Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tyhmää. Meikkauksesta kyse.

Vierailija
06.02.2014 |

Olen 40v dnkä ole ikinä opetellut meikkaamaan. Ripsiväriä osaan laittaa ja poskipunankin laitan varmasn väärään kohtaan. Arkisin käytän vaan ripsaria.

Ihoni on epätasainen ja finnejä löytyy. Talvella kuiva mutta jos rasvaan useamman päivän putkeen, niin kauheet paukamat tulee naamaan. Eli en rasvaa.

Luomea ei näy koska yläluomet (?) roikkuu. Hyvä jos ripset näkyy.

Miten pitäisi meikata ja mitä värejä pitäisi käyttää? Silmämeikki on ihan tuntematon laji minulle (luomiväri, rajaukset). Olen punatukkainen (oikeastaan puna-ruskea) ja ihoni siis vaalea/kalpea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/6 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan vihreä tai sinisilmäinen? Suosittelen ruskeaa luomiväriä jolla on helppo aloittaa ja korostaa varsinkin sinisiä silmiä, mutta sopii kyllä kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ovat harmaat. Ap

Vierailija
4/6 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea on hyvä myös harmaisiin, mutta kannattaa aloittaa vaaleanruskealla! Jotain helmiäistä/ihan vaaleaa luomiväriä voit laittaa silmän sisänurkkaan avaamaan katsetta.

Eyeliner voi olla hankala aluksi mutta harjoitus tekee mestarin. Voit tehdä rajauksen myös tummalla luomivärillä, jos sinulla on siihen ohut sivellin.

Vierailija
5/6 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yotubessa on oikeasti hyviä videoita joista ainakin itse olen saanut hyviä neuvoja. Hyviä vinkkejä esim. kestävän/kuulaan/peittävän/kevyen meikkipohjan tekoon ja uusia meikkikikkoja muutenkin :)

Vierailija
6/6 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin että käyt ammattilaisen luona. Ihoon sulla on todennäköisesti väärät pesuaineet ja rasvat, jos vielä tuossa iässä finnejä pukkaa. Tarvitset kunnon ihonpuhdistuksen ja oikeat tuotteet. Meikkiohjeet kannattaa myös hankkia ammattilaiselta, eikä sutata itse jos ei yhtään osaa.