Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te uskallatte laitattaa kierukan (ystävällinen kysymys)

Vierailija
24.07.2006 |

Kun eikös se satu ihan mielettömästi kun sitä laitetaan? Ja entäs sitten jos paikoilleen laitto on ollu tosi tuskallinen niin miten sen uskaltaa mennä poistattaan?

Ehkäisynä varmasti loistava mutta itse en laitattaisi...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitto on pieni kärsimys siitä ilosta, ettei tarvitse miettiä ehkäisyä seuraavaan viiteen vuoteen. Laitto nipsaisee sen verran, kun lääkäri ottaa pihdeillä kohdunsuusta kiinni suoristaakseen kohdunkaulan. Yksi terävä nipsaisu eikä muuta. Pois ottamista jännitin, mutta se ei tuntunut yhtään miltään.



Mutta kannattaa mennä gynelle eikä terveyskeskukseen. Tk:ssa laittaja on yleislääkäri ja pahimmassa tapauksessa vastavalmistunut tms. Tuttu lääkärinplanttu kertoi räpeltäneensä vartin verran kierukkaa asettaessaan...

Vierailija
2/8 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vertaa jonkun kortsun kanssa pelleilyyn, niin kestäisi siitä ilosta jo kipuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois otattaminen ei minulla ainakaan sattunut sitäkään vähää.



Mielestäni todella pieni vaiva siitä, ettei tarvitse vuosiin miettiä ehkäisyä.

Vierailija
4/8 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen vielä kohta ottaa pois kun nää menkat on niin järkyt nykyään, reilun viikon kestää, ennen 2-4 päivää...

Vierailija
5/8 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei satu, ku nipisti hieman. (kyseessä kuparikierukka) Gynekologi sanoi että poisto ei satu. Ja että 1/5 kaikki kierukan kanssa menee hyvin. Mutta se yksiosa pitää HIRVEETÄ meteliä.



Mulla kaikki mennyt ihan hyvin. Ei menkkakipuja. Muutaman päivän menkat.

Vierailija
6/8 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainiin. Sitä ei mielellään laiteta kuin synnyttäneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla laitto oli helvetillinen kokemus ja kipu kovinta koskaan kerta-annoksena kokemaani. Uskalsin, kun en tiennyt kivusta. Pois ottaminen ei tuntunut yhtään miltään. Luulen, että taisi tuo laittokipu johtua ainakin osittain kokemttomasta ja kovakouraisesta laittajasta.

Vierailija
8/8 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen narut selvästi, voinko siis itse nyppäistä vai menenkö lääkäriin?