Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset BMI 25-26 (lievä ylipaino)

Vierailija
28.10.2020 |

Stressaatteko te ulkomuodostanne?
Itseäni turhauttaa tietää, että jo parin-muutaman kilon painonpudotuksella pääsisin normaalipainon lukemiin.

Olen 172cm/76kg ja omat ongelmakohtani ovat vatsan seudulle kertynyt rasva + pieni kaksoisleuka.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaan hiukan, koska olen aina ennen ollut normaalipainoinen ja ärsyttää, että olen nyt ylipainon puolella. 177cm/81kg.

Vierailija
2/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Tiukoissa vaatteissa saatan katsoa, että hups tuota mahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vatsa ja leuka katoa parin kilon pudottamisella.

Vierailija
4/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 cm ja 80 kg. Käyn salilla ja olen isokokoinen. Siitä paino.

Vierailija
5/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tuntenut tarvetta laihduttaa. Silloinkin kun paino oli alle BMI 25.

Vierailija
6/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikadieettien jälkeen tuo on suuri ylipaino. Vaaka ei kerro kaikkea.

Vierailija
7/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, mutta paino on juuttunut todella tiukkaan (bmi 26). Harrastan kestävyysjuoksua, joten en voi vetää mitään kitudieettiä, koska sitten en jaksa juosta. (Kokeiltu on ja homma loppui ojanpohjalle, kun alkoi pyörryttää kesken lenkin). Mikään vähemmän herkkuja ym. puppu ei toimi, koska en syö juuri koskaan mitään herkkuja. Ikää on tosin jo yli 40 vuotta, joten sekin saattaa vaikuttaa. Yritän hyväksyä itseni sellaisena kuin olen (juoksen kuitenkin puolimaratonin alle kahden tunnin, joten kunto on ihan hyvä), mutta ei se helppoa ole. Lääkäri oli kyllä sitä mieltä, ettei ole tarvetta minkäänlaiseen painonpudotukseen.

Vierailija
8/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä, painoindeksini on 25, mutta rasva on jakaantunut kroppaani edullisella tavalla. Rinnat varmaan jo painaa jotain, kun ovat kokoa F. Huolehdin syömisestä kyllä sen verran että paino ei nouse tästä sinne epäterveen puolelle.

Vierailija
9/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ja ahdistaa. Olen pysynyt hoikkana, vaikka syönkin kuin hevonen. Ikä on kuitenkin tehnyt tehtävänsä ja tämä etuoikeus on päättynyt. Nyt pitäisi joko alkaa syömään siivommin tai lisätä liikunnan määrää. Kumpikaan ei houkuta.

Vierailija
10/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stressaa, mutta haluaisin pudottaa 5-7 kg takaisin normimittoihin. Nämä kilot on menneet isoksi osaksi käsivarsiin ja vatsaan, eli ei näytä kivalta. Ei ole kiinnostusta uusia vaatekaappia. Tietysti vanhat vaatteet vielä menevät, mutta kinnaavat ja näyttävät tyhmiltä.

Vierailija
11/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ulkonäköä, vaan sitä, että vaatteet on käyneet pieneksi! Mulla on siis kalliita ulkoiluvaatteita, jotka kiristävät (housujen vetskari aukeaa ym). Ja pahinta on, ettei paino meinaa laskea. Täytin just 40, kilot on lujassa.

Vierailija
12/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Pahimmillani painoindeksini oli yli 40 joten nykyinen 26 on ihan juhlaa. Ulkonäkö on peestä, kska laihtumisesta tissit jäi tyhjiksi patalapuiksi ja mahanahkat roikkumaan, mutta eipä tuo haittaa enkä mitään leikkauttaa aio vaikka rahaa olisikin. Terveys tärkein, ulkonäkö ei niin enää kiinnosta.

Vierailija
13/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä todella pieni ylipaino, koska 25 tai 24,99 on vielä normaalipaino ja ruuumiinrakenteissa, lihaksikkuudessa ja rintojenkin painossa on eroa. Iän mukana tulee myös luontaisesti lisää kiloja eli ei lukiolaistytöltä ja viisikymppiseltä voi vaatia samaa painoa. 25 on siis normaalin ja lievän ylipainon rajalla.

Itse olen pieni, siroluinen ja BMI 25,1 ja omasta mielestäni olisin tyytyväisin 4-3 kg kevyempänä. Sen jälkeen kärsivät tissit (olen päärynä)ja naama ja koskaa ikää on jo, vaatisi isompi pudotus jo liiallista askeettisuutta. Paino on lanteilla ja mahassa. Liikun jo nyt, mutta ruokavaliota tarkkailemalla lähtisi. Samoin kävelyä voisi lisätä. Ärsyttää vaan iän vaikutus, koko ajan tuppaa tulemaan lisää.

Vierailija
14/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvan määrä pitäis mitata siitä se lihavuus tulee.

Moni on hyllyvää lihaa vaikka bmi onkin rajoilla.

Samanpainoinen urheilija näyttää aivan erille.

Vierailija
15/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI ei sinällään kerro totuutta. Voi olla laiha läski, tai ylipainoinen timmi.

Peili kertoo totuudenmukaisemmin.

Vierailija
16/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kokoisissa naisissa on herkullisimmat namuset.

Vierailija
17/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, mutta paino on juuttunut todella tiukkaan (bmi 26). Harrastan kestävyysjuoksua, joten en voi vetää mitään kitudieettiä, koska sitten en jaksa juosta. (Kokeiltu on ja homma loppui ojanpohjalle, kun alkoi pyörryttää kesken lenkin). Mikään vähemmän herkkuja ym. puppu ei toimi, koska en syö juuri koskaan mitään herkkuja. Ikää on tosin jo yli 40 vuotta, joten sekin saattaa vaikuttaa. Yritän hyväksyä itseni sellaisena kuin olen (juoksen kuitenkin puolimaratonin alle kahden tunnin, joten kunto on ihan hyvä), mutta ei se helppoa ole. Lääkäri oli kyllä sitä mieltä, ettei ole tarvetta minkäänlaiseen painonpudotukseen.

Sama juttu! Pituutta 174cm ja painoa 78-79kg. Jos pääsee livahtamaan yli 80, niin sitten tipautan kilon tai kaksi. Olen kaikin puolin isokokoinen, siis leveät hartiat ja isot kädet ja jalat. Mutta siis harrastan juoksua, puolikas menee reilusti alle 2h, kokonaiset 4h pintaan. Juoksen 4-5krt/vko, lisäksi crosfit-tyylistä kiertoharjoittelua 2krt/vko. Eli lihasmassaa on varmaan melko paljon. Aina tavoittelen tuota 75kg painoa, mutta en siihen tunnu pääsevän. Ikää siis yli 40. Treeniä en voi lisätä, enkä syömistä paljoa vähentääkään, kun treeni kuitenkin kuluttaa... Herkkuja voisin varmaan vähentää, mutta en nyt niitäkään niin kauheasti syö. Ehkä pitäisi vain hyväksyä tuo pieni vatsaröllykkä, kun kokonaisuus näyttää kuitenkin hoikalta ja lihaksikkaalta. Mutta vaikeaa se on ja ajattelen että juoksukin olisi mukavampaa 5kg hoikempana.

Vierailija
18/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus 165, paino 72, tissit aa-kuppia, maha kuin raskaana olis (ympärys yli 100 cm), vyötärö 90 cm. olen hirven näköinen mätäri :( ahdistaa joka päivä.

Vierailija
19/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sitä jatkuvasti. Se vaivasi. Lopulta mietin, että valitsenko mieluummin loppuikäni pahan mielen vai laihdutanko. Nykyään bmi vähän yli 19 ja fiilis on hyvä. Vaatteet näyttävät hyvältä päällä ja alasti näytän upealta.

Vierailija
20/38 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös BMI 25 ollu vielä "normaali"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi