Kutsu kylää illalla, mutta ei saa jäädä yöksi.
Jos tinder nainen pyytää illalla luokseen katsomaan tv:tä, mutta etukäteen sanoo ettei voi jäädä yöksi, niin mitä se tarkoittaa?
Kommentit (43)
Otat sen ensin eteisessä, sitten kun muka katsotte leffaa ja kun elokuva on ohi poistut kotiisi.
Aika yksinkertaista oikeastaan.
Ei päiväkahveillakaan matee aikakaudella mitään kahvia juoda.
Ja se sanotaan ennakkoon koska...?
Liian kontrolloiva etukäteen. Mieluummin sellainen, että katotaan mihin tilanne johtaa ja sen mukaan mennään.
Tarkoittaa juuri niinkuin on sanottu. Et voi jäädä yöksi eli lähdet kotiin ennen yötä. Miehillä on ominaisuus etsiä kaikesta jotain ylimääräistä merkitystä. Yleensä miehet kuvittelevat lähes kaiken puheen viittaavan seksiin, monesti tämä menee aivan absurdiksi.
Jäätkö yleensä yöksi, jos menet kylään?
Että ymmärrät huolehtia itsesi myös illalla kotiin.
No se on varoitus, ettet kuvittele liikoja. Oletusarvo on siis, että lähdet yöksi omaan kotiin niin, ettei deitin tarvi heittää sua väkisin ulos. Eihän sitä tietenkään koskaan tiedä vaikka mieli muuttuisikin illan aikana.
Ap876y kirjoitti:
Että mies tietää, missä mennään. Normaalia kommunikointia, eikä mies raahaa turhaan ainakaan hammasharjaa ja vaihtovaatteita mukaan. Eikä mies myöskään ala kiukuttelemaan kuin pieni lapsi, kun joutuu lähtemään kotiinsa. Näitäkin on, kun mies on kuvitellut vähän liikaa.
Seksiä mutta ei yhdessä nukkumista luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap876y kirjoitti:
Että mies tietää, missä mennään. Normaalia kommunikointia, eikä mies raahaa turhaan ainakaan hammasharjaa ja vaihtovaatteita mukaan. Eikä mies myöskään ala kiukuttelemaan kuin pieni lapsi, kun joutuu lähtemään kotiinsa. Näitäkin on, kun mies on kuvitellut vähän liikaa.
Minulle deittinainen sanoi suoraan ettei yöksi tarvi jäädä eikä odottaa muutakaan, kun tulet luokseni. Olin selvä, enkä oikeasti edes ajatellut jäädä. Hän sanoi vielä, että loukkaannutko. Sanoin vaan, että mitä jos eka tutustutaan ihan normaalisti ja jos asiat ylipäätään on sillä tasolla, että molempia kiinnostaa nähdä lisää jne, niin eiköhän se loppu tule sitten kun tulee. Olin jotenkin muutenkin helpottunut ettei heti tapahtunut muuta kuin juttelu kaikesta. Eikä sänkyyn menty vasta, kun noin 1,5kk päästä. Kun ei ollu kiire enää mihinkään jne, niin hieno ihminen ja luotan häneen. Minulla on ollut luottamuspula, kun petetttiin edellisessä suhteessa ja häntä myös. Nyt hyvä olla ja kivaa on.
Kun tuli puhe siitä pitäskö yhteen muuttaa joskus ja hän halusi suoran vastauksen, niin sanoin että olen elänyt 7v yksin ja kun ollaan 44v, niin pitää kyllä miettiä. Hän sanoi samaa ja sanoi myös jos oltais vaan eikä ruveta jakamaan tiskivuoroja ja pidetään omat kämpät. Se kävi kyllä. Tämä suhde pysyy tuoreena jotenkin koko aika, kun ei asuta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
No kuka sanoo tällaista etukäteen? Itse ainakin miettisin, että mitä hitsiä ja jättäisin kokonaan menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ap876y kirjoitti:
Itse otin sinkkuna aina hammasharjan ja vaihtovaatteet mukaan, kun lähdin treffeille. Onnistuneet ensitreffit päättyvät seksiin.
Kun oot ulos vetänyt, niin ala kalppia. Ovi on eteisessä.
Hyvä vain, että kertoo raamit, minkä sisällä liikutaan. Itse arvostaisin, niin ei tarvitsisi mielessään pähkäillä asiaa. Kumpikaan ei pety, kun on asia tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka sanoo tällaista etukäteen? Itse ainakin miettisin, että mitä hitsiä ja jättäisin kokonaan menemättä.
"Jos en saa jäädä nukkuun sun kämpille ni en tuu ollenkaan, ettäs tiedät!"
Tarkoittaa, että deitin puoliso on tulossa aamulla kotiin eikä halua sinun olevan siellä silloin. Ei kuitenkaan tarkoita etteikö seksiä olisi tarjolla
Että et voit jäädä yöksi.