Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella tyhmä kysymys kakkosta toivovalta...!

24.07.2006 |

Eli siis olen 1,5 -vuotiaan ihanan pojan äiti ja nyt toivotetaan miehen kanssa toinen lapsi tervetulleeksi jos on tullakseen.

Kysymykseen siis. Menkat pitäisi alkaa vasta ensi viikonloppuna, mutta olen jo nyt melkein sitä mieltä että olen raskaana. Oireet ovat samanlaiset kuin esikoisestakin; kokoajan kuvottaa, rinnat on arat, huimaa, vatsasta nippailee jne.

Onko liian aikaista tehdä testiä jo ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa? Olen todella malttamaton! Viikko ei ole pitkä aika, mutta näin kuumeilijana se tuntuu ikuisuudelta... Eli siis voiko se testi näyttää jo nyt positiivista, jos olen raskaana?

Kiitokset, jos joku jaksaa vastata.

Nalle

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin meinaan juuri samaa asiaa just yks päivä...

Ilmeisesti se on niin, että sitä hormoonia ei ole vielä kehittynyt niin paljoa että raskaustesti näyttäisi plussaa. Mutta onhan se toki henkilökohtaista. Olin jo melkein itsekkin varma ja tein testin (siis viime viikolla) ja negaa näytti. Meillekin siis toinen olisi erittäin tervetullut.

Arvaappa masennuinko negatiivisesta vastauksesta ja samalla hävisi kaikki " raskaus" oireetkin...:(.

Voit tietty koittaa, koska tosiaan on henk.kohtasta, mutta minusta hiukan tuntuu siltä, että kantsis odottaa vielä viikko (niinkun munkin) ja sitten vasta tehdä, ihan vaan sen mielen pirteyden kannalta :).

En tiedä sitten miten olis, jos jaksais käydä verikokeessa. Näyttäiskö se jo plussaa. Musta tuntuu niin.

Jaksetaan odottaa vielä viikko (minäkin paras puhuja, kun lasken jo tunteja:) ja toivotaan että saadaan se maaginen kaksi viivaa ruutuihin :).

terkuin, Kesis

Vierailija
2/2 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on tosiaan parasta odottaa vain kärsivällisesti ensi viikkoon. Vaihdetaan sitten kuulumiset, kuinka kävi =).

Nallukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla