Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(Melko) uusi naisystävä tykkää leikkiä neitsyttä, muita?

Vierailija
27.10.2020 |

Tuli tuosta fantasia-ketjusta mieleen, kun siellä oli parikin kommenttia siitä, että kirjoittaja haluaisi kokea ensimmäiset seksikokemuksensa vanhemman, kokeneen miehen kanssa.

En ole edes viittä vuotta naisystävää vanhempi, mutta hän heti alkuun kertoi, että tykkää leikkiä neitsyttä. Sellainen roolileikki, että minä olen kokenut ja vanhempi, ja nainen arka ja ujo neitsyt, jonka tutustutan seksin saloihin.

Eikö tätä samaa teemaa ollut myös 50 Shades Of Grey? En ole lukenut enkä nähnyt elokuvia, mutta tuollainen käsitys minulla siitä on. Naisystävä ei kylläkään halua mitään muuta kuin hyvin hellää seksiä noina kertoina.

Ehkä 1 kerta kymmenestä, kun harrastetaan seksiä, on tuota leikkiä. Ei se minua lainkaan haittaa, ihan hauskaa sitä on leikkiä.

Mietin vaan, että onko yleinenkin fantasia naisten keskuudessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva idea! Mutta meill tuskin toimisi ollaan oltu yhdessä 38 pian 39 vuotta kai. ja mies minua nuorempi! :D :D :D Mutta tosiaan, hirmu kivaa oliskin!

Vierailija
2/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Kun toteutetaan tuota fantasiaa, mies on aivan erityisen huomaavainen ja hellä. Ajoittain kaipaan sitä, vaikka kaipaan myös toisenlaista seksiä (tosi rajuakin). Se, kun mies etenee todella todella todella hitaasti, varovasti kosketellen, hiljalleen edeten kilteistä jutuista kohti tuhmempia juttuja, se on TAIVAALLISTA! Kun tehdään jännittävää ja hauskaa ihan vaan vaatteidenkin riisumisesta, ja se tehdään hitaasti ja tutkien, että mitäs sieltä alta oikeastaan löytyykään. Ja noina kertoina tykkään itse olla tavallaan käskytettävänä, passiivinen siinä mielessä, etten ole se aloitteellinen osapuoli. Esimerkiksi kun miehen housujen alta paljastuu erektio ja hän kysyy, että haluaisinko kokeilla kädellä, miltä se tuntuu. Mies ohjailee sitä kaikkea ja tykkää tavallaan käskyttää, mutta se on huono sana. Ohjailee just. Olen NIIN kiitollinen, että minulla on mies, joka ymmärtää, miten paljon tuosta tykkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole leikkinyt tuollaista, mutta ihanalle kuullostaa! Juurikin tuo että kaikki tapahtuu hitaasti, saa paljon kosketusta ja hellyyttä, mies vie... Oih!

Vierailija
4/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään! Kun toteutetaan tuota fantasiaa, mies on aivan erityisen huomaavainen ja hellä. Ajoittain kaipaan sitä, vaikka kaipaan myös toisenlaista seksiä (tosi rajuakin). Se, kun mies etenee todella todella todella hitaasti, varovasti kosketellen, hiljalleen edeten kilteistä jutuista kohti tuhmempia juttuja, se on TAIVAALLISTA! Kun tehdään jännittävää ja hauskaa ihan vaan vaatteidenkin riisumisesta, ja se tehdään hitaasti ja tutkien, että mitäs sieltä alta oikeastaan löytyykään. Ja noina kertoina tykkään itse olla tavallaan käskytettävänä, passiivinen siinä mielessä, etten ole se aloitteellinen osapuoli. Esimerkiksi kun miehen housujen alta paljastuu erektio ja hän kysyy, että haluaisinko kokeilla kädellä, miltä se tuntuu. Mies ohjailee sitä kaikkea ja tykkää tavallaan käskyttää, mutta se on huono sana. Ohjailee just. Olen NIIN kiitollinen, että minulla on mies, joka ymmärtää, miten paljon tuosta tykkään!

Oi miten varmaankin ihanaa; onnistuskohan tuo meiltä vanhemmiltakin vielä! Seksi on myös hauskaa, ja leikkiähän se on! Wau miten kiva kuulla tommosta.

Vierailija
5/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii mieheltä tosi paljon heittäytymiskykyä, kun ei saa ollenkaan tehdä sellaisia juttuja mitä ns. tavallisesti tekee, että käsi menee herkästi heti puristamaan rintoja tai pakaroita. Parempi voi melkein olla kehittää jotkin roolit (meillä on), jotka on ihan muuta kuin ne omat normaali-minät on. Ja vaatiihan tuo mieheltä kärsivällisyyttäkin! Oma mies sanoo kyllä tykkäävänsä siitä ja ehdottaa sitä itsekin joskus. Voin kertoa että on taivaallista, kun mies koskettaa alapäätäni kuin ensimmäistä kertaa, tutkaillen, hellästi, herkästi, hitaasti, varovasti ja hitaasti ujuttaa sormensa pöksyjeni alle... Ja tutkailee reaktioitani siinä samalla... On muuten todella paljon katsekontaktia meillä tuon fantasian aikana, paljon enemmän kuin ilman sitä! Suosittelen kyllä ehdottamaan, jos yhtään tuntuu, että tuollainen fantasia voisi olla kiva toteuttaa yhdessä! Olennaista on pysyä siinä fantasiassa ja se ei ole aina ihan helppoa.

-2

Vierailija
6/9 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukuista ja viesteistä päätellen muitakin siis on. Hyvä tietää. Tästä ei puhuta paljoakaan, ainakaan en ole itse huomannut. Miksiköhän näin on?

-ap

Vierailija
7/9 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sytyttävältä. En tiedä, kehtaisinko omalle miehelleni ehdottaa kuitenkaan. :(

Vierailija
8/9 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä ehdottaa miehelle heti jo tänä iltana, kiitos tästä :) Tosin heti aloin miettimään että toisinkin päin olisi kiva, olen nimittäin miestäni vanhempi :D

Vierailija
9/9 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan olis ihan unelmaa :O