Kutsu kylää illalla, mutta ei saa jäädä yöksi.
Jos tinder nainen pyytää illalla luokseen katsomaan tv:tä, mutta etukäteen sanoo ettei voi jäädä yöksi, niin mitä se tarkoittaa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätkö yleensä yöksi, jos menet kylään?
No kuka sanoo tällaista etukäteen? Itse ainakin miettisin, että mitä hitsiä ja jättäisin kokonaan menemättä.
"Jos en saa jäädä nukkuun sun kämpille ni en tuu ollenkaan, ettäs tiedät!"
No ei vaan ihan normaalia, ettei olla jäämässä yöksi etukäteen. En kai minä mene kenenkään luo kutsumatta yökylään. Kuka lähtee illalliselle hammasharja ja yöpaita mukanaan? Häiritsee, että tuollainen asia pitää sanoa etukäteen. Menee maku koko kyläilystä.
Vierailija kirjoitti:
Liian kontrolloiva etukäteen. Mieluummin sellainen, että katotaan mihin tilanne johtaa ja sen mukaan mennään.
Sitähän se tarkoittaakin mutta naiset harvoin puhuvat suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sikatar!
Olisko oikeempi sanoa siatar?
Ei jaksa kuunnella sun kuorsaamistas ja kattoa kurttusta naamaas aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa juuri niinkuin on sanottu. Et voi jäädä yöksi eli lähdet kotiin ennen yötä. Miehillä on ominaisuus etsiä kaikesta jotain ylimääräistä merkitystä. Yleensä miehet kuvittelevat lähes kaiken puheen viittaavan seksiin, monesti tämä menee aivan absurdiksi.
No sitä pohdin, että olisko se testi, että jos noin sanoo ja mies ei tule, niin tietää sen olevan seksin perässä. Tai sitte sillä on jo joku mutta ei rohkeutta sanoa sitä.
Ps. En ole vaan seksin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Että et voit jäädä yöksi.
Mikä on mahdollinen motiivi sanoa se ennakkoon?
Ap8654 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että et voit jäädä yöksi.
Mikä on mahdollinen motiivi sanoa se ennakkoon?
Kokemus varmaan opettanut
Miksi tämä on Ap:lle niin iso asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka sanoo tällaista etukäteen? Itse ainakin miettisin, että mitä hitsiä ja jättäisin kokonaan menemättä.
"Jos en saa jäädä nukkuun sun kämpille ni en tuu ollenkaan, ettäs tiedät!"
No ei vaan ihan normaalia, ettei olla jäämässä yöksi etukäteen. En kai minä mene kenenkään luo kutsumatta yökylään. Kuka lähtee illalliselle hammasharja ja yöpaita mukanaan? Häiritsee, että tuollainen asia pitää sanoa etukäteen. Menee maku koko kyläilystä.
Se voi olla normaalia sulle (hyvä niin) mutta on myös paljon ihmisiä, jotka olettaa kotiinsa treffeille kutsumisen olevan yökyläkutsu. Ja tosiaan, jos on seksin perässä niin voi ajatella, ettei maksa vaivaa kun ei pääse sänkyyn - vaikkei tuo tietenkään sitäkään välttämättä tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Ap876y kirjoitti:
Ja se sanotaan ennakkoon koska...?
Että mies tietää, missä mennään. Normaalia kommunikointia, eikä mies raahaa turhaan ainakaan hammasharjaa ja vaihtovaatteita mukaan. Eikä mies myöskään ala kiukuttelemaan kuin pieni lapsi, kun joutuu lähtemään kotiinsa. Näitäkin on, kun mies on kuvitellut vähän liikaa.
Joo olen kuullut kiukuttelijoista ennenkin. Jännä vaan kun ei ole aikaisemmin maininnut ennakkoon ja ei oo nähty kolmeen viikkoon. Melkein voisi kuvitella, että on sillä välin tavannu muita ja ehkä ollu joku kiukuttelija ollu joukossa. Ja jos on tavannu muita+pitkä tauko niin olen sitten kai varasijalla? Jos ajatuksella aletaan leikkimään...
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sikatar!
Eikös naissika ole emakko?
