Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen surkein kuski ohjelmasta...

Vierailija
05.02.2014 |

Mitä mieltä kilpailijoista?

Minusta se Anna on niin feikki, esittää ihan idioottia, ei ole mielestäni "aidosti" noi huono mitä esittää olevansa. Muuten hyvä ohjelma, katsoin 1. kauden ja varmaan tämänkin, ärsyttää vaan tuo yksi "huijari" :(

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

53, sinä kateuskortinn****ja. Oletko sinä itse kateellinen niille, joista et pidä ??

Vai pidätkö vaan kiltisti aina kaikista, jeespoks ihanaa ihanaa -tyylillä ??

Oletkohan hieman huonoitsetuntoinen, helposti vietävissä, kritiikitön mainoksen uhri ja yksinkertainen. Vapaasti saat olla näitä, mutta huomio toki, etteivät kaikki ole kanssasi samanlaisia.

On se nyt kumma, ettei muka mielipidettä voi olla ilman kateutta. No typerä on tuo ko. mielipide/virheluulo.

Vierailija
62/68 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kameratkin luovat paineita ja tarvetta vähän "esittää", mikä näkyy epäluontevuutena ja sähläämisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annalle tekisi hyvää aimo annos tervettä itsekritiikkiä.

Vierailija
64/68 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:15"]

Oli Anna feikki tai ei ja vaikka ei tee taskuparkkia tai aja ahtaissa parkkihalleissa..niin silti Se on huono kuski. Ei osaa vaihtaa vaihteita, ei hallitse autoa. Todella surkeaa jos ei ymmärrä painaa kaasua kun pitää tai kun käsketään ajamaan hiljaa niin Anna painaa kaasun pohjaan.

[/quote]

Eniten tuossa Annassa pelottaa se tilannenopeus. Anna ei vaan osaa ajaa hiljaa, vaan kaasua on liikaa niissä tilanteissa, joissa pitäisi mennä suunnilleen ryömimällä.

Vierailija
65/68 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden jakson olen vasta katsonut, mutta sen perusteella jo ärsytti kun sen läskin pojan piti koko ajan huutaa ja vittuilla äidilleen. Kuinka se äiti on edes jaksanut lähteä mukaan auttamaan, kun poikansa asenne on noin huono?

Vierailija
66/68 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että toi Anna on tollanen häslä kun on hermostunut, pitää esittää ja vähän huono itsetuntokin niin yrittää peittää sitä omaa "huonouttaan" kuljettajana tolla showlla.

Vierailija
67/68 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:25"]

Jos ne ei feikkaa, niin miten vastuuton autokoulu on niille kortin myöntänyt, en ymmärrä miten ovat korttia voineet alunperin edes saada?

[/quote]

Mistä lähtien autokoulu on ajokortit myöntänyt?

Vierailija
68/68 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:14"]

Petra sen sijaan vaikuttaa aidosti tosi kokemattomalta kuskilta ja välillä kyllä mietityttää kuka noille on ajokortin myöntänyt.

Minä en kestä Petran tapaa kiskaista kädet irti ratista heti, kun tulee hiukankin vaikeampi juttu eteen. Kauhistuttaa olla mukana liikenteessä tuollaisen hermoheikon blondin kanssa. Toivottavasti en ikinä satu samoille maisemille...

Petra on pantavan näköinen. Kuuma blondi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme