Nalle Wahlroos elää maataloustuilla! Häpeä Nalle!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014020618014586_uu.shtml
Että kehtaa nosta yhteiskunnalta tukia, vaikka itse vastustaa aivan kaikkea tukien antamista. Lahjoita saamasi tuki Lastensairaalalle välittömästi sinä ahne mies!
Kommentit (21)
Hauska juttu on, että Nalle saa kaiken vihan, vaikka Antti Herlin saa enemmän tukia ja on paaaaljon Nallea varakkaampi. Suomen rikkain mies ja ainoa miljardööri.
Mutta Herlin on suurelle yleisölle tuntemattomampi eikä juuri pidä itsestään meteliä. Nalle sen sijaan nauttii huomiosta ja kommentoi kärkevästi yhteiskunnallisia asioita.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 13:48"]
Hauska juttu on, että Nalle saa kaiken vihan, vaikka Antti Herlin saa enemmän tukia ja on paaaaljon Nallea varakkaampi. Suomen rikkain mies ja ainoa miljardööri.
Mutta Herlin on suurelle yleisölle tuntemattomampi eikä juuri pidä itsestään meteliä. Nalle sen sijaan nauttii huomiosta ja kommentoi kärkevästi yhteiskunnallisia asioita.
[/quote]
Herlin ei päästelekään sammakoita :)
Näille suurroistoille on häpeä täysin tuntematon käsite.
Vuosien päästä selviää, että Nallekin säilytti pakastimessa vihollistensa ruumiita.
Ei Nalle tuilla ELÄ, hänhän elää niillä sadoilla miljoonilla, jotka on itse hankkinut! Hän ainoastaan ottaa rahan pois kun sitä ilmaiseksi saa. Lisänä roska hernekeitossa, sano, joo...
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 13:53"]
Ei Nalle tuilla ELÄ, hänhän elää niillä sadoilla miljoonilla, jotka on itse hankkinut! Hän ainoastaan ottaa rahan pois kun sitä ilmaiseksi saa. Lisänä roska hernekeitossa, sano, joo...
[/quote]
Ei kukaan hanki itse mitään miljoonia! Jos miljoonia tulee niin hyvällä verkostoitumisella ja laillisella rikollisuudella. Eli älyä pitää olla että osaa laillisesti kusettaa.
ruvetkaa tekin viljelemään sokerjuurikasta, niin alkaa tukea tulla!
Sille miehelle maataloustuki on sama kuin jos sinä löytäisit kadulta 20 euron setelin. Ihan kiva.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:02"]
[/quote]
Ei kukaan hanki itse mitään miljoonia! Jos miljoonia tulee niin hyvällä verkostoitumisella ja laillisella rikollisuudella. Eli älyä pitää olla että osaa laillisesti kusettaa.
[/quote]
Hankkii hankkii, jos on taitava bisnesmies. Ja on valehtelua sanoa, että Nalle ELÄÄ tuilla, kun hän ei ELÄ niillä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:03"]
ruvetkaa tekin viljelemään sokerjuurikasta, niin alkaa tukea tulla!
[/quote]
Sokeri. Juu, Rikasta.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:02"]
[/quote]
[/quote]
Hankkii hankkii, jos on taitava bisnesmies. Ja on valehtelua sanoa, että Nalle ELÄÄ tuilla, kun hän ei ELÄ niillä.
[/quote]
Kyllä elää. Ei ne miljoonatkaan mitään palkkaa ole vaan hävytöntä rahan ohjaamista yhdelle ihmiselle.
Voi ap. Et tiedä maataloudesta mitään.
[/quote]
Noo, Nalle on toki taitava bisnesmies, mutta kannattaa perehtyä hänen todellisen vaurastumisensa taustoihin. Valtio, eli veronmaksajat, teki Nallesta rikkaan.
Valtiovarainministeri Sauli Niinistöllä (kok.) ja pääministeri Paavo Lipposella (sd.) oli joulukuussa 2000 kerrottavaa hallituksen talouspoliittiselle valiokunnalle. Niinistö ja Lipponen olivat päättäneet esittää valtion 43-prosenttisesti omistaman Sampo-Leonian uudeksi pääjohtajaksi Björn Wahlroosia, varainhoitopankki Mandatumin toimitusjohtajaa.
Sampo (jonka suurin omistaja oli valtio) osti Nallen 'piskuisen' Mandatumin reilulla preemiolla ja näin Nallesta tuli rikas.
Joo, aivan tavallisetkin saavat niitä tukia, milläs ne muuten miljoona navettoja rakentelisi ja hienoja autoja ostelisivat.
Harvapa muu yrittäjä tuollaisia tukiaisia saa, omalla riskillähän yrittäjä yrittää, menee sitten hyvin tai kaatuu. Nämä jyväjemmarit ovat niin etuoikeutettujam jostain syystä heille syydetään ilmaista rahaa ja paljon.
Pitäisikö Nallen siis viljellä maata tappiollisesti? Vai olisiko parempi, että ruoka tuotaisiin ulkomailta?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:08"]
Joo, aivan tavallisetkin saavat niitä tukia, milläs ne muuten miljoona navettoja rakentelisi ja hienoja autoja ostelisivat.
Harvapa muu yrittäjä tuollaisia tukiaisia saa, omalla riskillähän yrittäjä yrittää, menee sitten hyvin tai kaatuu. Nämä jyväjemmarit ovat niin etuoikeutettujam jostain syystä heille syydetään ilmaista rahaa ja paljon.
[/quote]
On ne niin etuoikeutettuja. Luulisi, että jokainen haluaisi olla maanviljelijä ja ryhtyä tuohon täysin riskittömään tukiaisilla elelyyn :) Jännä silti, että tilojen määrä vähenee koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:13"]
Pitäisikö Nallen siis viljellä maata tappiollisesti? Vai olisiko parempi, että ruoka tuotaisiin ulkomailta?
[/quote]
Mieluummin kyllä. Miksi suomalainen ruoka olisi sen parempaa kuin ulkomainenkaan?
Tutustu ensin maataloustuen logiikkaan, ennenkuin tulet tänne räyhäämään.
Se on ahne possu.