Tyttäreni haukkui minut juuri pataluhaksi.
En tapaa enää häntä koskaan. Minä en vain jaksa.
t. etä-äiti
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 18:59"]
Vai epäilet, että siloittelen tms. Ei, meillä on vain eri säännöt kuin teillä, rajat ja rakkaus kuuluu siihen, myös meillä, mutta ehkä mä kiellän lastani sanomasta jotain muuta, tekemästä jotain muuta, mikä teillä on sallittua?
[/quote]
Ehkä, ehkä... Mutta huorittelu nyt vaan on niin moukkamaista ja vanhempi joka sallii sen, on myös arvomaailmaltaan ... ehkä wt?
Minkä ikäinen tyttösi on?
Silti, on minkä ikäinen tahansa, vaikutat melko lapselliselta.
Taitaa olla syytäkin. Vaikutat aika paskalta äidiltä. Lapsellinen ja etä varmaan juuri sen takia.
Opettele tavoille.
Jos.on vaikeuksia, pyydä tyttäreltäsi neuvoja.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 15:55"]
Taitaa olla syytäkin. Vaikutat aika paskalta äidiltä. Lapsellinen ja etä varmaan juuri sen takia.
[/quote]Kiitos. Olen kyllä etä koska minulla on mt-ongelmia ja olen sairaseläkkeellä.
Minun ei silti tarvitse kuunnella sitä esiteiniltä huudettavan päin naamaani, sekä kaikkea huonouttani, miten en tee mitään enkä käy töissä ja kuinka minusta halutaan eroon. Lapsen isän ja sukunsa kasvatus mennyt hyvin perille.
Vai epäilet, että siloittelen tms. Ei, meillä on vain eri säännöt kuin teillä, rajat ja rakkaus kuuluu siihen, myös meillä, mutta ehkä mä kiellän lastani sanomasta jotain muuta, tekemästä jotain muuta, mikä teillä on sallittua?