Miksi puututte Puolan lakeihin? Ei vaikuta Suomeen
Ette te naiset siihen puutu miten Tsekki PAKOTTAA naisen vaihtamaan nimeä! Silloin vain paasaatte miten sen saa valita Suomessa. Ette te myöskään tuomitse sitä, että miehet pakottaa nimensä lähes kaikissa maailman maissa. Sen sijaan kitisette naisille jotka kritisoi naisia alistavia valintojanne.
Ei Puolan tilanne kuulu teille. Te itse seuraatte niitä pakotettuja tapoja. Te naiset itse vaihdatte nimiä, suojelette miehiä jotka pakottaa seksiin. Te akat itse kehutte miten mies on perheen pää. Te itse esineellistätte itsenne miehen omaisuudeksi avioliitossa. Tietysti silloin asetatte itsenne holhottaviksi.
Kiinan tilanne ei feministiä kiinnosta. Aborttiin pakottaminen feministeille vapautta. Kaikki naiset ei halua abortteja tehdä. On siis vapautta kieltää se. Teidän mukaanne on suuri vapaus pakottaa nainen hankkimaan poikia. Kestäkääpä se vapaus tässä.
Tyttöjen poistaminen väestöstä on kuulemma ekologista. Myös aborttin kielto palvelee monia hyviä inhimillisiä arvoja. Ette te voi päättää moraalia.
Koska se on eri asia.