Miksi osalle naisista on niin vaikea tajuta, että miehen...
Naiset aina valittavat kun miestä ei kiinnosta jne. Miehet rakastaa ja rakastelee silmillään, ei se ole sen ihmeellisempää. Suurin osa seksuaalisesti passiivisista miehistä parisuhteessa syttyy välittömästi jos kohde on on kaunis, hyvässä fyysisessä kunnossa jne. Ei se ole tämän monimutkaisempaa.
Kommentit (15)
Mmm. Vai niin. Itse ollut laiha, normipainoinen, lihava, tosi lihava.Miestä kiinnostanut seksi kanssani aina. Tosin olen kaunis ja pidän seksistä. Ja meillä muutenkin hyvä ja pitkä suhde. Tällä haavaa bmi on 21.
Niin, noh.. Mä olin suhteen alkaessa kaunis, hyvässä kunnossa, pukeuduin kauniisti ja naisellisesti, pidin itsestäni huolta, meikkasin hillitysti ja laittauduin jne.. Mies ei taas ollut yleisen mielipiteen mukaan komea tms. Eli mies sai "tasoaan paremman naisen". Seksiä ei koskaan kuitenkaan ole ollut paljoa, ihan sama vaikka olin visuaalisesti varsin näyttävä nainen. Mutta se seksin määrä ei ole muuttunut suuntaan eikä toiseen, vaikka olen nykyään ällöttävä läski... Suurin vaikuttaja siihen miksi en enää jaksa välittää itsestäni on se että tuntuu ettei mies arvostanut millään tavalla sitä että olin kaunis, niin miksi vaivautua...? Kivempaa on olla av-mamma sohvalla ja vetää punkkuu ja juustoja..
Yleisen käsityksen mukaan haluttomuus on naisilla yleisempää kuin miehillä. Eikä se ole mikään ihme. Monet miehet eivät pidä huolta itsestään, vaan antavat itsensä rupsahtaa. Lihovat, eivät harrasta liikuntaa, eivät pukeudu hyvin...
Jos mies on komea ja miellyttävännäköinen, ei naisella ole silloin haluttomuusongelmia. Kunpa miehet tajuaisivat tämän.
Höllyvä lättäperse, persejalkaisuus, paksut muodottoman sellureidet, vyötärö muodostaa alatissit, roikkuvat teepussit, kaksoisleuka, lyhyt kananpersetukka jne ei kyllä lisää seksusaalista vetovoimaa mitenkään. Saa olla kyllä kovat halut miehellä, että pystyy suoriutumaan tuollaisessa tapauksessa velvotteistaan.
Mulla oli valitettavasti karvaset jalatkin viimeksi ja niin vaan mieheni halus mua. Nimenomaan mua, eikä vaan reikää. Se tuli puheessa selväksi. No, mä 21 vuoden jälkeen osaan tehdä muutamia pikku temppuja, mistä mieheni tykkää.
Olen ylipainoinen ja mua edelleenkin kalvaa ne silloiset karvaiset jalat. Muttei ne miestäni häirinnyt.
Valitettavaa ap, mutta mieheni pitää mua seksikkäänä ja jopa haluttavana.
Niin ja tuon on yksi Suomen eturivin muusikoista.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:08"]
Jos sun muija ei jaksa nähdä vaivaa, ei se tarkoita että kaikki olisi sellaisia
[/quote]
Harvoinpa se ehostus läskiä rumaa auttaa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 03:03"]
[/quote]
[/quote]
Onneksi sentään älykkyys on meidän läskien ja rumien turvana.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:20"]
Yleisen käsityksen mukaan haluttomuus on naisilla yleisempää kuin miehillä. Eikä se ole mikään ihme. Monet miehet eivät pidä huolta itsestään, vaan antavat itsensä rupsahtaa. Lihovat, eivät harrasta liikuntaa, eivät pukeudu hyvin...
Jos mies on komea ja miellyttävännäköinen, ei naisella ole silloin haluttomuusongelmia. Kunpa miehet tajuaisivat tämän.
[/quote]
Miksi naiset eivät hanki miestä joka vastaa heidän halujaan? Koska nainen saa aina miehen.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 04:16"]
[/quote]
Miksi naiset eivät hanki miestä joka vastaa heidän halujaan? Koska nainen saa aina miehen.
[/quote]
Miksi miehet eivät hanki naista, joka vastaa heidän halujaan?
Naiset eivät saa aina miestä. Eivät varsinkaan sellaista, joka on seksikäs, komea ja itsestään huolta pitävä. Hyvistä miehistä on suuri pula. Ja monet nuorena hyvännäköiset miehet antavat itsensä rupsahtaa, jolloin heistä ei ole enää mitään iloa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 03:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 03:03"]
[/quote]
[/quote]
Onneksi sentään älykkyys on meidän läskien ja rumien turvana.
[/quote]
Väitätkö tosissaan? Et voi olla. Olet idiootti.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 07:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 04:16"]
[/quote]
[/quote]
Miksi miehet eivät hanki naista, joka vastaa heidän halujaan?
Naiset eivät saa aina miestä. Eivät varsinkaan sellaista, joka on seksikäs, komea ja itsestään huolta pitävä. Hyvistä miehistä on suuri pula. Ja monet nuorena hyvännäköiset miehet antavat itsensä rupsahtaa, jolloin heistä ei ole enää mitään iloa.
[/quote]
Yhtäpaljon niitä on suhteessa, kuin kaltaisiaan naaraita. Ei niistä pulaa ole. Pelle.
Se on ihan sama miltä näytät. Vakimies panee mikä liikkuu - ihan sama oletko meikittä vai et.
Meikkaaminen ja urheilu on vain itseä varten, hoi naiset! On mukava saada tuijottelua osakseen :) varsinkaan jos oma_mies ei ole sellainen flirttailija lainkaan...
Aina sika syitä löytää, jos ei ole maa jäässä, niin on kärsä kipeä.