Mitä aiotte tehdä Halloweenina? Täysikuukin tulossa!
*____* ainakin leffoja, kurpitsalyhtyjä ja herkkuja tiedossa!
Kommentit (13)
Kummitusjuttuja, kurpitsapiirakkaa ja Harry Potter -elokuvamaratoni
Ehkä teen myös kurpitsalyhdyn. Joku hyvä kauhuleffa olisi myös kiva katsoa miehen kanssa pitkästä aikaa. Ehkä se uudehko Nunna-leffa? Vinkkejä?
Noh hm keittelen liemiä ja teen muutaman loitsun.
Jään mökille, on tunnelmaa, verantalyhtyä.
Menen torstaina hamstraamaan herkkuja oikein kun päätettiin jäädä vielä yli viikonlopun. Oli tosi kaunista tänäänkin, vaikka lyhyet päivät.
Ihana aurinko sateiden jälkeen ja se tuoksu, puhdas ilma.
🌤️
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teen myös kurpitsalyhdyn. Joku hyvä kauhuleffa olisi myös kiva katsoa miehen kanssa pitkästä aikaa. Ehkä se uudehko Nunna-leffa? Vinkkejä?
Jos on enemmän aikaa suosittelen Haunting of Hill house tai vähemmän pelottava Haunting of Bly manor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on enemmän aikaa suosittelen Haunting of Hill house tai vähemmän pelottava Haunting of Bly manor.
On vähemmän pelottava? En ole uskaltanut katsoa, koska Hill House oli ihan niin pelottava. Ehkä sit voisi kokeilla...
Meillä bileet isolla kaveriporukalla. Teemana tietty halloween. Ruokaa, juomaa, juomaa, juomaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähemmän pelottava? En ole uskaltanut katsoa, koska Hill House oli ihan niin pelottava. Ehkä sit voisi kokeilla...
Todella paljon vähemmän pelottava. Tämä Bly Manor oli enemmänkin surullinen ja koskettava tarina. Itkin viimeisessä jaksossa heh :D Haunting of Hillhouse oli välillä niin pelottava, että piti sulkea silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella paljon vähemmän pelottava. Tämä Bly Manor oli enemmänkin surullinen ja koskettava tarina. Itkin viimeisessä jaksossa heh :D Haunting of Hillhouse oli välillä niin pelottava, että piti sulkea silmät.
Ok kiitti, nyt tiedän sitten mitä katson halloweenina. Hill house oli myös tavallaan traaginen (Nell :´() ja hyvin toteutettu, mutta mun ei pitäisi katsoa niin pelottavia lainkaan.
Pitkä työvuoro, samoin seuraavana päivänä. Muuten tekisin kyllä jotain, koska olen noita.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä työvuoro, samoin seuraavana päivänä. Muuten tekisin kyllä jotain, koska olen noita.
Etkä mikään tusinanoita!
Mulla on kurpitsa. Ehkä kaivetaan se