Olen ajatellut M25:ttä enemmän kuin kehtaan edes myöntää
Taidan olla ihastunut.
Jos luet tämän, niin moi vaan. Olet ihana!
N31
Kommentit (154)
Vaikuttaa ihan mukavalle, joskin hieman yksinkertaiselle ja naiiville.
25v miehet haluavat priimaikäisiä 18-23v naisia eikä past prime +30v naisia
No on M25 ainakin parempi ihastuksen kohde kuin Herra 47!
Vierailija kirjoitti:
No on M25 ainakin parempi ihastuksen kohde kuin Herra 47!
Tai mies 52v :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ihan mukavalle, joskin hieman yksinkertaiselle ja naiiville.
No naiivissa ei nyt ookaan mitään vikaa, kyllä se on tossa iässä ihan yleistä, ja ehkä parempaakin, kun liiallinen kovaksikeitettyys. Yksinkertaisena en kyllä häntä pidä, ennemmin hieman suojattomana. Hänellä ei ole kunnollista suojakerrosta itsensä ja maailman välissä. En voi kuin toivoa hyvää tälle tyypille.
Vierailija kirjoitti:
M25 on herkkis eikä panomies, joten saattaa jopa kelpuuttaa (vähän) vanhemman naisen, jos muuten matsaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se mie-murrehenkilö?
Just se.
-ap
M25 on jonkun vanhan mamman alter ego.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mitään harhakuvitelmia, että mut huolisi, ei hätää. Haaveilla saan silti. Älä viitsi olla mälsä.
-ap
Jaahas, hänellä on siis jo fanikerho täällä... :D Minäkin oon sydämenkuvat silmissä hänen juttujaan lukenut.
N22
Taidatte olla pahemman kerran puuttessa...
No ehdottakaapa hänelle tutustumista. Vaikka sähköpostilla!
Siinä onkin ehta kultakimpale vapaalla jalalla. Onnekas on nainen, joka hänet nappaa. Toivottavasti on kiva ja kiltti nainen.
N46
Tosi symppiksen tuntuinen ihminen. Joku sanoi, että naiivi ja yksinkertainen. Todella ärsyttävää. Kertoo jotain sanojasta itsestään. Korvaisin nuo sanat itse sanalla: aito - harvinainen piirre ihmisessä varsinkin näillä keskustelupalstoilla.
Toivottavasti Ap saa tästä hyvän miehen itselleen.
Nämä kilttimieskissantappajat voisivat ottaa mallia siitä millainen on todellisuudessa kiltin tuntuinen mies.
Kylläpä mies52v. nyt kuolee kateuteen kun hän on sellainen alistaja uskis :D
Ei ehkä kannata ihastua kirjoitusten perusteella johonkin mielikuvaan toisesta. Ei kerro kovin kypsästä henkilöstä tuollainen, nuorille sekä narsisteille lähinnä tyypillistä. Mutta täällähän käykin enemmän latvalahoa porukkaa.
Mitä vttua?! Saako naisia olemalla pehmeämpi kuin laventeri kuplakylpy? No näköjään kun katsoo kaduilla minkälaisia lelukoiria naisilla on vedettävinään. Hyvä on sitten... mutta kuka on mun mielitettyni?
Olisitko se sinä? ;)
Onko tämä se mie-murrehenkilö?