Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahaa 100 euroa, seuraavat 14.2, mitä halpoja ruokia

Vierailija
07.02.2014 |

halpoja ruokia, mitä laittaa? Toisella lapsella keliakia.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarakeitto, jauhelihakeitto, kasvissosekeitto.

Vierailija
2/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeitto (keräkaalia, porkkanaa, sipulia, jauhelihaa, mausteita) ja kaalilaatikko (edellisten lisäksi riisiä) nyt ainakin. Lihamureke, jossa pakastevihanneksia ja kananmunaa sisällä. Juustolla kuorrutettu pakastekalavuoka ( halvinta pakastekalaa, hernemaissipaprikaa, vuolet siitä leivänpäällysjuustosta kuorrutteen). Broilerinkoivet, riisi ja vihannekset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ravintolassa. 15 euroa/pv riittää siihen hyvin.

Vierailija
4/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso mitä on kaapissa ja hyödynnä ne kaikki.

Riisipuuroa, Semperin puhdaskaurapuuroa, jauhelihaa (lihapullia ja keitettyä perunaa), nakkikeittoa, juuressosekeittoa, porkkanalaatikkoa, lanttulaatikkoa, leivo sämpylöitä, pannaria (oletan, että jauhoja löytyy kaapista)...

Vierailija
5/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ ja viikko? Ei hirveesti tartte miettiä syömisiä jos ei halua.

Vierailija
6/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla iso suku jonka aiot ruokkia? Satasella kyllä ruokkiin kaksi lapsisen perheen reilusti.

Vierailija
7/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat koulussa eli syövät ma-to päiväruuan siellä. Kaapissa on gluteenitonta jauhoseosta, gluteenitonta spagettia ja tavallista spagettia. Pakasteessa yks puolikas ranskanleipä. Jääkaapissa vähän ketsuppia, juustoa ja kasvislevitettä. ap

Vierailija
8/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mikään leipä ei kuulu jääkaappiin.

Vierailija
9/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:53"]Kaalikeitto (keräkaalia, porkkanaa, sipulia, jauhelihaa, mausteita) ja kaalilaatikko (edellisten lisäksi riisiä) nyt ainakin. Lihamureke, jossa pakastevihanneksia ja kananmunaa sisällä. Juustolla kuorrutettu pakastekalavuoka ( halvinta pakastekalaa, hernemaissipaprikaa, vuolet siitä leivänpäällysjuustosta kuorrutteen). Broilerinkoivet, riisi ja vihannekset. 

Miten toi pakastekala tehdään? Kaikki jäisenä vuokaanko? Ja pelkkä juustoraaste päälle? Kauanko pitää ollla uunissa. ap

[/quote]

Vierailija
10/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:53"]Kaalikeitto (keräkaalia, porkkanaa, sipulia, jauhelihaa, mausteita) ja kaalilaatikko (edellisten lisäksi riisiä) nyt ainakin. Lihamureke, jossa pakastevihanneksia ja kananmunaa sisällä. Juustolla kuorrutettu pakastekalavuoka ( halvinta pakastekalaa, hernemaissipaprikaa, vuolet siitä leivänpäällysjuustosta kuorrutteen). Broilerinkoivet, riisi ja vihannekset. 

[/quote]

Miten tarkalleenottaen tehdään kaalilaatikko? ap

Vierailija
11/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihapastaa tai pasta carbonara.

Gluteenitonta pannaria.

Munakasta.

Aamupalalla puuroa.

Vierailija
12/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:10"]Itseasiassa mikään leipä ei kuulu jääkaappiin.

[/quote]

Se on siis pakastimessa. ap

Vierailija
13/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:04"]onko sinulla iso suku jonka aiot ruokkia? Satasella kyllä ruokkiin kaksi lapsisen perheen reilusti.

[/quote]

Asiahan on niin, että olen "opettanut" lapset liian hyvälle ja kalliille ruualle. Joka päivä euron riisifrutteja, euron rahkoja, kalliita kiiwejå, eivät aina suostu syömään leipää, ostan euron suklaariisikakkupusseja, kalliita kanafileepihvejä, kiireessä kallista valmisruokaa... Ruokabudjettimme on 20 euroa päivä, siis minä ja kaksi lasta. Pannariin menee gluteenittomien jauhojen, kananmunien ja maidon, hillon kanssa jopa kymppi... Oon surkea perusruokien laittaja, lisäksi poika tosi nirso. Oon typerä, tiedän. ap

Vierailija
14/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:04"]onko sinulla iso suku jonka aiot ruokkia? Satasella kyllä ruokkiin kaksi lapsisen perheen reilusti.

[/quote]

Asiahan on niin, että olen "opettanut" lapset liian hyvälle ja kalliille ruualle. Joka päivä euron riisifrutteja, euron rahkoja, kalliita kiiwejå, eivät aina suostu syömään leipää, ostan euron suklaariisikakkupusseja, kalliita kanafileepihvejä, kiireessä kallista valmisruokaa... Ruokabudjettimme on 20 euroa päivä, siis minä ja kaksi lasta. Pannariin menee gluteenittomien jauhojen, kananmunien ja maidon, hillon kanssa jopa kymppi... Oon surkea perusruokien laittaja, lisäksi poika tosi nirso. Oon typerä, tiedän. ap

Vierailija
15/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.maku.fi/resepti/perinteinen-kaalilaatikko#axzz2sdrrVXgW

Jauhemaksapihvit on hyviä ja jauhettu maksa on halpaa.

Vierailija
16/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro ok, mut maksaa 2,95 puhdas kaura ja lisäksi toinen lapsi ei syö puuroa... Ja joudun ostaan sokeria, kun ei oo ja kyl noi haluu, että puurossa on sokeria... No, ehkä keitän riisipuuroa. Tuota uunikalaa teen huomenna, kiitos vinkistä! Ja sen kanssa perunamuusia. Ja kaalilaatikon teen, tosin toinen lapsi ei syö sitä, mutta syökööt edellisen päivän kalaa, jos sitä jää. ap

Vierailija
17/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja munakas on hyvä, kirjoitan näitä paperille ylös. ap

Vierailija
18/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tuo riittää. Nyt otat sokerittomamman viikon.

Meillä on satanen neljä suuta ja 20. tilipäivä. Hyvin pärjätään. Tänään törsäsinkin viinipulloon ja toinen kymppi meni lapsen kaverin synttärilahjaan.

Vierailija
19/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee (3 hengen perhe) 50€ ruokaan/viikko :) kyllä tolla hyvin syö!

Vierailija
20/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 75 euroa ja aion ruokkia lapset hyvin viikon ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan