Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa allergisoimattomia hiusvärejä kotivärjäykseen?

Vierailija
27.10.2020 |

Olen värjännyt hiuksia n. 10 vuoden ajan ilman oireita. Viimeksi värjätessä päänahka poltteli ja kutisi. Epäilen syyksi allergisoitumista hiusvärille, enkä siksi enää uskalla värjätä samoilla tuotteilla. Olen yrittänyt googlettamalla löytää kotivärjäykseen soveltuvia värejä, joissa ei ole ppd:tä, joka yleisin allergisoiva kemikaali. Olen löytänyt vain kampaamotuotteita. Tietääkö joku ppd-vapaita tuotteita, ja mistä niitä voi ostaa kotikäyttöön? Kasvivärit eivät peitä harmaita, joten tarvitsen tehokkaampia tuotteita, koska en ole vielä 46-vuotiaana valmis harmaahapseksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna harmaiden olla. Jos jotakuta rassaa harmaat, sano että otit raitoja:) Mun mielestä harmaa on hiuksissa ihan hyvä väri. Mieluummin hiuksissa kuin koko vaatekerrassa saati sitten sisustuksen päävärinä.

Vierailija
2/2 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna harmaiden olla. Jos jotakuta rassaa harmaat, sano että otit raitoja:) Mun mielestä harmaa on hiuksissa ihan hyvä väri. Mieluummin hiuksissa kuin koko vaatekerrassa saati sitten sisustuksen päävärinä.

Harmaat rassaa vaan mua itseäni. Ikääntyminen saa mun puolesta kyllä näkyä kaikilla muilla tavoilla, mutta harmaista hiuksista itselleni tulee todella valju olo, enkä ole päässyt siitä yli muuta kuin kemiallisin keinoin. Muiden päässä harmaat hiukset eivät haittaa, vaan näyttävät ihan tyylikkäältä. Mutta en enää tunnu itseltäni heti kun harmaata juurikasvua pukkaa enemmän. Ja totta turajat, kyllä vaatteissa ja sisustuksessakin värit piristää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi