Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin minusta tuli kasvissyöjä vaimoni myötävaikutuksella - olin ennen aikamoinen lihasika

Vierailija
28.10.2020 |

Kaikki juontaa juurensa kesään 2018. Oltiin menossa viikoksi mökille tiettömien taipaleiden taakse ja sattumoisin ainoa ruokakauppa sijaitsee lähes sadan kilometrin päässä. No minä olin mennyt mökille jo viikkoa ennen, kun lomat sen salli. Vaimo tuli perästä, ja soitti ruokakaupasta että kuule Jorma, täällä on ollut kylmälaiterikko eikä juuri mitään ole saatu vielä tukusta tilalle. Ei ole leikkeleitä, ei ole kuule makkaraa. Vaimo sitten sanoi, että edelliseen kauppaan ei kuule lähe ajelemaan, kun sinne ja takas toiset sata kilsaa. Ei siinä, en siinä hetkessä viimestä makkaraa mussuttaessa ihan edes tajunnut mitä tuleman piti.

Vaimo tulee mökille kun illan kuulas valo jo hämärtää, ja sitten kassit pöydälle, ei omat vaan vaimon ruoka. No sieltä tulee tofua, juustoa, aivan s**tanasti jotain eri väristä ja muotosta ja näköstä rehua. Maissia, kesäkurpitsaa, sientä ja paprikaa. Kattelin että missäs mun poutut on mutta ei p*rkele, eihän niitä ollu!! Siinä sitten mökötettiin eri huoneissa loppuilta.

Viikko alko, jatku ja eteni. Grilliin meni halloumia ja kesäkurpitsaa, savustimeen munakoisoa ja kuule päivä päivältä alko meikäläisen silmät näkyä paremmin turvonneiden poskien takaa. Punanen naama muuttu poskien kukerrukseksi. Suoli toimi ku casio. Nukkuminen oli kuin satua ja kuule vaimokin sai kyytiä entistä useemmin, pidemmin ja paremmin!

Sinne mökille jäi minun lihat. Nopeesti saatiin muksu, ja kun aikasemman liiton muksuihin vertaa niin tällä ei oo mikään vinossa oikeelle tai vasemmalle ja on ihan kuulkaa eri värinenkin.

Tehän varmaan arvasittekin - ei siellä kaupassa mitään laiterikkoa ollu. Vaimo <3

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli niin fiksu, että ihan oma-aloitteisesti ryhtyi syömään kasvispainotteisesti. Ihana mies.

Vierailija
2/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni oli niin fiksu, että ihan oma-aloitteisesti ryhtyi syömään kasvispainotteisesti. Ihana mies.

Minä oon semmonen perinteinen, suomalainen mies. En usko hyvällä enkä pahalla oikeen mitään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon semmonen perinteinen, suomalainen mies. En usko hyvällä enkä pahalla oikeen mitään.

ap

No sitten sinulla on varmaan just oikeanlainen vaimo. Itse olen vähän sitä koulukuntaa, että aikuiset tehkööt itse päätöksensä, ja valehdella en viitsi kenenkään takia.

Mutta kaikkea hyvää teille ja herkkuhetkiä!

Vierailija
4/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään todentuntuinen kirjoitus, että täysijärkinen mies ei lopeta tasapainoista, terveelliseksi vuosituhansien aikana todettua ruokavaliota muuten kuin neuroosiin vaipuneen vaimon manipuloimana.

Vierailija
5/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun muksun erivärisyydellä ei o mitään tekoa rehujen syönnin kanssa.

Joku on vaan nauttinu mustaa makkaraa..

Vierailija
6/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kumpaa ap odottelee; Joulupukkia vai Lentävää Kurpitsaa?

Vierailija
7/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kumpaa ap odottelee; Joulupukkia vai Lentävää Kurpitsaa?

Enpä ymmärrä tätä viittausta mutta kurpitsa se on nannaa, paahtaa ja sitte soseeksi. Kai sen joulupukille vois tehdä mutta uus minä ei semmoseen koskis.

Ap

Vierailija
8/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon

Vierailija
9/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Liian läpinäkyvä provo.

Mies ei vaihda makkaraa ja filettä kusiseen kesäkurpitsaan. Ja mikä kasvis Halloumi on.

Vierailija
10/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit perseeseen työntää sen kesäkurpitsan ”savustimeen”

Vierailija
11/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten inspiroiva tarina. Otan kokeiluun

-vaimo myöskin

Vierailija
12/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella uskottava tarina🤣🤣🤣

Vierailija
13/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska!! :DDD

Vierailija
14/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska satu, mutta on tässä jotain perääkin. Minä olin aikoinani melkoinen lihasika, kunnes tapasin nykyisen, vegaanista ruokavaliota noudattavan naisystäväni. Siinä rakkauden huumassa olisin ollut valmis syömään vaikka pelkkää kaalia koko loppuelämäni.

Vegaani en ole, mutta eläinperäisten tuotteiden kulutus on vähentynyt ainakin 80 %. Ja yhdessä on oltu kymmenen vuotta, ettei ihan ohimenevää tämä ole.

Vierailija
15/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska satu, mutta on tässä jotain perääkin. Minä olin aikoinani melkoinen lihasika, kunnes tapasin nykyisen, vegaanista ruokavaliota noudattavan naisystäväni. Siinä rakkauden huumassa olisin ollut valmis syömään vaikka pelkkää kaalia koko loppuelämäni.

Vegaani en ole, mutta eläinperäisten tuotteiden kulutus on vähentynyt ainakin 80 %. Ja yhdessä on oltu kymmenen vuotta, ettei ihan ohimenevää tämä ole.

Mies kasvaa olemaan oikeassa eikä kyseenalaista mitään. Nainen väärässä ja kyseenalaistaa kaiken. Siksi naiset on aikuisena järjen valo kaikille miehille.

Vierailija
16/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kesäksi vuokraan kaukaisen mökin ja teen meille saman!!

Vierailija
17/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-lihasika päivystää hetken jos haluatte lisätietoja.

Vierailija
18/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja eri värinen tumma lapsi oli äidin todella kaukaisista kaukaasian sukujuurista lähtöisin. Ja mies uskoi senkin. Ajatella!

Vierailija
19/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon nousee penkistä talvikurpitsaa?

Vierailija
20/29 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon nousee penkistä talvikurpitsaa?

Meillä tais penkissä kasvaa tänä vuonna lähinnä rikkaruohoja!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi