Ei olisi pitänyt käydä lukemassa tuota S*ksi-palstaa
Siellä jotkut keski-ikäiset tavisnaiset hehkuttavat olevansa seksisuhteessa nuoren ammattiurheilijan ja jonkun miesmallitasoisten miesten kanssa.... Tavallisena miehenä tuntuu aika paskalta lukea tuollaisia juttuja.
Kommentit (24)
Se palsta on avohoitopotilaita varten. Ei sinne kannata täysipäisen mennä.
No onhan siellä miestenkin kirjoittamana aivan järkkyjä juttuja.
Miten ne toisten panemiset sinulta on pois?
Itsekin pidän itseäni ihan tavallisena miehenä, mutta ei minua toisten panemiset suuremmin kiinnosta. Epäilenkin, että et ole ihan niin tavallinen kuin luulet.
Vierailija kirjoitti:
En minä niistä järkyttynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt mietin tarkemmin, niin tuo avaus saattoi olla jonkun miehen kirjoittama provo. Täälläkin on välillä toistunut sama asetelma: nuori ammattiurheilijamies ja joku keski-ikäinen yh. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä niistä järkyttynyt. Ap
Et ole oikea ap!
En, mutta peittoa löyhyttänyt jos olen pieraissut peiton alla. Löyhäytän lemut naamaani ja haistan. Tai jos joku on yökylässä, löyhäytän peitolla pierukaasut hänen suuntaansa ja odotan reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt mietin tarkemmin, niin tuo avaus saattoi olla jonkun miehen kirjoittama provo. Täälläkin on välillä toistunut sama asetelma: nuori ammattiurheilijamies ja joku keski-ikäinen yh. 🤔
Yleensä kaikilla yh:lla on se yksi sama entinen ammattiurheilijamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kaikilla yh:lla on se yksi sama entinen ammattiurheilijamies.
Jep, se ei ole kovin uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap M25?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap M25?
En ole.
Hui hai kuiteskii oot
Vierailija kirjoitti:
Miten ne toisten panemiset sinulta on pois?
Itsekin pidän itseäni ihan tavallisena miehenä, mutta ei minua toisten panemiset suuremmin kiinnosta. Epäilenkin, että et ole ihan niin tavallinen kuin luulet.
Mikäs valkoritari siellä uhoo. Sut pitäs istuttaa ruputustuoliin.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap M25?
En ole.
Hui hai kuiteskii oot
Mielelläni olisin noin nuori, mutta en voi valita ikääni, ainakaan toistaiseksi.
Jos sais seksiä. Oma käsi alkaa oleen aika tylsä jo.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäine ap oot
Miksi se kiinnostaa sinua?
Tuliko mieleen että ne on fantasiajuttuja? Mallikomistukset ja muut halutut julkkismiehet eivät vilkaisekaan taviksiin päin, kun heille on tarjolla toinen toistaan kauniimpia naisia pilvin pimein. Mammat vaan kuolaa itse näiden julkkismiesten perään, ja haaveilevat että heillä olisi saumaa tällaisiin miehiin. Tosiasiassa nämä naiset ovat sen perus Penansa kanssa tekemässä lähimarketissa ostoksia lapset mukanaan, näyttävät väsyneiltä ja homssuisilta ja ovat usein ylipainoisia.
Mikä ketju? En muista lukeneeni kuvattua sieltä viime aikoina...
Totuus sattuu joskus.