Ihmiset tuijottaa - vainoharhaa?
En ole ennen ollut vainoharhainen, mutta nyt on parina viimepäivänä kaupungilla tuntunut siltä, että satunnaiset vastaantulijat kaupungilla tuijottavat ja vähän virnistelevät mulle itsekseen. Olen kiirehtinyt seuraavaan naistenhuoneeseen katsomaan, ettei ole huulipunat levinneet tai sepalus auki, mut ku ei oo!
Mistä voisi olla kyse? Mikä sua huvittaa vastaantulijoissa?
Kommentit (22)
Sepalus, huulipuna ja naistenhuone. Mikä ei kuulu joukkoon. Sitä ne varmaan pohtivat.
Susta huokuu sellanen positiivinen energia, mikä kiinnittää ihmisten huomion..auras sen tekee :)
Helsingissä monet katsovat toisiaan nyrpistellen ja nenänvartta pitkin kyllä. Mutta muissa kaupungeissa Suomessa en ole vastaavaa pannut merkille. Vaikea sanoa mikä sinussa olisi "vialla". Taidat vaan kuvitella oman pääsi sisällä. :-)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 18:05"]
Helsingissä monet katsovat toisiaan nyrpistellen ja nenänvartta pitkin kyllä. Mutta muissa kaupungeissa Suomessa en ole vastaavaa pannut merkille. Vaikea sanoa mikä sinussa olisi "vialla". Taidat vaan kuvitella oman pääsi sisällä. :-)
[/quote]
Höpö höpö katsellaan nyrpistellen. Tuo on kyllä ihan oman pääsi sisällä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 18:05"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä keskustassa hienot leidit katsovat useinkin toisiaan arvostelevasti. :-) Ihan ollaan ystävien kanssa juteltu aiheesta.
Se on huvittavaa Helsingissä kuinka nää muka "fiinit" vanhemmat naiset katsoo arvostelevasti mua, vaatteitani ja mun merkkilaukkua (ei tod mikään Vuitton).. Vaikka pukeudun siististi. Luoja tietää miten ne katselee noita puolialastomia Rihanna tyttöjä. Mutta ehkä ne ei välitä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 18:05"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä keskustassa hienot leidit katsovat useinkin toisiaan arvostelevasti. :-) Ihan ollaan ystävien kanssa juteltu aiheesta.
[/quote]
Jos ne toisiaan tuijottelee, kuka siitä välittää. Antaa hölmöjen olla hölmöjä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 18:05"]
[/quote]
[/quote]
Ei, kyllä tuossa on ihan totuuden siemen. Joskus ovat jopa keski-ikäiset turkisrouvatkin nyrpistelleet ääneen, jos vuosikymmeniä nuoremman ohikulkijan ihan raitiskin olemus on ollut liian tuulitakkimainen maamme pääkaupungin kantakaupungin imagoon.
Mun mielestä noi (katkerat) rouvat tuijottaa kaikkia nuoria naisia pahalla. Jos on tyylitön heidän mielestään -> WT! Jos on tyylikäs -> lutka joka on varastanut merkkivaatteet jonkun selästä.
Mulla on kans tollasia päiviä. Se on ahdistavaa. Onneksi joka päivä ei ole sellaista.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 18:32"]
Mulla on kans tollasia päiviä. Se on ahdistavaa. Onneksi joka päivä ei ole sellaista.
[/quote]
Siis en koe, että katsotaan ilkesti. Mutta siis vähän näyttää, että katsois tavallista pidempää ja kävis vähän sellanen myhynkare, niin tuntuu, et jotain on hassusti. Mut kun en peiliin katsomalla vaan itse sitä näe. Periaatteessa vois ajatella ihan ystävällisestikin, mut enpä usko kuitenkaan.
Mut jos jotkut päviät on sellasia ja toiset ei, niin eikö ihan yhtä todennäköistä kuin se, että itsestä vain tuntuu siltä ole, että jotain todella noina päivinä on vähän hassusti.
Ja heh heh, sepaluksella tarkoitin siis housujen vetskaria. Ihan naisten huosut kyseessä ja olen siis nainen.
ap
Näitä on nykyään joka kulmassa. Ei ennen ollut tällaista vaan ilmapiiri oli jotenkin välinpitämättömämpi tai ystävällisempi. Ystävällisiä oltiin vähintäänkin siksi, että haluttiin antaa itsestä kohtelias kuva muille. Jos oli töykeä, nolasi itsensä. Nykyisin tuntuu olevan vallalla käsitys, että aivan sama millaisen kuvan muut saa. Toisille ihmisille voi vaikka puhua törkeästi jos siltä tuntuu. Minä kuulun sillä tavalla vanhanaikaisiin ihmisiin, että minusta töykeä tai päästä varpaisiin arvostelevasti tuijottava ihminen nolaa itsensä ja paljastaa, ettei osaa käytöstapoja.
Jos tuntuu,että ihmiset aina tuijottaa niin leikkii maailman kuuluisinta muusikkoa niin tietysti kaikki tuijottaa :)
En mä osaa sanoa millä mielellä tyypit kyylää, jok.tap. se on outoa, kun ei tiedä miksi ne kyylää. T. 14
Silloin kun menen Helsingin keskustaan niin pidän huolen että lähden sinne laittautuneena, siellä niitä arvostelijoita piisaa. En silti vartavasten laittaudu muita varten, vaan itseäni varten jotta itselläni olisi keskustassa itsevarma olo eikä tulisi mitään alemmuuskompleksia. Muualla Suomessa ollaan paljon rennompia ja ystävällisempiä, eikä ole niin väliä miten on laittautunut. Itse siis omien kokemuksieni perusteella voisin väittää, että se miten ihmisiin kaduilla suhtaudutaan, riippuu paljon kaupungista. Ihmisiä on tietysti joka lähtöön kaikissa kaupungeissa, mutta kärjistäen sanottuna!
No joitakin huvittaa jos pipo on silmillä.
Olen siisti, tukka aina kammattu ja kevyt arkimeikki, mutten kyllä juuri ksokaan erityisen laittautunut. Vaikea kuvitella, että joku luulisi, että olen olevinani jotain. Hieman ylipainoinen olen, mutten milestäni mittasuhteiltani mitenkään koominen kuitenkaan.
Kaikkea sitä tuleekin kelailtua, hohhoi.
t. ap
Ehkä kaupunkilaisenne ovat vielä hieman kapeakatseisia meikkaavien poikien suhteen, tra-lal-la-la-la-la.