Nyt täytyy avautua.
Oltiin tapailtu muutaman kerran ja nainen kutsui minut kotiinsa, sanoi että sauna on lämpimänä ja hän on laittanut jotain pientä suolaista purtavaa.
Epämääräistä viittausta mahdolliseen yhteiseen aamupalaan tuli myös.
Hienoa!
Menin naiselle ja hetken päästä sohvalla alkoi olla melko lämmin ja tiivis tunnelma, kun nainen sanoi että nyt voisi olla sauna paikallaan.
Tähän sanoin että mennään vain.
Nainen alkoi jäkistellä ja selittää, että hän ajatteli että jos minä menisin yksin.
Sanoin, että tule nyt vain ja menin saunaan.
Nainen saapui kohta pyyhkeeseen kietoutuneena ja ilmeisen ahdistuneena. Siinä se onneton puristi pyyhkeen reunaa rystyset valkoisen ja katse jämähtäneenä kaukaisuuteen.
Loppuilta oli karu.
Nainen heitti minulle peiton sohvalle, pakeni makuuhuoneeseensa ja äänistä päätellen lukitsi ovan sekä raahasi jotain vielä esteeksi. Lipaston? Vaatekaapin? Elefantin?
No ei siinä, kävelin kotiin sellaiset kaksi tuntia, piristin matkalla itseäni cavalla ja mietin, että mikä tässä nyt taas meni pieleen?
Vierailija kirjoitti:
En ole toistaiseksi jäänyt. Enkä ole ruinannu väkisin.
Jos se on helpompi torjua varuilta ennakkoon kun on sitte kiusallista kasvotusten sanoa, että voisit alkaa lähemään.
Ei halua tavata sua seksin takia. Tekee asian selväksi. Mutta sä et tajunnut sitä.
Mielenkiintoista miten yksipuolista peukuttelujen jakaantuminen on. Tämähän on hyvä galluppipaikka.
Ei kai se ihan huonostikkaan menny ku sovalla tuli kainaloon, juotiin vähän viiniä, katsottiin telkkua ja naurettiin. Sitten lähdin kiltisti kotiin 😊
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy avautua.
Oltiin tapailtu muutaman kerran ja nainen kutsui minut kotiinsa, sanoi että sauna on lämpimänä ja hän on laittanut jotain pientä suolaista purtavaa.
Epämääräistä viittausta mahdolliseen yhteiseen aamupalaan tuli myös.Hienoa!
Menin naiselle ja hetken päästä sohvalla alkoi olla melko lämmin ja tiivis tunnelma, kun nainen sanoi että nyt voisi olla sauna paikallaan.
Tähän sanoin että mennään vain.
Nainen alkoi jäkistellä ja selittää, että hän ajatteli että jos minä menisin yksin.
Sanoin, että tule nyt vain ja menin saunaan.
Nainen saapui kohta pyyhkeeseen kietoutuneena ja ilmeisen ahdistuneena. Siinä se onneton puristi pyyhkeen reunaa rystyset valkoisen ja katse jämähtäneenä kaukaisuuteen.
Loppuilta oli karu.
Nainen heitti minulle peiton sohvalle, pakeni makuuhuoneeseensa ja äänistä päätellen lukitsi ovan sekä raahasi jotain vielä esteeksi. Lipaston? Vaatekaapin? Elefantin?
No ei siinä, kävelin kotiin sellaiset kaksi tuntia, piristin matkalla itseäni cavalla ja mietin, että mikä tässä nyt taas meni pieleen?
Minä veikkaan, että olet onnekas kun väitit tuon miinan. Ei kuulosta ihmiseltä jolla on terve suhde vastakkaiseen sukupuoleen ja seksuaalisuuteen.
Haluaa todennäköisesti tutustua ihan rauhassa, ja katsoa, mihin asiat etenevät. Ei välttämättä ole luvassa seksiä, ja kun on tehty selväksi, ettei halua sinun jäävän yöksi, pidät huolen, että lähdet sellaiseen aikaan kälppimään, että saat jonkun kulkuneuvon, joka vie sinut omaan kotiisi.
Jätä se sikatar!