Vikings-sarja - muuttuuko paremmaksi edetessä vai tuhlaanko aikaani?
Ei ole ollut lainkaan sen hypen arvoinen muutaman jakson perusteella.
Kommentit (29)
Mielestäni se muuttui huonommaksi sarjan edetessä.
Todellakin muuttuu!! Itsekin meinasin alun perusteella lopettaa katsomisen mutta onneksi jatkoin... eli jatka vaan katsomista :)
Pari ekaa oli huonot, sit parani. Mutta muutaman kauden jälkeen alkoi taas huonontua. Mut jatka kattelua vielä pari jaksoa.
Tykkäätkö The Last Kingdomista? Mä katon sitä parhaillaan.
No jos se ei ole hyvä alusta asti niin älä katso. Ei se muutu paremmaksi eikä huonommaksi. Mun mielestä pysyy aika samanlaisena. Toki jotkut kohtaukset esim Englannista ovat mielenkiintoisempia kuin muut. Mutta mun mielestä sarja oli loistava!
Ensimmäiset kaudet hyviä, pari viimeistä vähän heikompia, vaikka niissäkin toki on omat hetkensä. Viimeisellä kaudella Lagerthalla oli tosi vaikuttava jakso, en nyt spoilaa sen enempää.
Kysyn sillä, kun Game of Thronesista on monella tuttavalla sama kokemus kuin itselläni: eka tuotantokausi oli tervanjuontia, ja kakkosen kohdalla koukuttui.
Mietin, että onko sama vika tässä Vikingsissä. Aika ristiriitaisia kommentteja kyllä, ei tästä viisastunut.
Hypen perusteella odotin Vikingsiltä jotakin... enemmän.
AP
Ei minusta ole hypen arvoinen sarja. Aika diipadaapaa monen jakson osalta ja Ragnarin tarina menee aika puuduttavaksi suht pian. Pojat vähän petraa, tosin vika kausi ihan täytettä taas.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö The Last Kingdomista? Mä katon sitä parhaillaan.
Ihan ok sarja, tosin budjetin vähyys näkyy monessa kohtaa. Vähän amatöörihengessä tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Travis Fimmel❤🧡💛💚💙
hyi ällö!
Ap kerro millaisista sarjoista tykkäät?
Minäkin yritin joskus tuota katsoa, mutta aika nopeasti luovutin. Tuntui jotenkin "pieneltä", ehkä odotin liikaa eeppisyyttä.
Ei erityisen ihmeelliseksi muutu. Välillä ärsyttää ja välillä se on ihan ok. Luulen, että melkein mikä tahansa sarja on sellainen että kun sitä alkaa katsomalla katsomaan se koukuttaa jollain tavalla jossain vaiheessa, vaikkei olisi edes erityisen hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Travis Fimmel❤🧡💛💚💙
Rollo!!
En jaksanut katsoa enää kun keskittyi niihin poikiin, eivät ollenkaan niin kiinnostavia hahmoja kuin Ragnar.
Katsoin siihen asti kun suomalaiset näyttelijät tuli kuvioihin, sen jälkeen ei kiinnostanut.
Hmm... vaikea sanoa. Itse olin ihan lääpälläni sarjaan alusta asti ja olen edelleen. Mielestäni yksi parhaista sarjoista, mutta olen historiafriikki, joten sekin vaikuttaa. Periatteessa olen jo onnellinen, jos joku sarja sijoittuu jonnekin historian hämäriin. Sanoisin, että sarja muuttuu kyllä jotenkin.... ehkä vauhdikkaammaksi aika pian ja tulee kyllä hyviä juonenkäänteitä. Ei viitsi spoilata, niin vähän diipadaapaa tuli. Katso eka kausi ja päätä sitten. Loppuuko sulla muka aika? :D
Itsellä oli Game of Thronesin kanssa vähän sama. Olin varmaan hypetyksen uhri ja odotin jotain mullistavaa, niin silloin kyllä helposti pettyy. Edelleenkään en ole vakuuttunut GoT:sta, vaikka katsoin siis loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... vaikea sanoa. Itse olin ihan lääpälläni sarjaan alusta asti ja olen edelleen. Mielestäni yksi parhaista sarjoista, mutta olen historiafriikki, joten sekin vaikuttaa. Periatteessa olen jo onnellinen, jos joku sarja sijoittuu jonnekin historian hämäriin. Sanoisin, että sarja muuttuu kyllä jotenkin.... ehkä vauhdikkaammaksi aika pian ja tulee kyllä hyviä juonenkäänteitä. Ei viitsi spoilata, niin vähän diipadaapaa tuli. Katso eka kausi ja päätä sitten. Loppuuko sulla muka aika? :D
Itsellä oli Game of Thronesin kanssa vähän sama. Olin varmaan hypetyksen uhri ja odotin jotain mullistavaa, niin silloin kyllä helposti pettyy. Edelleenkään en ole vakuuttunut GoT:sta, vaikka katsoin siis loppuun.
GoT vika jakso jäi kaivelemaan muuten hyvä sarja. Kaikissa sarjoissa on huonoja aikoja mut ne voi katsoa yli vähän kevyemmin.
Joo, alkoi mennä alaspäin ja sitten sinne alettiin tunkemaan niitä pakonomaisia seksikohtauksia, että ihmisiä kiinnostaisi.
Rakastan sitä sarjaa.
Mutta eivät kaikki tykkää.
Päätä itse.