Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkkukipu maskin käytön jälkeen

Vierailija
27.10.2020 |

Käytän työpäivänä maskia ja olen työssä, jossa joudun puhumaan jonkin verran. Nyt olen huomannut, että minulla on lähes joka työpäivän jälkeen kurkku kipeä. Onko muut huomanneet samaa?

Satunnainen päänsärky johtuu selkeästi siitä, etten juo päivän aikana tarpeeksi maskin takia, mutta voiko maskin käyttö aiheuttaa kurkkukipua? Käytän kertakäyttömaskeja. Kankaiset ovat liian tiiviitä, en pysty puhumaan niitä käyttäessäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee myös kurkku kipeäksi maskin kanssa. Joku kertoi, että johtuu siitä että niistä kertakäyttö (sinivalkoinen) maskeista lähtee jotain lasihiukkasia irti ja menee hengityksen mukana.

Vierailija
2/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut. Ehkä kannattaa vaihtaa merkkiä? Sen sijaan nenä on alkanut vuotaa joissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä maskeissa on monenlaisia myrkkyjä pinnassa. Jotain fluoriyhdistettä ja teflonin tapaista.

Kyllä voi hyvin johtua maskista. Myöskin päänsärky.

Vierailija
4/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee myös kurkku kipeäksi maskin kanssa. Joku kertoi, että johtuu siitä että niistä kertakäyttö (sinivalkoinen) maskeista lähtee jotain lasihiukkasia irti ja menee hengityksen mukana.

En enää ihmettele tätä sanontaa:

Covid: 'The cure is worse than the disease'

Vierailija
5/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on usein kurkku kipeä ja käytän töissä maskia mutta niillä tuskin on mitään yhteyttä. Kurkku on usein kipeä muutenkin. Esim. aamulla. Ja ennen maskiaikaa.

Vierailija
6/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on just noita halvimpia kertismaskeja. Tää kurkkukipu alkaa olla niin ärsyttävää, että hommaan toista merkkiä omalla kustannuksella.

Vierailija
7/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee nenänpää rikki. Ihan oikeesti, kullostaa hassulta, mutta herkkäihoisena näin.  Selittäisi ehkä myös miksi jonain päivinä ääni ollut matala.  Huh huh. Olen riskiryhmää joten??

Vierailija
8/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kurkkukipuhan on flunssaoire, joten koronatestiin mars siitä! Ja töihin vasta kun olet oireeton.

Vierailija
9/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkysi johtuu siitä, että maskin takia hapensaantisi on osittain estetty. Ihminen ei tarvitse kuin 1.5l nestettä vuorokaudessa josta ravinnosta tulee jo 0.5L. Voit olla vaikka koko päivän juomatta ja juoda vasta illalla. Juomispropaganda on huuhaata.

Maskia ei saa käyttää jatkuvasti. Altistat itsesi keuhkojen tulehduksille. Vedät jatkuvasti takaisin keuhkoihisi omia bakteerejasi ja tulehdutat itsesi.

Vierailija
10/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin sijaan kannattaa juoda 2 litraa hopeavettä joka päivä. Jos alkaa sinertää, se vain tarkoittaa että toimii hyvin ja pian muuttuu supermieheksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän