Tuleeko teille hyvä joulu,mitä luulette?
Haluaisin mennä sukuloimaan lappiin,mutta koronan takia ei voi :(
Kommentit (36)
Joulu tulee. Tärkeintä on hiljentyä joulun sanoman äärelle, seimenlapsen syntymän ja pelastussuunnitelman ihmeen edessä. Tämä on perusasioiden äärelle palaamisen joulu.
Kyllä tulee, ihan yhtä ihana joulu kuin joka vuosi, jos vain terveinä saamme olla. Kaikki lapset puolisoineen tulevat meille, omasta halustaan, ihan niin kuin aina ennenkin.
Saa nähdä. Ensimmäinen joulu kahdestaan ihan vain kotona.
Tulee ihan hyvä joulu,perheen kanssa kotosalla nautitaan :)
Emme varmaankaan näe iso-/isoisovanhempia tänä vuonna, mutta toisaalta se tarkoittaa lisätunteja kotona rentoiluun. Muilta osin en näe miksi minkään pitäisi muuttua meidän joulunvietossa. Hyvä joulu tulee.
EI joulua tarvitse joka vuosi vietää. Itse ohitan joulun ihan normipäivänä. Oikeastaan pyydän joulupyhille vaan töitä, ku niiltä päiviltä tulee pyhäkorvauksia.
Tulee paras joulu ikinä kun ei tarvii rampata sukulaisissa.
Uskon että tulee ihana joulu. Miehen ja miehen lasten kanssa miehen vanhempien luona. Viime joulun olin ihan yksin, narsistinen ja sairas suhde veteli viimeisiään. Kirjoitin silloin itselleni ylös sen, millaisen joulun haluan ensi vuonna viettää ja vaikuttaisi toteutuvan :).
Vierailija kirjoitti:
Se on muinakin jouluina ihan oma valinta.
mihinkään ei olla tervetulleita, koska kaikki pelkää uudenmaalaisia kun koronat jyllää, me ollaan oltu terveitä. joten kotona ollaan kaksin.
Miksi et ap voi mennä Lappiin? Käy varmuudeksi testissä ennen kuin menet sinne jos pelkäät tartuttavasi. Niin minä aion tehdä ennen kuin menen vanhempieni luokse.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä.Erottiin miehen kanssa mutta asutaan vielä yhdessä.Eli erojoulu.Kotiin en kuitenkaan aio enää joulua laittaa vaan mummulaan mennään lasten kanssa.Ukko juhlikoon missä tykkää tai olkoon juhlimatta.
Ikävä ihminen olet, kun viet lapset jouluna pois isän luota. Hän on yhtälailla vanhempi lapsilleen ja lapset ja heidän aito ilonsa tuovat joulun.
Ja yläpeukuista näkee miten ajattelemattomia sekä itsekkäitä av-mammat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Tosin joidenkin sukulaiset ovat sellaisia, että mieluummin itse suostuu epämukavuuteen kuin kuuntelee syyllistämistä ja uhriutumista.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ilman syyllistämistä ja mielen pahoittamista.
Itselläni tämä myös yksi varasuunnitelma.. Porukat erosi tämän vuoden alussa, viime joulu vietettiin vielä saman katson alla.. Harmittaa eniten pikkusiskon puolesta kun vanhemmat erosi.. Minulla ja siskopuolella omat vanhemmat siis eronneet jo kauan sitten, mutta ei olisi toivonut tätä nuorimmalle siskolle.. :/ Tulee tympeä joulu, siksi varasuunnitelmia..