Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaus-oikeutetua?

Vierailija
07.02.2014 |

Tämä kuulostaa varmasti aivan järkyttävältä. Ystäväni tytär, minun kummityttöni, on koulukiusattu. Hän on vaihtanut koulua jo kaksi kertaa. Tällä hetkellä on kiusaamisen vuoksi kotiopetuksessa. Vanhemmat ovat tehneet aivan valtavasti töitä tyttärensä eteen. Myös koulu on toiminut asianmukaisesti. Kiusaamiseen on puututtu, mutta se on vaan edellen jatkunut.
Pahinta tässä koko asiassa on se, että minä todella ymmärrän miksi häntä kiusataan! Hän on ärsyttävä! En ole koskaan itse kiusannut, enkä minua ole kiusattu, mutta tämä lapsi ei vaan sovi joukkoon! Hän on oikein nörttuyden ruumillistuma. Hänellä on likaiset hiukset (ikää siis jo 13 vuotta, eli itse pitäisi osata huolehtia), ja kaikki eleet ja ilmeet AAARRRHHH ja miksi se pyöräilykypärä? Vaatteet roikkuvat päällä? Ymmärrän niin hyvin, että häntä kiusataan. Edes minä aikuisena en halua viettää hänen kanssa aikaa. Hän tuijottelee kummallisesti. Kun hänen päälle katsoo, hän aina hymyilee. Kasvoilla ei ole sellaista perusasentoa, vaan AINA hän vetää jonkun kummallisen irvistyksen.
Olen puhunut tästä jopa ystäväni kanssa. Opastanut, että niitä pyöräilykypäriä ja tarjoustalon farkkuja ei ehkä kannata käyttää. Ystävä vaan on sitä mieltä, että tyttö saa olla sellainen kuin on. No saa, saa, mutta hänet syödään elävältä! Pitää sopeutua joukkoon, kun on kumminkin niin heikko ettei pysty olemaan erilainen! MENEE HERMO!!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi