Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä nelikymppisen sitten pitäisi näyttää?

Vierailija
28.10.2020 |

Jos kerran Kim Kardashian West ei ole "oikean nelikymppisen" näköinen?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä pitäisi näyttää jotakuinkin yhtä hyvältä kuin kaksikymppisenä. Vähän voi pientä charmikasta silmäryppyä olla ja pari harmaata hiusta. Mutta jos on pahasti plösähtynyt niin se on huonokuntoisuutta eikä mitään normaalia ikääntymistä.

Joo, onneksi ikänäkö heikentää jokaisen nelikymppisen näkymiä peiliin katsottaessa. Näyttää yhtä hyvältä kuin kakskymppisenä.

Vierailija
22/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olla kunnossa, kun sairastuu vakavasti, niin tulee nätti ruumis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas 45-v hoikka, siro urheilullinen. Treenaan 5 krt viikossa, koska rakastan urheilla. Kuntosalilla tuntematon nainen sanoi ; ”anteeksi mutta sinulla on todella kaunis ja hehkuva iho”. Olin ilman meikkiä.

Syön terveellisesti. Muodot on ryhdikkäät. Tissit kokoa DD muttei roiku. Peppu treenattu. Olen kokoa 34.

En tupakoi. En syö höttöhiilareita. Vältän näkyvää sokeria. Syön paljon kasviksia ja juureksia. Kaikki viljat aina täysjyvänä. Syön paljon kalaa. Kourallinen pähkinöitä joka päivä. Ja kotimaisia marjoja.

Kuntosalilla eräs henkilökuntaan kuuluva pyysi minua heidän sivustolle että minusta tehtäisiin juttu ”urheilullisesti inspiroivista ihmisistä”, jotka käy ko salilla....

Elämäntavat vaikuttaa. Toki geeneilläkin on osansa.

Taasko tämä? Nyt on jo väsynyt provo.

Vierailija
24/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä pitäisi näyttää jotakuinkin yhtä hyvältä kuin kaksikymppisenä. Vähän voi pientä charmikasta silmäryppyä olla ja pari harmaata hiusta. Mutta jos on pahasti plösähtynyt niin se on huonokuntoisuutta eikä mitään normaalia ikääntymistä.

Joo, onneksi ikänäkö heikentää jokaisen nelikymppisen näkymiä peiliin katsottaessa. Näyttää yhtä hyvältä kuin kakskymppisenä.

Käy vaikka Specsaversilla, korjaavat ikänäköäkin mukavasti.

Vierailija
25/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harva on nelikymppisenä enää timmi, vaikka olisi kaksikymppisenä sitä ollutkin. Toki jos on roimasti ylipainoa niin sitä ei enää voi pelkän iän piikkiin laittaa.

Vierailija
26/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy vaikka Specsaversilla, korjaavat ikänäköäkin mukavasti.

Mutta mä en halua nähdä tarkasti ryppyjäni.

Vierailija
27/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaa 20 vuotta kun nykyiset kaksikymppiset ovat nelikymppisiä. Näette sitten miltä näyttävät kun vielä nykykroppaan lisätään 20 vuotta armotonta karkinsyöntiä ja energiajuomien litkimistä.

Vierailija
28/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä nainen on suurinpiirtein parhaimmillaan ulkonäöllisesti.

Kyllä suurimmalla osalla on parasta ennen päiväys ollut 30v korvilla ja näyttää nuoret naiset räjähtävän jo tuossa 23-25v korvilla.

Vierailija
29/34 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joku jason momoa. Miehekäs komea, ei mikään ryppyisen pikku pojan näköinen kuten joku samu haaper joka saa vaan muijia koska on julkkis ja varakas.

Vierailija
30/34 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v muijan pitäisi näyttää kauniilta pari kymppiseltä.

Joku gaterine seta jones 10v sitten.

Vierailija
31/34 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas 45-v hoikka, siro urheilullinen. Treenaan 5 krt viikossa, koska rakastan urheilla. Kuntosalilla tuntematon nainen sanoi ; ”anteeksi mutta sinulla on todella kaunis ja hehkuva iho”. Olin ilman meikkiä.

Syön terveellisesti. Muodot on ryhdikkäät. Tissit kokoa DD muttei roiku. Peppu treenattu. Olen kokoa 34.

En tupakoi. En syö höttöhiilareita. Vältän näkyvää sokeria. Syön paljon kasviksia ja juureksia. Kaikki viljat aina täysjyvänä. Syön paljon kalaa. Kourallinen pähkinöitä joka päivä. Ja kotimaisia marjoja.

Kuntosalilla eräs henkilökuntaan kuuluva pyysi minua heidän sivustolle että minusta tehtäisiin juttu ”urheilullisesti inspiroivista ihmisistä”, jotka käy ko salilla....

Elämäntavat vaikuttaa. Toki geeneilläkin on osansa.

Kuule, treenistä se ei ole kiinni. Olen myös 45 ja treenaan 6krt viikossa, salia, jumppaa ja 30km juoksua, siis todella paljon. SILTI mitat 164/82.

Vierailija
32/34 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä Kim Kardashianissa on luonnollista on se että hänen on suunnilleen ikäisensä näköinen.

Vierailija
33/34 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, treenistä se ei ole kiinni. Olen myös 45 ja treenaan 6krt viikossa, salia, jumppaa ja 30km juoksua, siis todella paljon. SILTI mitat 164/82.

Eihän se paino mitään merkkaa, vaan kehon rasvaprosentti. Sinulla on varmasti lihaksiakin aika reilusti tuolla treenitaustalla. Jos ei ole, niin sitten syöt väärin, vaikka luulet syöväsi oikein. Ota puolen vuoden nettivalmennus ruokavalioineen ja dieetteineen NIMEKKÄÄLTÄ tekijältä, niin saat taatusti kropan koostumuksen kuntoon.

Satsaus itseensä kannattaa aina! <3

Vierailija
34/34 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmariasu, tyköistuva kauluspaita ja pusakka