Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa olla ympärileikattu?

Vierailija
28.10.2020 |

Nyt on ollut hirveesti puhetta siitä että poikien ympärileikkaaminen on pahoinpitelyä ja silpomista. Minä olen puoliksi amerikkalainen. Synnyin jenkeissä ja äiti on amerikkalainen. Hänelle oli kuulemma hirveän tärkeetä että leikkautti minut varsinkin kun asuttiin silloin virlä jenkeissä.

Iskää ei kai kauheasti kiinnostanut mutta ei olisi itse mennyt leikkauttamaan poikaansa. Alkaa nolottamaan vähän ku tästä asiasta on niin paljon puhetta.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/69 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa. Itse tykkään kovasti siitä että mieheni (jenkki myös) on ympärileikattu.

Ei se tarkoita etteikö voisi silti olla sitä mieltä että vauvojen silpominen (eli leikkely ilman lääketieteellistä perustetta) on puhtaasti väärin. Jokainen leikkauttakoon itsensä aikuisena jos haluaa. Lapset pitää jättää rauhaan.

No miksi ei sitten voi leikata? En muista homnasta mitään ja nyt ei haise muna.

-ap

Koska se on lääketieteellinen toimenpide jossa on aina riski komplikaatioihin. Lisäksi jokainen päättäköön vartalostaan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on todella loukkaavaa vihjailla että vain ympärileikatuilla olisi puhtaat penikset.

Vierailija
64/69 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nahka ainakin mun ukolla on siellä takana kun tositoimiin aletaan ja tatti komeudessaan esillä. Eli ei näytä miltään tuppikullilta. Se, miltä se sitten näyttää löysänä on mulle aivan sama.

Vierailija
65/69 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nahka ainakin mun ukolla on siellä takana kun tositoimiin aletaan ja tatti komeudessaan esillä. Eli ei näytä miltään tuppikullilta. Se, miltä se sitten näyttää löysänä on mulle aivan sama.

Entäs saunassa?? Eks olisi kivaa jos miehen tatti näkyisi siellä?

Vierailija
66/69 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/69 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun leikatusta kullista ole naiset olleet millään tavalla kiinnostuneita, avokin mielestä se on ällöttävä ja voitte siitä miettiä miten usein meillä on seksiä.

Vierailija
68/69 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/69 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit se on just niin.