Ärsyttää toi miehen kännyn piilottelu
Mies pitää kännyään äänettömällä, no se on ihan ymmärrettävää. Piipailee jatkuvasti millon mitäkin twitter/facebook-juttuja. Mutta kun ne pitää katsoakin salassa, jos tulee viesti tai puhelu niin kurkistaa varoen käden suojissa puhelinta. Oon niin kyllästynyt tohon, alan tehdä itse samaa. Siinäpähän miettiköön kuka mulle soittelee tai viestittelee.
Kommentit (23)
Onko ollut aina tuollainen vai alkanut äkillisesti salailemaan viestejään? Jos aina tuollainen ja pitkä auhde teillä nou hätä. Jos alkanut äkillisesti niin epäilisin suhdetta.
Kun meillä mies alkoi käyttäytyä noin, oli toinen nainen kuvioissa. Niin läpinäkyvää... Valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 11:22"]
Kun meillä mies alkoi käyttäytyä noin, oli toinen nainen kuvioissa. Niin läpinäkyvää... Valitettavasti.
[/quote]
Aivan samat kokemukset!
37v on mies, ja alkanut viimevuoden loppupuolella.
Mitä mä voisin muka tehdä, vaatia näyttään viestit? Mä odottelen ja seuraan, katson kuinka tää etenee. Ei mulla oo oikein mahdollisuuksia muuhunkaan.
Minusta on outoa että miksi toisen viestit sitten pitäisi nähdä. Minun ei ole ikinä tullut mieleenkään olla kiinnostunut miehen twitter- fb, tms kilahduksista ja niitä seuraavista viesteistä. Eikä hänen minun. Kyllä minäkin alkaisin peitellä puhelintani, jos tuntuisi että yksityistä viestintääni kyylätään vierestä. Mutta onneksi ei kyylätä.
Ja aloittaja jatkaa, vuoden loppuun asti meillä oli seksi jokatoinen ilta, viikonloppuisin parikin kertaa päivässä. Nyt menee viikko ilman seksiä ja viikonloppunakin saan kuunnella kuinka mies on väsynyt.
Jaksa olla jatkuvasti ilman.
No ootko kysyny, mitä se sitä piilottelee? Mies pöydän ääreen ja vakava keskustelu, miten suhde jatkuu tästä, pitää naisen saada seksiä, prkl!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 11:32"]
Minusta on outoa että miksi toisen viestit sitten pitäisi nähdä. Minun ei ole ikinä tullut mieleenkään olla kiinnostunut miehen twitter- fb, tms kilahduksista ja niitä seuraavista viesteistä. Eikä hänen minun. Kyllä minäkin alkaisin peitellä puhelintani, jos tuntuisi että yksityistä viestintääni kyylätään vierestä. Mutta onneksi ei kyylätä.
[/quote]
Enpä ole kytännyt/kyylännyt, kun ei ole kiinnostanut. Mutta nyt alkaa kiinnostaa kun puhelinta piilotellaan, yöksikin otetaan sängyn alle piiloon, ei yöpöydälle vaan sängyn alle. Kun viesti tulee niin puhelimen kanssa mennään jopa vessaan istumaan kun alko pa**attaan. Kauhee ripuli ollut miehellä reilun kuukauden, kun käy vessassa 6-18 kertaa päivässä pa**alla.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 11:22"]
[/quote]
Aivan samat kokemukset!
[/quote]
Sama :(
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 11:43"]
[/quote]
Enpä ole kytännyt/kyylännyt, kun ei ole kiinnostanut. Mutta nyt alkaa kiinnostaa kun puhelinta piilotellaan, yöksikin otetaan sängyn alle piiloon, ei yöpöydälle vaan sängyn alle. Kun viesti tulee niin puhelimen kanssa mennään jopa vessaan istumaan kun alko pa**attaan. Kauhee ripuli ollut miehellä reilun kuukauden, kun käy vessassa 6-18 kertaa päivässä pa**alla.
[/quote]
Ihan kokemuksesta haluan valitettavasti kertoa, että kuulostaa siltä että miehelläsi on jotain salattavaa.
Mieheni teki aivan samaa!
Pahinta mä olen pelännyt, kyllä toi sisäinen hälytyskello on kilissyt aika pahasti joulusta alkaen. Mutta oon plokannut koko ajatuksen pahimmasta pois. Ja tehnyt töitä harrastanut ja lenkkeillyt
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 11:43"]
[/quote]
[/quote]
Tuo kyllä kieltämättä alkaa jo kuulostaa oudolta ja huolestuttavalta. Itselläni syy siihen että haluan "piilotella" viestejäni on että mieheni on herkkä pilkkaamaan noloista ja ämmämäisistä kiinnostuksen ja puheenaiheista esimerkiksi, ja siksi en todellakaan tahdo hänen tietävän kaikista niistä. Esim. täällä Vauva-palstalla käymisen tietäminen aiheuttaisi melkoista vittumaista ivailua, samoin tyyli- ja lifestyleblogien seuraaminen.
Kannattaa alkaa valmistautua mahdolliseen eroon. Oma taloudellinen tilanne on tärkein.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:06"]Kannattaa alkaa valmistautua mahdolliseen eroon. Oma taloudellinen tilanne on tärkein.
[/quote]
Jokaiseen ero ehdottelu ketjuun ilmaantuu tämä, joka muistuttaa että taloudellinen tilanne on tärkein :D oiskohan kumminkin tuota materiaa tärkeämpää oman itsetunnon säilyminen ja onnellisuus?
Ap, huonolta näyttää :(
oma avoliittoni rakoili kauan. Itse otin eroon vauhtia viestittelemällä mieheni tymkaverin kanssa. Piilottelin puhelinta, kotona se oli Aina äänetön tai kiinni. Vessassa ja kylppärissä viestigteli, pyykätessäni.
Tapailun miestä muutamia kertoja. Kiihkeää oli, Emme mennedt loppuun saakka. Pitkät keskustelumme antoivat pontta riuhtaista pois nuivtuvasta liitosta.
Minä erosin ensin, Mies pian jälkeeni. Yhteen Emme menneet julkisesti koskaan, sillä minä eikä mies tahdottu satuttaa exääni.
Tänäkään päivänä, 15 v jälkeenkään en tiedä, tajusiko exäni "pelin".
Olen mies ja minäkin olen alkanut piilotella kännykkääni.
Syy on jo mainittu aikaisemmissa viesteissä, eli toinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:06"]Kannattaa alkaa valmistautua mahdolliseen eroon. Oma taloudellinen tilanne on tärkein.
[/quote]
Jokaiseen ero ehdottelu ketjuun ilmaantuu tämä, joka muistuttaa että taloudellinen tilanne on tärkein :D oiskohan kumminkin tuota materiaa tärkeämpää oman itsetunnon säilyminen ja onnellisuus?
[/quote]
Niin, se itsetunto ja onnellisuus on varmasti aina huipussaan kun ei ole varaa erota/joutuu miettimään onko varaa maitoon vai piimään kun ukko otti ja jätti. Eiköhän ole huomattavasti paljon helpompaa olla onnellinen ja säilyttää itsekunnioitus kun ei ole riippuvainen pettävästä miehestä tai joudu elämään köyhänä vain koska ei tajunnut varautua pahan päivän varalle. Kaikilla ei ole siihen mahdollisuuttua, mutta jos on, niin olisi ap:n tapauksessakin sulaa hulluutta jättää talous varmistamatta.
Et oo tosissas? Onko se joku 12 v. vai?