Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö miehesi jos hän olisi käynyt huorissa menneisyydessään?

Vierailija
05.02.2014 |

Itse jättäisin, sillä en vaan kykenisi elämään sellaisen ihmisriekaleen kanssa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:43"]

Mun nykyinen miesystävä on käynyt thaikkuhuoraa paneksimassa. Ilmeisesti ko. horo ei ottanut maksua vaan tyrkytti itseään ja tavaraansa koska halusi naimisiin ja päästä Suomeen.

Yritän olla ajattelematta asiaa, oksettavaa!!!

[/quote]

Hyi hitto. Oikeasti alennatko itsesi miettimään koko loppuelämän asiaa miehesi heikkoudesta? Miehillä on tapana lieventää omia tekojansa, koska haluavat pakottaa sinut elämään oksettavuutensa kanssa. Sulla ei tarvitse olla ajattelematta asiaa. Jos tämä on tapahtunut menneisyydessä, painota, ettet hyväksy ja jos näin käy muulloinkin. Jos ei onnaa, näytä ovea.

Vierailija
42/46 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ei kauhean yllättävää tämä viherhippivasemmistotelaketjulesbofemakoiden uhoaminen. Veikkaisin että 90% teidänkin viattomista miehistänne jotka "eivät ole käyneet huorissa", ovat sen kuitenkin tehneet. Juuri tuosta syystä sitä ei kukaan naiselleen myönnä. Minä en ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:50"]

Sinänsä ei kauhean yllättävää tämä viherhippivasemmistotelaketjulesbofemakoiden uhoaminen. Veikkaisin että 90% teidänkin viattomista miehistänne jotka "eivät ole käyneet huorissa", ovat sen kuitenkin tehneet. Juuri tuosta syystä sitä ei kukaan naiselleen myönnä. Minä en ainakaan.

[/quote]

Muista, että mennyt seksielämä ei kuulu kumppanille. Paitsi miehen seksielämä.

Vierailija
44/46 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:50"]

[/quote]

Tapasi puhua on vanhanaikainen. Sori luuseri, on koittanut uusi historiallinen ajanjakso, jota leimaa tasavertaisuus. Miksi olet naisesi kanssa? Et ole ansainnut häntä. Valehteleminen on merkki moraalittomuudesta ja epämiehisyydestä. Ottaisit edes vastuun tekemisistäsi ja antaisit naisesi mahdollisuuden lähteä.

Vierailija
45/46 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 18:50"]

Kyllä jättäisin. Kertoo se jo jotain persoonallisuudestakin, jos mies pitää muita ihmisiä samanlaisena kulutushyödykkeenä kuin kenkiään.

[/quote]

Lapsellinen suhtautuminen. Ei paatunut ammattihuora kaipaa sääliäsi vaan miehesi rahoja. Minä luulen että monella huoralla on luonteessaan psykopaatin ja narsistin piirteitä sillä ne ovat tuossa ammatissa eduksi. Eräs pitkään alalla toiminut strippari kertoi haastattelussa että ei hänen ole tarvinnut mennä töiden jälkeen enää aikoihin baarin kautta kotiin eli strippauksesta on tullut hänelle vain "työtä". Tietysti strippaus on aivan eri asia kuin huoraus mutta ammatti huoralle seksi rahasta on vain käytännön asia. Seksi huoran kanssa on tosiaan kyllä vain oikean seksi korvike.

[/quote]

Kauankos sinä olet työskennellyt prostituoituna? Monta asiakasta otat keskimäärin päivässä vastaan?

Vierailija
46/46 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ottanut tälläisen miehen tietoisena tästä kokeilusta. Pystymme puhumaan täysin asiasta, joskus kiusaan miestäni siitä :) olen itse avoin kaikenlaisille kokeiluille ja eipä sitä itsekään sen hyväksyttävämpiä juttuja ole tullut kokeiltua, joskaan raha ei oo vaihtanut omistajaa. Nyt kyllä mieheni on tietoinen että ainakaan tässä vaiheessa suhdettamme en haluaisi hänen käyvän huorissa. Ja toivottavasti sen saa kotona pidettyä asioilla joita huorat ei tee edes maksusta XD