvaisena jenkkakahvat hytkyen. Me emme ole tyttöjä, emmekä katsele mallimiehiä.

[/quote]Minun puolestani asian voi ilmaista vaikka näin. Lopputulema on kuitenkin sama; en ole kiinnostunut komeista ja nuorista miehistä - vaikka olisinkin kaunis, kiiltävähiuksinen, hoikka blondi.

Vierailija
7/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos hän http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Garrett+Neff+Mik+Cire+Eric+Kim+Backstage+Spring+WeZ4rz5LOssl.jpg kävelisi teitä vastaan niin ei herättäisi minkäänlaisia tuntemuksia, koska komeus ei kiinnosta ja olisi todennäköisesti itserakas ja tyhmä?

Vierailija
8/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:32"]

Ai olet se kuuluisa vuosisadan pano? Jokatapauksessa olet ilmeisesti liian homon näköinen normaalin suomalaisnaisen mielestä,

[/quote]Voi olla. Tää nyt on lähinnä pohdiskelua kulttuurieroista mutta jos haluat vetää siitä tuollaisen johtopäätöksen niin go for it!

Vierailija
9/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei komeus ole se ykköskriteeri. Voin kyllä pitää jotain miestä hyvännäköisenä, mutta siihen se jääkin. Luonne on ihan ensimmäinen kriteeri mihin ihan oikeasti sytyn.

Vierailija
10/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, oletko itse tuossa linkkaamassasi kuvassa? :D

Vierailija
11/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:34"]

Eli jos hän http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Garrett+Neff+Mik+Cire+Eric+Kim+Backstage+Spring+WeZ4rz5LOssl.jpg kävelisi teitä vastaan niin ei herättäisi minkäänlaisia tuntemuksia, koska komeus ei kiinnosta ja olisi todennäköisesti itserakas ja tyhmä?

[/quote]En ihastu ihmisen ulkokuoreen. Olen tullut vanhemmiten immuuniksi kauniille ulkonäölle, mieheissä ja naisissa. Äärimmäisen harvoin jos koskaan enää ihminen herättää kiinnostukseni ulkonäöllään. Katson ulkonäön ohi tai läpi. Nuoremmat miehet eivät herätä minussa muuta kuin kaveri-fiiliksiä. Miehen käytös, tapa jolla hän kohtelee muita, elämänmyönteisyys ja äly ovat puolia, jotka vetoavat.

Vierailija
12/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan toiset kriteerit mitä joku mallin ulkonäkö.

Vierailija
13/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:38"]

Ei komeus ole se ykköskriteeri. Voin kyllä pitää jotain miestä hyvännäköisenä, mutta siihen se jääkin. Luonne on ihan ensimmäinen kriteeri mihin ihan oikeasti sytyn.

[/quote]Joo mutta kun istut siellä baarissa ja näet miehen, et tiedä hänen luonteestaan vielä mitään. Jos teet aloitteen, millä perusteella sen teet? Luonne ei se syy ole, kun tuntematon ihminen on kysymyksessä. 

Vierailija
14/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu vittuun

Vierailija
15/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä liian oppikirjakomeat ja -kauniit ihmiset eivät ole niin kovassa kurssissa täällä kuin sellaiset normaalit ihmiset, joilla on pilkettä silmäkulmassa ja ulkonäössä joku "juju". Muualla taas pitkät, raamikkaat ja komeat miehet ovat normi, joten sellaiset soveltuvat paremmin siellä joukkoon. Suomalaisissa miehissä näitä viimeisen päälle treenattuja ja geeneiltään "täydellisiä" miehiä on harvassa, joten niihin ei osata suhtautua :D

Vierailija
16/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:34"]

[/quote]

Hyi toihan on ruma :D

Vierailija
17/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:38"]

[/quote]Joo mutta kun istut siellä baarissa ja näet miehen, et tiedä hänen luonteestaan vielä mitään. Jos teet aloitteen, millä perusteella sen teet? Luonne ei se syy ole, kun tuntematon ihminen on kysymyksessä. 

[/quote]

En notku baareissa. Tutustun ihmisiin ihan muissa ympäristöissä, sellaisissa, missä ihmisistä huomaa helposti millaisia he ovat käyttäytymiseltään jne. En koskaan ole mennyt puhumaan kellekään täysin tuntemattomalle eikä tulisi mieleenikään mennä (siis missään romanttisessa mielessä).

Vierailija
18/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:41"]

Joo mutta kun istut siellä baarissa ja näet miehen, et tiedä hänen luonteestaan vielä mitään. Jos teet aloitteen, millä perusteella sen teet? Luonne ei se syy ole, kun tuntematon ihminen on kysymyksessä. 

[/quote]On vaan joku tunne, onko se ehkä vaisto, joka sanoo, että tuossa ihmisessä on sitä jotakin. Ulkonäkö on vain kuori. Sieltä sisältä pitäisi säteillä jotain ulos. Jotain joka houkuttaa. 

Näin miehen toisella puolella salia. Oli kuin magneetti. Ei se ulkonäkö. En pysty selittämään. Mutta ihana oli ja ihanaa oli.

Vierailija
19/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta Suomeen muuttanut nainen vastaa:

Suomessa sekä miehet että naiset ovat huonoja tekemään aloitusta. En tiedä johtuuko ujoudesta vai mistä, mutta kyllä aika harvoin täällä tullaan baarisaa juttelemaan kutrn ulkomailla. Mulle tää oli aikamoinen kulttuurishokki. Sain myös kuulla ,ettri täällä sovi liian sliipattuna tai hyvin pukeutuneena olla liikenteessä. Jotkut miehet sanoivat, että heitä pelottaa ottaa kontaktia naiseen, joka näyttää hyvältä, osaa pukeutua ja käyttäytyä sekä on itsevarma.

Mainittakoot kuitenkin, että löysin oman mieheni baarista. Kumpikaan ei meistä pelännyt tehdä aloitetta ja mut sytytti hänessä ensiksi itsevarmuus ja komeus ja kun juttelemaan alettiin oli miehellä loistava huumorintaju. Nyt olemme naimissa ja meillä on lapsia. Kyllä niitä naisia siis löytyy jotka eivät pelkää...

Vierailija
20/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:52"]

Ulkomailta Suomeen muuttanut nainen vastaa:

Suomessa sekä miehet että naiset ovat huonoja tekemään aloitusta. En tiedä johtuuko ujoudesta vai mistä, mutta kyllä aika harvoin täällä tullaan baarisaa juttelemaan kutrn ulkomailla. Mulle tää oli aikamoinen kulttuurishokki. Sain myös kuulla ,ettri täällä sovi liian sliipattuna tai hyvin pukeutuneena olla liikenteessä. Jotkut miehet sanoivat, että heitä pelottaa ottaa kontaktia naiseen, joka näyttää hyvältä, osaa pukeutua ja käyttäytyä sekä on itsevarma.

Mainittakoot kuitenkin, että löysin oman mieheni baarista. Kumpikaan ei meistä pelännyt tehdä aloitetta ja mut sytytti hänessä ensiksi itsevarmuus ja komeus ja kun juttelemaan alettiin oli miehellä loistava huumorintaju. Nyt olemme naimissa ja meillä on lapsia. Kyllä niitä naisia siis löytyy jotka eivät pelkää...

[/quote]Hienoa kuulla. Onnea teille! 

Tosiaan samansuuntaisia huomioita olen tehnyt. Sliipattuna olemisen negatiivisista puolista en sen sijaan ollut ennen kuullut. Outoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän