Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteeni varattuun mieheen päättyi juuri

Vierailija
05.02.2014 |

Mutta halusin tulla vuodattamaan tänne tämän tilanteeni.

Tarinamme ja kaikkien lähes 2,5 vuoden aikana kuulemieni tarinoiden perusteella (uskokaa pois, näitä vastaavia on riittänyt) moni pettävä mies pystyy TÄYSIN salaamaan pettämisen vaimoltaan. Ei ollut epäilystäkään tälläkään naisella, jonka miestä olen tavannut melko tiheästi. Mistäkö tiedän? Koska maailma on pieni. 

Tällä vuodatuksellani tahdon sanoa teille "onnellisessa suhteessa eläville naisille", että palvokaa miehiänne, tehkää miehenne onnelliseksi, harrastakaa paljon seksiä, tehkää aloite seksiin, JOS haluatte että mies ei hae sivusuhdetta. 

Pettämisen voi helposti peittää, hyvinkin helposti. Jäljet saa poistettua parissa minuutissa. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sen voi peittää. Itselläni se on aina onnistunut, kertaakaan en ole jäänyt pettämisestä/salasuhteesta kiinni. Ja vaikka kuinka puoliso palvoisi minua, pettäisin. t. nainen

Vierailija
2/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on vain naisia, jotka tietävät että oma mies ei varmasti petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:49"]Täällä palstalla on vain naisia, jotka tietävät että oma mies ei varmasti petä.

[/quote]Maailmassa ei mikään ole niin varmaa kuin epävarma.

Vierailija
4/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos jättäisit kuitenkin varatut rauhaan. Vai etkö saa vapaita?

Vierailija
5/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni pettää, koska en hinkuta itseäni jatkuvasti häntä vasten, niin sittenhän pettää. :D Ainahan pettäjä jollakin asian itselleen perustelee ja helpompihan se on sitä kotona odottavaa syyttää. Muistapa lähdekritiikki jatkossa. :)

Vierailija
6/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:51"]

Mitäs jos jättäisit kuitenkin varatut rauhaan. Vai etkö saa vapaita?

[/quote]

Mä en halua! -ei ap-

Vierailija
7/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vielä sitoutua. Ap

Vierailija
8/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pettämiseen taipuvainen mies/nainen petä riippumatta puolison tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Olen naisena tietoinen siitä, että miehellä saattaa olla suhde, mutta se on sitten hänen valintansa ja hän kantaa tuntemansa seuraukset.

Vierailija
9/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi pientä, miksi tuli ero???

*silittää päätä*

Vierailija
10/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde päättyi yhteisestä sopimuksesta. Ekat 2vuotta kumpikin halusi jatkaa. Viimeiset 5 kuukautta on pohdittu onko enää järkeä. Ja nyt se sitten päättyi. Yksi syy myös miehen muuttuneet kuviot viime kesän loppupuolella, mutta ei se nyt ainoa syy ollut. Kuviot liittyy työhön, enkä tarkemmin niitä täällä erittele.

Vierailija
11/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no missä paikkakunnalla mies asuu ja onko lapsia? paljasta hänet, että vaimo/ tyttöystävä saa tietää. laita hänelle vaikka sähköpostia tai muuta viestiä, vähintä mitä häntä kohtaan voit tehdä. ei kukaan halua elää valheellisessa suhteessa.

Vierailija
12/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ehkä pettänyt joskus. Ehkä voisin sortua siihen itsekin. Mieheni merkitys minulle on muuttunut vuosien varrella. En elää enä illluusiossa, että tämä meidän suhde olisi jotenkin ainutlaatuinen. Yhteiset lapset meillä kuitenkin ja tällä hetkellä asiat ihan ok, niin ei ole syytä eroonkaan. Ei suhteen pystyssä pitäminen voi olla vain naisen tehtävä. Miksi parisuhteessa toista pitäisi palvoa? Jotenkin sairas ajatus, että onnellisen parisuhteen takaa runsas seksi ja se, että nainen palvoo ja miellyttää miestä.

Vierailija
13/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miesten kertomusten mukaan seksin / läheisyyten / kehujen puute ajaa pettämään. 

Harkitsin hetken laittaisinko tälle pariskunnalle yhteisen kirjeen, mutta en rohkene. Mies jopa toivoi jossain vaiheessa, että jäisi kiinni. Mutta ei silti uskaltanut kertoa. Peitteli suhdettamme kyllä pirun tarkasti.

Vierailija
14/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä,

13. Palvoa, ihailla, välittää, antaa läheisyyttä jne. kummankin tasapuolisesti tietenkin.

Tän ketjun pointti olikin tuo, että liian moni nainen ei voisi kuvitella miehen pettämistä. Moni uskoo, että mies ei petä, kun puhelimessa / sähköpostissa / facessa ei ole mitään  merkkejä ja mies ei ole öitä pois kotoa. 

Pettäminen on helppo peittää.

Vierailija
15/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs oli herkkä tarina. Iso hali vain sinulle.

Vierailija
16/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 16. Sinulle myös hali ja voimia!

Vierailija
17/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuntee salaa sisällään vähän hämmentynyttä voitonriemua onnistuneesta petoksestaan ja kun ei muualla voi sitä kailottaa, niin tuli tänne. Söpöä.

Vierailija
18/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:18"]

Mutta halusin tulla vuodattamaan tänne tämän tilanteeni.

Tarinamme ja kaikkien lähes 2,5 vuoden aikana kuulemieni tarinoiden perusteella (uskokaa pois, näitä vastaavia on riittänyt) moni pettävä mies pystyy TÄYSIN salaamaan pettämisen vaimoltaan. Ei ollut epäilystäkään tälläkään naisella, jonka miestä olen tavannut melko tiheästi. Mistäkö tiedän? Koska maailma on pieni. 

Tällä vuodatuksellani tahdon sanoa teille "onnellisessa suhteessa eläville naisille", että palvokaa miehiänne, tehkää miehenne onnelliseksi, harrastakaa paljon seksiä, tehkää aloite seksiin, JOS haluatte että mies ei hae sivusuhdetta. 

Pettämisen voi helposti peittää, hyvinkin helposti. Jäljet saa poistettua parissa minuutissa. 

[/quote]

Eihän tossa sun vuodatuksessa ole päätä eikä häntää.  Ei se ole mikään uutinen, että henkilöä, joka itse on rehellinen ja uskollinen, on helppo pettää. Hän kun ei itse ole taipuvainen tuollaiseen, niin ei tule pieneen mieleenkään välttämättä epäillä toista. Mitä hienoa pettämisessä tai sen salaamisessa sitten on? Beats me.

Sitten panin merkille mielenkiintoisen otsikon "Suhteeni varattuu mieheen päättyi juuri" Siis "päättyi" eikä kumpikaan teistä ollut sitä "päättämässä", eli vaikka nämä toiset naiset yrittävät esiintyä "tekijöinä", niin todellisuudessa sitä roikutaan epätoivoisesti jossain varatussa miehessä, joka ei jätä sitä oikeaa vaimoaan. Jossain vaiheessa sitten mitta "kakkosnaisena" tulee täyteen ja julistetaan "salasuhteen" hautajaisia. Menee ehkä pari viikkoa ja mies uudelleen ottaa yhteyttä ja taas ollaan samoissa liemissä. Täysin selkärangatonta touhua - kuinkas muuten.

Vierailija
19/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelleni että jos tuntee pakottavaa tarvetta saada seksiä, kun minä nyt olen (hormonien ja väsymyksen...) takia ollut jo pidempään haluton (koitan aina silloin tällöin antaa, mutta hyvää jos saan "annettua" edes kerran kuukaudessa pahimmillaan, pienet lapset ja huonosti nukuvat sellaiset vielä ja hankalat raskaudet jne....), niin saa ihan vapaasti etsiä itselleeni joku johon tyhjentää kassit.

Ainahan se vastaa että ei hän halua seksiä muiden kanssa, pystyy kyllä odottamaan että minä taas innostun enemmän.
Saattaahan se valehdellakin, mutta en kyllä tiedä milloin se onnistuisi kun kotona se lähes aina on, ja hoitaa lapset kun minä olen töissä. 

Vierailija
20/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse mennyt viime kesänä naimisiin ja tällaiset viestit tekee minut todella surulliseksi. etkö voi edes paljastaa paikkakuntaa ja sitä, miksi laitat vuodatuksen tänne etkä kerro miehen puolisolle? uskoni avioliittoihin ja miehiin kokee kolauksen taas tällaisen aloituksen jälkeen, tuli tosi paha mieli oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä