Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2020 - maailmalla. Miten kävi?

Vierailija
28.10.2020 |

Viime vuonna esiteltiin (vai oliko tämän vuoden alussa) Maajussille morsian maailmalla - sarjan neljä sulhas-kandidaattia. Kaksi taisi olla Kanadasta, yksi Turkista ja yksi Libanonista. Jotenkin olen "onnistunut" missaamaan koko ohjelman, ja nyt kiinnostaisi tietää kuinka siinä ohjelmassa kävi. Löysivätkö maajussit morsiamet jne.? Tuliko paljon vastauksia. En löytänyt tästä keskusteluketjua mistään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että kanadalaiset miehet löysivät. Turkkilaista en muista. Libanonilainen oli löytänyt ohjelman tekovaiheessa tytsyn jostain muualta kuin Suomesta.

Vierailija
2/23 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen, että kanadalaiset miehet löysivät. Turkkilaista en muista. Libanonilainen oli löytänyt ohjelman tekovaiheessa tytsyn jostain muualta kuin Suomesta.

Ja höps, höps. Ohjelma peruttiin kokonaan , koska ei löytynyt tarpeeksi (tasokkaita?) tyyppejä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höps, höps. Ohjelma peruttiin kokonaan , koska ei löytynyt tarpeeksi (tasokkaita?) tyyppejä mukaan.

Siis tarkoitan, että kuvauksia ei tehty eikä tapaamisia järjestetty.

Vierailija
4/23 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on kuvattu 2019-2020 ja alkaa huomenna 25.2. klo 20.

Vierailija
5/23 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se toinen jakso on jo mtv palvelussa nähtävissä.

Vappu oli hieno emäntä ja sulhaset ok.

Se komea Turkkilainen oli toki outo asenteiltaan ja no oli sekin komea Libanonilainen ei heille pottunokat lapsilaumoineen tainnut kelvata.

Kanadalaiset olivat erittäin komeita sekä vaativia myös, mutta peittivät sen paremmin.

Tykkäsin Roystä ja Matthewista.

Kiva nähdä jatkoa.

Vierailija
6/23 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiinnostaa seurata sarjaa.

Vierailija
7/23 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaita miehiä on löytynyt maailmalta. Matheww on mun suosikki. Näyttää tosi suomalaiselta.

Vierailija
8/23 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roy on mun suosikki, etelän miehet jotenkin outoja.

Vierailija
9/23 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaita miehiä on löytynyt maailmalta. Matheww on mun suosikki. Näyttää tosi suomalaiselta.

Molemmat vanhemmat ovat suomalaisia, jotka muuttaneet Kanadaan.

Vierailija
10/23 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libanonilainen on järkky ukko. Jos pitäisi suunsa ihan kiinni, niin ei niin huomaisi. Kuka monen mukelon äitikään tuota kehtais huolia? Ei siitä edes elättäjäksi ole, mitä yksinhuoltajat painottavat.

Vierailija
11/23 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotias Mustafa asuu suomalaisten suosikkilomakohteessa, Turkin Alanyassa.

Mustafa on aiemmin asunut Suomessa ja ollut naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Hän toivoo löytävänsä toistamiseen Suomesta elämänsä naisen.

Mustafa, lempinimeltään Musti, on ollut sinkkuna nyt kolmen vuoden ajan.

– Nyt riittää, haluan actionia, Mustafa nauraa ja kertoo kaipaavansa elämäänsä nyt muutakin kuin pelkkää työtä.

Mustafan sydän sykkii Suomineidoille, jotka miehen kokemuksen mukaan ovat suorapuheisia ja luotettavia.

– Onhan minulla Suomesta jo parinkymmenen vuoden kokemus. Niin pitkään olen suhannut edestakaisin. Olen tottunut sikäläisiin tapoihin ja, myönnettäköön, myös naisiin, Mustafa sanoo ohjelmassa.

Eli tyypillinen turkkilainen rantagigolo joka on varmaan pannut satoja suomalaisia muijia. Useat kerrat ollut täälläkin panolomilla. Nyt sitten on vakiintumassa kun ei enää irtoa sitä teini-parikymppistä pimperoa. Ja tuollaisten perässä te akat raavaatte. Hyi vit tu

Vierailija
12/23 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi tuo turkkilainen!

Vierailija
13/23 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko millainen oli " Matin" kotitalo ? Likaisen valkea talo, jos oikein tulkitsin vai oliko se asuttava talo ensinkään?

Vierailija
14/23 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42-vuotias Mustafa asuu suomalaisten suosikkilomakohteessa, Turkin Alanyassa.

Mustafa on aiemmin asunut Suomessa ja ollut naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Hän toivoo löytävänsä toistamiseen Suomesta elämänsä naisen.

Mustafa, lempinimeltään Musti, on ollut sinkkuna nyt kolmen vuoden ajan.

– Nyt riittää, haluan actionia, Mustafa nauraa ja kertoo kaipaavansa elämäänsä nyt muutakin kuin pelkkää työtä.

Mustafan sydän sykkii Suomineidoille, jotka miehen kokemuksen mukaan ovat suorapuheisia ja luotettavia.

– Onhan minulla Suomesta jo parinkymmenen vuoden kokemus. Niin pitkään olen suhannut edestakaisin. Olen tottunut sikäläisiin tapoihin ja, myönnettäköön, myös naisiin, Mustafa sanoo ohjelmassa.

Eli tyypillinen turkkilainen rantagigolo joka on varmaan pannut satoja suomalaisia muijia. Useat kerrat ollut täälläkin panolomilla. Nyt sitten on vakiintumassa kun ei enää irtoa sitä teini-parikymppistä pimperoa. Ja tuollaisten perässä te akat raavaatte. Hyi vit tu

Vierailija
15/23 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka jahtaa ketä? Ja kenen syy?

Vierailija
16/23 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan nimi on outo, harhaanjohtava. Morsian ehdokkaathan maailmalle joutuu.

Vierailija
17/23 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs noista on minun(kin) VIESTITTELYKAVERI.

Kääk!

Vierailija
18/23 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on käyttäytyy ääliömäisesti, niin miksi naisia siitä syyllistetään?

Vierailija
19/23 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs noista on minun(kin) VIESTITTELYKAVERI.

Kääk!

Missä? Ja kuka?

Vierailija
20/23 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libanonilainen vaikutti pettyneeltä. Etsi varmaan sellaista kaksikymppistä barbia muttei löytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän