Olisiko ketään samanmoista jakamaan kokemusta (puoliteho).
Hei
käyn koko päivä töissä, mutta paikan päällä ei tarvitse olla 8 tuntia, loput hommat voi tehdä kotona. Niinpä tosi usein tulen kotiin 12 tai 14 aikaan, jotta saan olla lasteni kanssa (kaksi isoa koululaista). Jos he ovat koulussa, nukun päiväunia. Tänään nukuin 3 tuntia. Nukkuminen ei ole päivittäistä, mutta sanotaanko hyvin tyypillistä minulle. Nukun öisin 810 tuntia erittäin hyvin, nukahdan heti, en heräile jne.
Olen yh arjet. Meillä syödään joka päivä lämmin ateria puoli viideltä. Parinä päivänä lapseni harrastavat. Kuskaan heitä halutessaan.
Asumme ihan työpaikan ja koulun lähellä.
Meillä on aina asunto siisti ja pyykit pestynä. Aikaa jää näihin hyvin. Tosin en silittele tms. mun mielestä ylimääräistä. Ei ole lemmikkieläimiä tms.
En jaksa tehdä mitään muuta! Pitäisikö jaksaa? Käymme kyllä kirjastossa, luistelemassa, uimassa, laskettelemassa yms. mutta ei aina noitakaan joka viikko. Tuntuu, että olen ihan poikki. Teen puolipäivätyötä enkä mitään muuta.
Missä energiani on? Tuntuu, että olen joku mielenterveyskuntoutuja. En ikinä kykenisi heräämään klo 6, lähtemään työmatkalle klo 7, tulemaan kaupan kautta kotiin klo 17-18. Tässäkin on jo tarpeeksi.
Fyysisesti minut on tutkittu, voin hyvin. Kokemuksia?
Kommentit (3)
Sitä minä vain ihmettelen, että miten työnantaja suostuu maksamaan sinulle koko palkkaa, jos teet vain puolipäiväisesti työtä?
Viittaan nyt siihen, kun sinun olisi kai tarkoitus tehdä etänä lopun päivää, niin menet päiväunille. Teetkö lopun sitten illalla?
Kieltämättä todella suuri sulla tuo vuorokautinen unen määrä. Kolmen tunnin päiväunet, huh huh!
Juotko? Käytät keskushermostolääkkeitä?
Joo, siis toki teen töitä viikossa vähintää 40 tuntia :) Osan illalla ja osan viikonloppuna.
En juo, en polta, en käytä mitään lääkkeitä, en edes Buranaa.
En nuku yleensä kolmea tuntia. Kyllä 15 minuuttiakin voi riitää. Yöllä kyllä nukun 8-10 tuntia ja viikonloppuisin 10-12 tuntia.
up