Pärjääkö mies yksin sen aikaa kun vien roskapussin?
Elämme hyvässä suhteessa, jossa olemme yhdessä kaiken yhteisen vapaa-ajan joka minuutti, joka sekunti. Nyt tilanne on kuitenkin sellainen että mies on sairaana ja roskis on täynnä ja mun pitäisi viedä haiseva roskapussi. Normaalisti viemme sen käsikkäin. En jaksa kantaa miestä, joten mun pitäisi viedä roskapussi yksin. Mutta voinko viedä sen sillä aikaa kun mies nukkuu (nukkuu tässä sylissäni, osittain lattialla aina kun olen AV:lla) ja mitä käy jos mies herää sillä välin kun olen poissa?
Kommentit (17)
Meillä toimii hyvin jalkapallo- tai jääkiekkopelivideot. Eli laitan videon hyvissä ajoin pyörimään ennen kuin kipaisen viemässä roskat, mieluiten jo ennen nukahtamista. Tämän tutun taustahälyn turvin mies nukkuu sen hetken kun käyn ulkona eikä välttämättä edes huomaa että olen hetken poissa.
Myös mä jätän miehen nukkumaan matolle vähäisen putoamisriskin vuoksi. Teippaan kattoon (suoraan miehen yläpuolelle) Playboy:n keskiaukeaman ja hivutan nukkuvan miehen käden jo valmiiksi verkkareiden sisäpuolelle. On heti muuta puuhasteltavaa kun herää.
Kehottaisin ap:ta vakavasti harkitsemaan ns. norsupyssyn hankintaa. Täräytät mieheltä tajun oikein kunnolla kankaalle, ennen poistumista roskikselle. En missään tapauksessa ottaisi sellaista riskiä, että mies herää poissaolon aikana. Elinikäisen trauman mahdollisuus on liian pelottava.
Eikö teillä ole mitään turvaverkkoja? Missä on sinun vanhempasi? Entäs miehesi? Ei ketään ystäviä? Naapureita? Kai nyt joku pääsee siksi aikaa miestäsi vahtimaan? Tulee kuule tosi turvaton olo, jos sillä aikaa herää ja huomaa olevansa ihan yksin!
Kyllä minä olen vienyt sillä aikaa kun mies nukkuu, meidän Pera nukkuu sen verran sikeästi. Toki on aina olemassa se vaara, että mies voi herätäkin.
Sen takia on aiheellista nukuttaa mies lattialle, tai ainakin jos hän nukkuu sohvalla niin laittaa sohvan eteen vaikka tukeva pöytä.
Pöydälle sitten varan vuoksi vielä makkara ja olutpullo, joitten kanssa askarrellessa miekkosella kuluu hetkinen aikaa, eikä hän herätessäänkään yritä ilman valvontaa liikkeelle.
Jos sen herättäisi ja antaisit keskaripullon sille siksi aikaa kun nopeasti kipaiset viemään roskiksen, jos ei onnistu heitä roskapussi parvekkeelta menemään, mutta muista heittää pitkälle ettet heti jää kiinni.
Kakkonen puhuu asiaa, mutta kyllähän jokaisessa suhteessa tulee ennen pitkää se hetki, että sen miehenkin on vaan pärjättävä yksin, edes vähän aikaa. Helppoahan se ei ole ja vaatii paljon harjoitusta, mutta ehkä ap voisi alkaa harjoittelemaan. Tsemppiä vaan sinne!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 17:57"]
Kyllä minä olen vienyt sillä aikaa kun mies nukkuu, meidän Pera nukkuu sen verran sikeästi. Toki on aina olemassa se vaara, että mies voi herätäkin.
Sen takia on aiheellista nukuttaa mies lattialle, tai ainakin jos hän nukkuu sohvalla niin laittaa sohvan eteen vaikka tukeva pöytä.
Pöydälle sitten varan vuoksi vielä makkara ja olutpullo, joitten kanssa askarrellessa miekkosella kuluu hetkinen aikaa, eikä hän herätessäänkään yritä ilman valvontaa liikkeelle.
[/quote]
Tuo toimii ehkä joillakin miehillä ja jos mies on terveenä, mutta ota huomioon, että ap:n mies on sairaana!
Muista jättää miehelle lappu vierelle jossa lukee selkeästi että olet viemässä roskat ja palaat 5 minuutin kuluttua. Laita viereen vielä kello josta voi seurata ajan kulua ettei raasu hätäänny missä olet niin kauan.
Sanoisin kokemuksesta, että ei pärjää. Jos jotenkin pystyisit hivuttautumaan "miehesi" alta pois ja aivan hipihiljaa heittäisit vaikka sen pussin ikkunasta ulos.
Jos herää näihin ääniin (ikkunan avaus ja viuhahdus kun pussi lentää, tai raikkaaseen ilmavirtaan) niin ainakin olet ihan heti siinä lähellä.
Näissä tärkeissä asioissa ei tule ottaa mitään riskiä.
Eikö teillä ole mieshälytintä? Meillä on ja se toimii niin että yksin jääneen miehen älömölö alkaa lähettää signaalia vastaanottimessa, jota kuljetan itse mukanani kun käyn viemässä roskat. Voin puhua vastaanottimeen ja rauhoitella levotonta miestä kertomalla rivoja alapäävitsejä.
Olisi liian suuri riski lähteä ja hylätä mies tuossa tilassa yksin kotiin. Heität vaan sen roskapussin ikkunasta ulos, kyllä sen varmaan joku sieltä korjaa roskikseen.
toi lattialle nukuttaminen oli ihan ässä neuvo. Siinä ei putoa matonreunaa korkeammalta ja aivovaurion todennäköisyys on aika pieni.
Ylivoimaisesti alkuvuoden parhaat naurut... Kyllä pieni etäisyys tekee vain hyvää, kannattaa kokeilla ;)
Ihan hyvin voit jättää. Laita vaan Jimi pyörimään tai joku video, kyllä se sen aikaa pärjää. Minä kyllä tekisin melkein niin, että herättäisin ja laittaisin videota katsomaan, niin että ei käy niin että tulee paniikki kun herää ja sinä olet poissa. Voit laittaa sen olutpullon myös siihen viereen, kipeänä on tärkeää juoda. Näkyykö teillä ;MTV Max tai Urho-tv, noiden ääressä myös moni mies jaksaa olla hiljaa.
Meillä toimii hyvin jalkapallo- tai jääkiekkopelivideot. Eli laitan videon hyvissä ajoin pyörimään ennen kuin kipaisen viemässä roskat, mieluiten jo ennen nukahtamista. Tämän tutun taustahälyn turvin mies nukkuu sen hetken kun käyn ulkona eikä välttämättä edes huomaa että olen hetken poissa.