Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotetaanko teiltä parikymppisiltä "lapsilta" osallistumista

Vierailija
07.02.2014 |

menoihin, jos asuu vielä kotona?

Vaikka se rahallisesti ei olisi tarpeellista, opetusmielessä :)

Että oppii mitä kaikki maksaa, ruoka, vaatteet ym.

Ei ne putoa taivaasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos opiskelee. Kyllä, jos on töissä.

Vierailija
2/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että säästää rahansa pääasiassa. En pyydä mitään vuokraa tms. mutta saa kyllä ostaa itskin omia juttujaan jo ja vaikka ruokaa kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Jos olisi hunsvotti ja ei osaisi käyttää rahaa ja bailaisi kaikki tulonsa, niin harkitsisin kyllä. Mutta kun on säästäväinen ja opiskelee ja hoitaa asiansa kunnolla, niin ei tarvitse maksaa asumisesta tai ruoasta tms.

Käy opintojensa ohella töissä ja makselee kyllä vaatteitaan ja meikkejään ja omat huvittelumenonsa ja kampaajansa. Kutsuu joskus ystäviään illanviettoon ja silloin kyllä ostaa itse tarjottavat ruoat. Joskus käy kaupassa ostamassa jotain täydennystä jääkaappiin eikä ota siitä rahaa, mutta pääsääntöisesti vanhemmat maksaa ruoat. Maksan toisaalta hänen opiskeluihin liittyviä juttuja, esim. kirjoja ja olen maksanut isompia ostoksia, kuten talvitakin ja silmälasit yms.

Vierailija
4/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan itse omat kännykkä- ja nettilaskut, sekä kulkemisen ja harrastukset. Oon opiskelija

Vierailija
5/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan omat meikit lisäksi yms. Niin, ja tietysti myös lounaan yliopistossa, mut se ei onneksi oo kovin kallis. Kotona vanhemmat sit ostaa ruuat ja saan niitä vapaasti syödä.

t.5

Vierailija
6/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työtön 20v. ja maksan vuokraa ja kaikki juttuni itse. Pitäisi muuttaa pois kotoolta mutten saa säästettyä rahaa..

Vierailija
7/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omillaan asuvat jo.Kotona enää lukiolainen.  Miksi ihmeessä työtä tekevä enää asuisi vanhempiensa kanssa?

Vierailija
8/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on vasta 17v. lukiolainen mutta jos asuu vielä 2kymppisenä kotona niin toki silloin maksaa sitten itse omat menonsa eli vaatteet, kännykän, juhlimiset, laskunsa ym ym.

Vuokraa ei peritä ja ruokaa saa mutta pitää osallistua siivoamiseen ja omat pyykit pesee itse eli ei tämä mikään aikuisten lasten hotelli ole.

Mutta tuskin asuu enää parin vuoden päästä kotona....

Vierailija
9/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta odotan että hoitavat opintonsa hyvin ja tekevät osansa kotitöistä. Me asutaan käytännössä mökillä, Helsingin talo on nuorisolla.