Mä en jaksa enää
Mies jatkuvasti haukkuu, mitään hyvää sanottavaa sillä ei oikein enää ole. Mitä enemmän tuo sen toiminta on lisääntynyt sitä masentuneemmaksi olen tullut - ja nyt en kerta kaikkiaan enää halua asua sen kanssa saman katon alla.
Olen itse asunut tässä asunnossa paljon pitempään kuin hän ja nyt mies ilmoittaa, että, jos joku muuttaa niin se olen minä. Jatkuvan haukkumisen viedessä voimat, ei ole puhettakaan siitä, että jaksaisin rahattomana ajatella mitään muuttoja. Lapselle hän on kuitenkin hyvä ja ilmeisesti pelkää ettei saisi tavata sitten, itseäkin vähän tuo jaettu tapaaminen sitten mietityttää. Mutta olen aivan loppu. En enää jaksa.
Kommentit (10)
haukkuu jatkuvasti. kaikkea mitä teen ja en tee.itse siis makaa sohvalla ja huutelee sieltä. jos vaikka käyn kaupassa kaikki ostokset on väärin jne
alkaa olla aika erota. tee valmistelut rauhassa. jo se että olet päättänyt asian antaa sulle voimaa, ja ajattele sitä miten paljon paremmin sinä jaksat kun tuo ihminen on pois sun elämästä kun olette erillään, tuollainen vie kaiken voiman sinusta. jos mies rakastaa lastaan ei sun tarvi miettiä millaista on jos lapsi on välillä hänellä, mutta onko varmaa ettei mies alista ja lannista lasta tuolla henkisellä väkivallalla? tajuaako mies mitä puhuu ja miltä sellainen tuntuu+ eikö hän tajunnut asiaa edes pariterapiassa? jos ei niin ei se muutu koskaan, ikinä. kun sovitte huoltajuudesta kerro että syy miksi haluat eron on myös iso huoli siitä miten mies pärjää lapsen kanssa. kerro asia lastenvalvojalle tai vaikka lastensuojeluun, onko vaarana että lapsi kokee henkistä väkivaltaa miehen luona. pärjäät sata kertaa paremmin ilman tuollaista miestä! voimia! asiat kyllä järjestyy!
Kumman nimissä vuokrasopimus on? Sä voit hakea häätöä tai ottaa yhteyttä isännöitsijään ja pyytää neuvoja. Jos vuokrasoppari on sun nimissä, sä voit soittaa poliisit muuttamaan miehen pois.
Hei ap!
Sinun ei tarvitse etkä saa kuunnella alituista haukkumista! Nyt sinun täytyy tehdä jotain tilanteen muuttamiseksi. Rohkaisen teitä hakemaan viivytyksettä ammattimaista apua, koska tilanne jatkunut pitkään ja koet, että voimavarasi ovat jo hiipuneet etkä pysty puolustautumaan tai rakentava keskusteluyhteys ei synny. Kirkon perheneuvontaan voi hakeutua omalla paikkakunnallaan tai sitten kysellä yksityisiä perheterapeutteja tai kunnan palveluita perheneuvolasta. Vaikka mies ei tulisikaan mukaan, on tärkeää että menet yksin. Mikäli teille tulee ero, siitä on helpompi selvitä, jos on työstänyt asiaa hyvin. Toisaalta on mahdollista, että terapiassa myös muitakin mahdollisuuksia avautuu kuin ero - vuorovaikutustaitojen oppiminen on tärkeää joka tapauksessa.
Salli itsellesi hyvän elämän mahdollisuus!
Poliisi vaikuttaa kuitenkin liian rankalta vaihtoehdolta. Haluaisin kuitenkin säilyttää välit jos joudutaan lapsen asiassa olemaan tekemisissä..
Haukkuu melkein kaikesta, siitä että vaadin keskusteluyhteyttä ja siitä kun esitän toiveita arjestamme. ap
Nytkin kun aloitin musiikinkuuntelun laittoi täysillä toisessa huoneessa jotain muuta musiikkia jne
:(