Exä haluaisi takaisin yhteen kanssani.
Erosimme aikoinaan yhteisestä sopimuksesta, hyvissä väleissä. Tästä noin viisi vuotta aikaa. Mies on sittemmin muuttanut avoliittoon ja saanut yhden lapsen, joka on nyt noin puolitoistavuotias. Itselläni on ollut pari pitkää suhdetta, joista toinen päättyi juuri.
Tästä äkillisestä sinkkuuntumisestani mies nyt sitten ilmeisesti ilostui. Alkoi eilen jutella facebookissa, ja kautta rantain sitten myönsi että on kaivannut minua, uusi suhteensa on ihan paskaa ja miten olisi niin ihanaa jos vain voisi palata minun kanssani yhteen.
En tiedä mitä tehdä. Tavallaan minullakin on ollut miestä ikävä, hän on mielettömän hauska ja seksikäs... Erosimme aikoinaan, koska kummallakin oli ehkä sellainen olo, että ei ole vielä saanut nähdä tarpeeksi maailmaa. Suhde oli molemmille ensimmäinen vakava suhde. Kesti vähän päälle kaksi vuotta. Ehkä minulla oli myös vähän sellainen tunne, ettei mieheen voi täysin luottaa... Ja näköjään ei voikaan, ainakaan nykyinen vaimonsa ei voi.
Ja sitten tässä on se lapsi, mitä pitää ajatella. Lapsi oli vahinkolaukaus, mies ei lapsia edes halunnut koskaan, joten eipä ihme, että perhe-elämä tökkii. Toisaalta jos mies kerran on onneton, hän lähtenee ennen pitkää kuitenkin, minusta riippumatta...
Anteeksi tämä sekava purkaus, olen ihan sekaisin! Kaipaan miestä, minulla ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa yhtä hauskaa, mutta voinko rikkoa pienen lapsen perheen? Vaikka enhän minä sitä toisaalta riko, vaan mies ihan itse! Silti... Hitto, olisipa nyt kristallipallo, josta näkisi miten asiat ovat viiden vuoden päästä, jos nyt otan miehen, tai jätän ottamatta...
Itse en lähtisi tuohon, syystä että mies on kuitenkin nyt vielä yhdessä toisen naisen kanssa. Voipi hyvin olla että heillä on vain joku ohimenevä kriisi, jonka takia NYT tuntuu että suhde on pelkkää paskaa, ja että hyvinkin saavat ongelmansa ratkaistua, jos väliin ei tule mitään kolmansia osapuolia sotkemaan. Lapsen takia toivoisin ainakin itse, että he saavat ongelmansa ratkaistua.
Sitten taas jos mies sinusta ja suhteeseen ryhtymishalustasi riippumatta kuitenkin jättää avovaimonsa ja on aidosti vapaa, on ihan ok toki mennä yhteen. Mutta se ei saisi tapahtua niin, että mies jättää KOSKA tietää että mieluisampi nainen on valmiina odottamassa eikä tarvi olla yksin.