Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2020 - maailmalla. Miten kävi?

Vierailija
28.10.2020 |

Viime vuonna esiteltiin (vai oliko tämän vuoden alussa) Maajussille morsian maailmalla - sarjan neljä sulhas-kandidaattia. Kaksi taisi olla Kanadasta, yksi Turkista ja yksi Libanonista. Jotenkin olen "onnistunut" missaamaan koko ohjelman, ja nyt kiinnostaisi tietää kuinka siinä ohjelmassa kävi. Löysivätkö maajussit morsiamet jne.? Tuliko paljon vastauksia. En löytänyt tästä keskusteluketjua mistään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42-vuotias Mustafa asuu suomalaisten suosikkilomakohteessa, Turkin Alanyassa.

Mustafa on aiemmin asunut Suomessa ja ollut naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Hän toivoo löytävänsä toistamiseen Suomesta elämänsä naisen.

Mustafa, lempinimeltään Musti, on ollut sinkkuna nyt kolmen vuoden ajan.

– Nyt riittää, haluan actionia, Mustafa nauraa ja kertoo kaipaavansa elämäänsä nyt muutakin kuin pelkkää työtä.

Mustafan sydän sykkii Suomineidoille, jotka miehen kokemuksen mukaan ovat suorapuheisia ja luotettavia.

– Onhan minulla Suomesta jo parinkymmenen vuoden kokemus. Niin pitkään olen suhannut edestakaisin. Olen tottunut sikäläisiin tapoihin ja, myönnettäköön, myös naisiin, Mustafa sanoo ohjelmassa.

Eli tyypillinen turkkilainen rantagigolo joka on varmaan pannut satoja suomalaisia muijia. Useat kerrat ollut täälläkin panolomilla. Nyt sitten on vakiintumassa kun ei enää irtoa sitä teini-parikymppistä pimperoa. Ja tuollaisten perässä te akat raavaatte. Hyi vit tu

Jämänaiset eivät ole kaikki naiset, älä yleistä.

Vierailija
22/23 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on kyllä varsinainen peräkorven rölli.

Kuka lähtee Matin kanssa preerialle, jossa lähimpään naapuriin on puolen tunnin ajomatka ja suureen kaupunkiin 3 tuntia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan löytänyt mitään sopivaa pysyvää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi